Nightreign kształtuje się, by być szybkim i szalonym podejściem do Elden Ring


Kilka Skraj Pracownicy wrócili z weekendowego rozmowy o naszych doświadczeniach z Elden Ring Nightreign’s Testy sieciowe. Zasadniczo podobało nam się szybkie, skoncentrowane na współpracy spin Elden Ring To wymaga wskazówek z gier Roguelilikes i Battle Royale – a kiedy wszystko było dobre, były one Naprawdę Dobry. Ale wpadliśmy również na frustrujące problemy związane z połączeniem, które martwimy, mogłyby osłabić doświadczenie pełnej gry, jeśli nie są opracowane.

Przeczytaj więcej o tym, co myśleliśmy poniżej. Gra zostanie oficjalnie wydana 30 maja.

Podczas gry Elden Ring Nightreign Test sieciowy, słowo, które wciąż przychodziło mi na myśl, aby opisać to „szalone”.

Zagrałem oryginał Elden Ring W tempie ploddingowym. Na każde możliwe spotkanie rzucam zaklęcia z dystansu jako astrolog, aby uniknąć przerażających złych, i skorzystałem z wielu przewodników, aby znaleźć świetny sprzęt i łatwe miejsca do poziomu.

Nie mogłem tego zrobić z Nightreign; Jego ciągłe, zbliżające się, zamykający pierścień niebezpieczeństwa w stylu Battle Royale zmusza cię do przeprowadzki. Trwałe zagrożenie burzy oznaczało, że musiałem podejmować szybkie decyzje, z którą bronią do eksperymentowania. Aby wyrównać runy, musiałem walczyć z wrogami, a jeśli nie wyrównałem wystarczającej liczby, byłbym bezużyteczny przeciwko przerażającym szefom.

Ale pomimo Nightreign Zmuszając mnie do gry inaczej, pokochałem przełomową prędkość z powodu tego, jak wypchnęła mnie ze strefy komfortu. A kiedy dopasowałem się do dwóch innych solidnych graczy, Nightreign Byłem po prostu niesamowity: świetnie się bawiłem przez złych i szefów z skoordynowaną grupą, zwłaszcza gdy jedna drużyna, z którą grałem, z łatwością zdejmował niespodziankę, spadła na dach małej tonacji.

Reklama

Dopiero zacząłem się rozchodzić Nightreign Na końcu testu sieciowego. Nie mogę się doczekać, aby wskoczyć do pełnej gry i eksperymentować ze wszystkim, co ma do zaoferowania, nawet jeśli oznacza to, że muszę czuć się nieswojo. – Jay Peters, redaktor wiadomości

Jak Jay, Elden Ring Nightreign’s Krótki tempo zmusiło mnie do gry z pośpiechu i działającym odważniejszym niż zwykle na ziemiach między. Ale nie zawsze chcieć iść tak szybko.

Podobało mi się moje krople do limveld na tyle, aby grać w sumie ponad pięć godzin. Większość tego nastąpiła podczas ostatniej sesji gry, kiedy bawiłem się z dwoma przyjaciółmi przez trzy godziny bez przerwy. Komunikowaliśmy się za pośrednictwem Discord, aby przezwyciężyć brak czatu głosowego w grze (dziwne pominięcie, choć jeśli celem jest uniknięcie toksyczności gracza, rozumiem to).

Naprawdę podoba mi się pomysł współpracy Elden Ring To działa dobrze w krótkich sesjach. Format Battle Royale zmusza cię do pośpiechu i zachęca do eksperymentów; Z niektórymi kumplami był to absolutny dreszczyk emocji. Jednocześnie ta gra nie ma wyluzowania. Nie ma swobodnie wisi z chłopcami.

Pułapki bitwy Royale w zmniejszonym dół Elden Ring Świat oznacza, że ​​nie będziesz metodycznie odkrywać długich, znakomitych lochów. To jest bummer, ponieważ gra z bezproblemową kooperacją w oryginalnej grze wymaga radzenia sobie z Software’s ograniczenia drakońskie Lub Instalowanie modu na PC. Nightreign jest oczywiście Zaprojektowany z myślą o czymś innym. – Antonio G. di Benedetto, recenzent

Poszedłem do Nightreign Test sieciowy bez materialnej historii gry Elden Ring I gorzki smak moich poprzednich prób grania w gry SoulSlike. Ale zaintrygowały mnie pomysł gry z drużyną, abyśmy mogli przenieść się przez niewybaczalnie wymagające hordy potworów i szefów.

Okazuje się, że zawsze byłem tym, który potrzebował noszenia.

Moja rodzaj zabawy zwykle nie obejmuje terminowych uchylonych i strategicznych castinging, ale świetnie się bawiłem za ludźmi, z którymi się dopasowałem, którzy wydawały się wiedzieć, co do diabła robią. Zabrali mnie aż do drugiego dnia, a my umarliśmy razem przeciwko upadkowi. Musieli ożywić mojego smutnego Wyldera nie mniej niż 20 razy.

Zdjęcie: Fromsoftware

Zagrałem ostatnie okno testu sieciowego w niedzielę wieczorem z moim kolegą Seanem Hollisterem, który jest całkiem przyzwoity Demon / Dark Souls gracz i beat Elden Ring. Świetnie się bawiliśmy, żartując z tego, jak musisz uderzyć gracza, gdy są one w dół, aby go ożywić, gorączkowo uciekając od tych cholernych rydwanów płomiennych i zastanawiając się, co pomyślał o nas nasz biedny trzeci kolega z drużyny, ponieważ nie byli w naszej niezgodce.

Nie jestem pewien, czy wrócę i zagram Nightreign. Być może system menu mógłby zostać odnowiony, aby lepiej go zaprojektować do szybkich misji, przez które przenosi się gra. Ale tak naprawdę muszę tylko wymyślić, jak uchylać się, zanurzyć, nurkować i unikać. – Umar Shakir, pisarz informacyjny

Przyznaję: nie rozumiem tego. Spółdzielnia wielkości kęsa Elden Ringtak, to brzmi jak niesamowity pomysł. Ale po co zmusić go do zmieszania się do zmęczonych pułapek gry bitewnej Royale? Radość Dusze Zawsze była ostrożna eksploracja, ale teraz jest niebieski pierścień pełzającego śmiertelnego ognia, który powstrzymywał mnie przed badaniem go znaczącym i „gdzie upuszczamy chłopców?”-Wprowadzenie do każdej misji, a nie mistycznej teleportacji, która zdefiniowała ze światów Software. Po prostu nie czuję tego zanurzenia, kiedy niewytłumaczalnie hakuję ciałem mojego kumpla, aby je wychować, gdy są powalone – kolejny trop bitwy, który po prostu nie ma tak dużego sensu w Dusze świat.

I zrobił Ciesz się całkiem zniszczeniem przez grę z moim kolegą Umar-ale gdybym mógł równie łatwo zagrać w kooperację Cień erdtree, Byłbym szczęśliwszy. – – Sean Hollister, starszy redaktor

Naprawdę martwię się o potencjalną stabilność sieci i ogólne problemy komunikacyjne w Nightreign. Chociaż nie mogłem grać w testy sieciowe, w trakcie moje testy przed tymProblemy z łącznością były częste i straszne. Na podstawie tego, co widziałem od graczy i sam z oprogramowaniawygląda na to, że niektóre z tych problemów trwały.

Ponieważ nigdy nie moglibyśmy utrzymać wystarczającego stabilnego połączenia dla wszystkich trzech członków partii, mój zespół nigdy nie udało się dotrzeć do szefa trzeciego dnia. Stało się tak źle, że w pewnym momencie, po tym, jak straciłem połączenie po raz kolejny, po prostu przestałem się bawić, zadowolenie się spacerując po obszarze testowym, aby zobaczyć, jak inni próbują robić to, czego nie mogliśmy (a także cierpiące problemy z połączeniem ).

Ponadto w samej grze nie ma czatu na imprezę. Prowadziłem to, ponieważ mogłem po prostu porozmawiać z dwoma innymi graczami przy moim stole. Zastanawiałem się jednak, w jaki sposób Randos pokonałyby brak narzędzi komunikacyjnych poza emocją. Naprawdę nie masz czasu na podciągnięcie koła emotka i wybranie „Pomóż mi!” Kiedy upadek omen żuje twój tyłek. – Ash Parrish, reporter gier



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pełna lista kart lśniących biesiadników w Pokémon TCG Pocket

1WeedleTrawa50Pomnóż - umieść 1 losowy chwast z pokładu na ławce.2KakunaTrawa80Strzał sznurkowy (20) - Odwróć monetę. Jeśli głowa, aktywny Pokémon twojego przeciwnika jest teraz...

Nowy hit Apple TV+ znalazł sprytny sposób na odrzucenie opinii od Apple Execs

Debiut Big Apple TV+ w tym tygodniu, Studiozrobił wrażenie na krytykach i już wspiął się na drugie miejsce na najważniejszych listach przebojów Apple,...

Kapitalizm vs. ptasiona grypa

W dzisiejszym odcinku mówimy o ptasiej grypie, ale w ładnie Dekoder sposób. Lauren Leffer, która niedawno napisał artykuł dla The Verge o ptakach...
Advertisment