Otter, zautomatyzowana usługa transkrypcyjna z napędem AI, wprowadza trio agentów sztucznej inteligencji, które mają na celu zapewnienie szybkiej pomocy i zwiększenie wydajności podczas połączeń i spotkań. Najbardziej godnym uwagi jest trafnie nazwany agentem spotykającym Otter, asystent spotkania aktywowanego głosem, który jest w stanie wykorzystywać dane firmy do odpowiedzi na pytania i pełne zadania.
Otter twierdzi, że jego nowy agent spotkania jest „transformacyjną ewolucją” istniejącego Spotkanie z AI Chatbot już oferuje. Jako taki, wydany wideo pokazujący niektóre funkcje agenta spotkań pokazuje niektóre możliwości tekstowe, które już zapewnił starszy asystent AI, takie jak „uczęszczanie do” spotkań online, transkrybowanie rozmówI Podsumowanie informacji. Agent spotkań może jednak teraz odpowiedzieć na pytania na podstawie informacji w bazie danych spotkań firmy, a użytkownicy mogą poprosić o zaplanowanie przyszłych spotkań i opracowywanie wiadomości e -mail za pomocą „interakcji głosowych”.
Otter twierdzi, że agent spotkań AI może być obecnie używany na połączeniach powiększających się i jest „stopniowo wdrażany” dla wszystkich użytkowników Otter.ai. Agent spotkań będzie obsługiwany w zespołach Microsoft i Google Meet w nadchodzących tygodniach.
Otter uruchamia również agenta handlowego, który zapewnia pomoc coachingową na żywo podczas połączeń, aby pomóc przedstawicielom handlowym w zamknięciu ofert i obsługi skarg, a także agent przedstawiciela rozwoju sprzedaży (SDR), który może autonomicznie demonstrować produkty „bez interwencji człowieka”, według Ottera.
Agent sprzedaży jest obsługiwany na „wszystkich wirtualnych platform konferencyjnych” i jest dostępny dla klientów sprzedaży Otter Enterprise. Agent SDR jest na żywo na stronie internetowej Otter, a firmy zainteresowane jej zakupem będą musiały bezpośrednio skontaktować się z Otter. Otter twierdzi, że planuje również wydać dodatkowych agentów „w przyszłości”, którzy specjalizują się w marketingu, rekrutacji i „innych funkcjach”.