Nowa aplikacja Sonos psuje dostępność dla użytkowników z wadą wzroku – oto zalecenia tego zwolennika


Nowa aplikacja Sonos została uruchomiona dzisiaj i spotkała się z pozytywnym przyjęciem szybka i intensywna reakcja do usunięcia wielu funkcji i możliwości, które cenią długoletni klienci. Podczas gdy firma złożył oficjalne oświadczenie w tej kwestii nie wydaje się, aby rozwiązano niepokojący problem – aktualizacja pogorszyła dostępność dla użytkowników niedowidzących.

9 do 5Mac czytelnik i gospodarz podcastu „Życie na ślepo”Jonathan Mosen opowiedział o problemach z nowym Sonosem aplikację na swoim blogu wraz z wezwaniem do działania.

Polegamy na firmie Sonos, która dotrzymuje umowy i zapewnia, że ​​aktualizacje są zgodne z dobrymi praktykami dostępności, dzięki czemu ich aplikacje są dostępne za pomocą czytników ekranu, takich jak VoiceOver na komputerach Mac i iOS, Talkback na Androidzie oraz różnych czytników ekranu innych firm dla systemu Windows .

Niestety Sonos znacząco naruszył to zaufanie, wprowadzając nową aplikację…

Jonathan podkreśla, że ​​jedna osoba „była tak przytłoczona doświadczeniem użytkowników VoiceOver w aplikacji na iOS, że nie wiedziała, od czego zacząć zgłaszanie problemów”.

„Na początek jest to naprawdę niezgrabne i nieefektywne. W obszarze, w którym widzisz swój system, są 3 lub 4 przeciągnięcia, aby dostać się między każdym głośnikiem, 5 w zależności od tego, czy jest on wyposażony w baterię, czy nie. Na głównym pasku nawigacyjnym znajduje się przycisk z napisem „System”, ale ten przycisk nie prowadzi donikąd, z tego, co wiem, przesuwanie list jest w zasadzie niemożliwe. Nie przewijają się prawidłowo i losowo po prostu przeskakują na górę ekranu. Przez losowo mam na myśli dość często. Dalej… Nie można eksplorować ekranu, przeciągając po nim palcem. W ogóle. To po prostu nie działa. Zachowuje się tak, jakby ekran był pusty. Nie ma możliwości poruszania się po różnych podsekcjach ekranu głównego z tego powodu i tylko dlatego, że wszystko odbywa się w jednym, ogromnym, liniowym ruchu”.

Część oficjalna odpowiedź Sonosa do krytycznych opinii było:

„Odbudowanie od podstaw podstawowego produktu marki wymaga odwagi, a także świadomości, że może to wymagać cofnięcia się o kilka kroków, aby ostatecznie sięgnąć w przyszłość”.

Nie wspomniano jednak o przerwaniu dostępności aplikacji dla użytkowników niedowidzących.

Reklama

Wezwanie Jonathana do działania

Jonathan prosi, aby klienci z wadą wzroku dołączyli do Sonos AMA 14 maja aby grzecznie, ale stanowczo przekazać firmie swoją opinię i poprosić o rozwiązanie problemu, aby naprawić nadszarpnięte zaufanie.

Możesz dodać zakładkę AMA z przywództwem Sonos tutaj.

O wszystkich brakujących funkcjach i innych krytycznych uwagach dotyczących nowej aplikacji Sonos możesz także przeczytać w: ten wątek na Reddicie.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dlaczego zarząd OpenAI zwolnił Sama Altmana

Jesteśmy rozczarowani, że pani Toner w dalszym ciągu powraca do tych kwestii. Niezależna komisja zarządu współpracowała z kancelarią prawniczą Wilmer Hale, aby...

Dzięki uprzejmości FCC wyciekły szczegóły dotyczące nowych Galaxy Z Flip 6 i Galaxy Ring

Według zapisów testów FCC wygląda na to, że niezapowiedziany jeszcze Galaxy Z Flip 6 otrzyma nieznacznie większą pojemność baterii w porównaniu do Z...

Vivek Ramaswamy nie potrafi nawet dobrze wsadzić Buzzfeeda

Dobra, Vivek Ramaswamy, chciałeś mojej uwagi i teraz ją masz. Do tej pory znałem Cię przede wszystkim jako gościa, który tak histerycznie...
Advertisment