Microsoft naprawia problem polegający na tym, że próba użycia niektórych drukarek byłaby przerazić komputer z systemem Windows 10 i spowodować jego niebieski ekran. Jeśli Ty (lub Twój dział IT) zajmowałeś się tym problemem, dzisiejsza aktualizacja powinna umożliwić Ci powrót do drukowania.
W uwagach do aktualizacji Microsoft twierdzi, że problem dotyczył tylko „niektórych drukarek korzystających z niektórych aplikacji”, ale nie wyjaśnia, które z nich. Wydawało się, że wpłynęło to na niektóre drukarki firm Kyocera, Ricoh i Zebra, a jeśli taką posiadasz, jest to typ błędu, który byłby wyjątkowo irytujący – lub, co gorsza, zakłócający pracę, jeśli drukowanie jest potrzebne, a nie jest czymś, co robisz od czasu do czasu.
Jeśli ten problem Cię dotyka, możesz pobrać aktualizację, przechodząc do opcji Ustawienia> Aktualizacje i zabezpieczenia> Windows Update i klikając Sprawdź aktualizacje. Miejmy nadzieję, że po aktualizacji drukarka i komputer znów staną się przyjaciółmi. Niech atrament ponownie spotka się z papierem, a komputer nie będzie musiał być ponownie uruchamiany po ciężkiej awarii.