Badania dla Microsoft przeprowadzonych przez Goldsmiths, University of London, poinformowały, że przedsiębiorstwa o najwyższej wydajności i najbardziej produktywne organizacje sektora publicznego mają wyraźną strategię sztucznej inteligencji (AI) i przygotowują się do tego Agentic AI.
Badania, opublikowane w Microsoft’s Agenci zmian Raport, ankietował 1480 starszych liderów Wielkiej Brytanii w sektorze publicznym i prywatnym, a także 1440 pracowników Wielkiej Brytanii.
Według raportu, podczas gdy większość liderów i pracowników uznaje korzyści oferowane, znacznie mniej uważa, że ich organizacja jest w stanie je przejąć. Badanie wykazało, że utrzymują się bariery gotowości siły roboczej, strategii i niepewności regulacyjnej.
Sekretarz Stanu Peter Kyle powiedział agenci AI Miej kluczową rolę w pomaganiu organizacjom w pracy mądrzej niż szybciej.
Chris Brauer, dyrektor ds. Innowacji w Goldsmiths, University of London, powiedział: „Agentic AI może zrewolucjonizować działalność, zwiększyć odporność i bezpłatnych pracowników z wielu rutynowych zadań – jeśli organizacje są z przodu. Istnieją kroki, które mogą zrobić organizacje o wysokiej, średniej i niskiej i niskiej wydajności zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. ”
Raport wykazał, że dwie trzecie (67%) liderów i prawie połowa (46%) pracowników uważa, że byliby bardziej produktywni, gdyby sztuczna inteligencja mogłaby autonomicznie poradzić sobie z wieloma czasochłonnymi lub powtarzającymi się zadaniami.
Microsoft definiuje Agentic AI Jako system AI o różnych możliwościach, w tym podejmowanie decyzji i podejmowanie działań w celu osiągnięcia określonych celów przy zmniejszonej lub brak bezpośredniej interwencji człowieka.
Darren Hardman, dyrektor generalny Microsoft UK, powiedział: „Agentic AI Może odgrywać kluczową rolę w usuwaniu cyfrowej srudgery, dając pracownikom możliwość spędzenia więcej czasu na zadaniach kreatywnych i wartościowych. ”
Prawie trzy czwarte (71%) osób, które wzięły udział w ankiecie, twierdzi, że szuka sposobów na obniżenie kosztów poprzez automatyzację. Dwie trzecie (64%) twierdzi, że szuka wzrostu wydajności i wydajności poprzez przepływy pracy i procesy kierowane przez AI. Badanie wykazało również, że wiele organizacji zamierza wzmocnić odporność biznesową poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji do poprawy wykrywania oszustw, prognozowania ryzyka i umożliwienia odpowiedzi w czasie rzeczywistym na zmiany rynku.
Jednak badanie wykazało, że tylko 46% liderów twierdzi, że ich organizacja ma formalną strategię AI. Chociaż jest to znaczący wzrost od 2024 r., Gdy liczba ta wynosiła 29% według poprzednich badań Microsoft, raport powiedział, że liczba ta wciąż nie jest wystarczająco wysoka, jeśli Wielka Brytania ma odblokować pełny potencjał Agentic AI.
W raporcie stwierdzono, że wiele organizacji w Wielkiej Brytanii utknęło w neutralnym sprzęcie w czasie, gdy powinny przyspieszyć. „Oprócz ograniczenia wartości generowanej przez ich narzędzia AI, zagraża to im zdolność do przyszłości dla nowych innowacji, jednocześnie zagrażając ich aspiracjom do wzrostu i przewagi konkurencyjnej.
Aby powiązać z badaniem, Microsoft ogłosił AI Accelerator do sprzedaży, który będzie dostępny od 1 kwietnia. Program Accelerator obejmuje dostęp do ekspertów AI w Microsoft, aby pomóc klientom migracji z systemów Legacy Consernation Relaction Management (CRM) i pomóc w adopcji sprzedawcy. AI Aclelerator do sprzedaży zapewnia również to, co Microsoft opisuje jako „dopracowanie”, które, jak powiedział, osobiste wyniki agentów AI w celu zaspokojenia określonych potrzeb biznesowych.
