Niektórzy użytkownicy TikToka mogą teraz przesyłać długie, 60-minutowe filmy


TikTok rozważa poważne zmiany w rodzaju wyświetlanych treści, o czym świadczy nowy test, który rozpoczyna się dzisiaj.

Za Aisha Malik w TechCrunchtest umożliwia niektórym użytkownikom przesyłanie filmów o długości do 60 minut. Jest to ogromny wzrost w porównaniu z obecnym ograniczeniem do 3 minut i może mieć duże konsekwencje dla przyszłych ambicji TikTok.

Czy godzinne filmy będą działać na TikToku?

TikTok nie jest obcy w dostosowywaniu limitu czasu dla treści wideo. Obecny limit 3 minut wynosił na miejscu przez jakiś czas zanim został przekroczony o 10 minut, a następnie ostatecznie powrócił do 3. Po uruchomieniu TikTok preferował 15 sekund.

Wprowadzanie drobnych zmian w długości filmów z pewnością może mieć wpływ na trajektorię usługi i rodzaj udostępnianych przez nią treści. Jednak wspieranie 60-minutowych filmów to znacznie większy problem, który może zapoczątkować ogromną transformację platformy mediów społecznościowych.

Pisze Malik:

TikTok twierdzi, że chociaż twórcy mogą splatać wieloczęściowe historie, nakazując widzom przejście do drugiej lub większej liczby części historii, często słyszy się od twórców, którzy chcą więcej czasu na takie rzeczy, jak pokazy gotowania, tutoriale o urodzie, plany lekcji edukacyjnych, szkice komediowe i nie tylko .

Celem wydłużonego limitu czasowego jest zapewnienie twórcom możliwości bardziej elastycznego eksperymentowania z nowymi lub rozszerzonymi rodzajami treści – twierdzi firma. Oczywiście stawia to TikTok w jeszcze bardziej bezpośredniej konkurencji z YouTube.

Reklama

To ostatnie zdanie jest szczególnie ważne. Jeśli TikTok podąży za rynkiem YouTube, może stać się pierwszym poważnym konkurentem YouTube od lat.

Czy może odnieść sukces? A może poświęci wyjątkowość usługi, otwierając śluzy dla treści o dłuższej formie?

Wersja 9to5Mac

Nie wiemy, ilu użytkowników bierze udział w tym 60-minutowym teście, ale już samo pojawienie się testu pokazuje, że TikTok poważnie podchodzi do zmiany tożsamości swojej marki. Choć zbudowała sobie reputację króla krótkich treści wideo, wydaje się, że to już jej nie wystarcza.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment