Niektórzy gracze twierdzą, że wydarzenie Halo Infinite’s Fracture: Tenrai jest zbyt wolne


Aureolaprzejście do w pełni darmowej gry wieloosobowej zawsze było trudne, chociaż być może nie musiało być ten trudny. Po niespodziewanym wydaniu Aureola nieskończonawłączony tryb wieloosobowy 15 listopada, gracze natychmiast zaczęli narzekać na to, ile czasu zajęło awansowanie przepustka bojowa. 343 Branże szybko zajęła się skargami, ale nie do końca. Teraz, wraz z premierą pierwszego dużego wydarzenia wieloosobowego w grze, gracze mają nową falę skarg.

Wielka nagroda Aureola nieskończonaZłamanie: wydarzenie Tenrai to zbroja samurajów Yoroi w grze. Wydarzenie toczy się przez kilka miesięcy i obejmuje osobną, bezpłatną przepustkę na wydarzenie (podobną do zwykłej przepustki bitewnej w grze), która odblokowuje elementy zbroi co kilka poziomów.

Wszystko to jest całkiem normalne, ale właściwy proces odblokowywania zbroi jest miejscem, w którym zaczynają się problemy. Poziomy przepustki wydarzenia można ulepszyć tylko poprzez ukończenie określonych wyzwań wydarzenia, a jednocześnie otrzymujesz tylko ograniczoną ich liczbę. Prowadzi to do frustrujących sytuacji, w których tak naprawdę nie osiągasz postępów w realizacji specjalnej, ograniczonej czasowo przepustki. Sytuację pogarsza jeszcze fakt, że standardowa przepustka bojowa gry nadal wydaje się powolna i niesatysfakcjonująca podczas aktualizacji.

Innym częstym zarzutem jest to, że sama przepustka do wydarzenia to głównie odblokowanie XP i zamiany wyzwań, a nie rzeczywiste nagrody kosmetyczne. Jest to również problem ze standardowym przepustką bojową w sezonie 1, co sprawia, że ​​problemy z przepustką wydarzenia nie są zaskakujące, ale nie mniej frustrujące dla graczy. Powolne szlifowanie ulepszeń w jednym nijakim przejściu bojowym to jedno, ale dodanie do tego drugiego jeszcze nijaszego przejścia jest jeszcze gorsze.

Niektóre nagrody też nie są świetne. Na przykład opcje kolorów, które odblokowują gracze, można zastosować tylko do niektóre rodzaje zbroi, co zmusza graczy do poświęcenia ulubionej zbroi lub preferowanego wyboru koloru, jeśli nie mają odblokowanej idealnej kombinacji.

Oczywiście gracze mieli też mniej uzasadnione skargi. Na przykład niektórzy gracze są zdenerwowani, że odblokują po prostu jeden ochraniacz na ramię i trzeba poczekać kilka tygodni, aby odblokować drugi, zmuszając ich do późniejszego zalogowania się, aby odblokować oba. Ale o to właśnie chodzi w takiej przepustce. To ma sens, że 343 Industries zaprojektuje wyzwania związane z zachęcaniem graczy do logowania się do gry i grania w nią więcej.

Reklama

To powiedziawszy, strategia 343 Industries dla Fracture: Tenrai miałaby o wiele więcej sensu w grze, która ma kilka miesięcy i próbuje zatrzymać graczy. To nowa gra, która wciąż cieszy się popularnością po niespodziewanej premierze. Gracze są podekscytowani grą Aureola nieskończona teraz, a ponieważ jest darmowy, chcą stałych nagród za logowanie. Tak ma działać system — i tak też 343 powiedział, że to zadziała. A dla wielu graczy system nie spełnia obecnie tych oczekiwań.

Ze swojej strony 343 Industries zdaje się być świadome frustracji graczy. Według 343 dyrektora społeczności Brian Jarrard za pośrednictwem Twittera „konstruktywne opinie są słyszane głośno i wyraźnie”. To prawdopodobnie dobra wiadomość dla przyszłości gry, ale niekoniecznie pomoże graczom lepiej poczuć się teraz w wydarzeniu Tenrai.

Pierwsza część Fracture: Tenrai potrwa do 29 listopada. Wydarzenie rozpocznie się ponownie 4 stycznia 2022 roku.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

ASRock przedstawia aktualizację AI QuickSet 2024 Q1 z dwoma nowymi narzędziami AI

Wiodący światowy producent płyt głównych, firma ASRock, od końca ubiegłego roku sukcesywnie wypuszcza oprogramowanie oparte na platformach Microsoft Windows 10/11 i Canonical Ubuntu...

Jak oglądać strumieniowo dokument Steve’a Martina w Apple TV

Teraz przesyłaj strumieniowo w Apple TV+życie i kariera Steve’a Martina przedstawione w nowym dokumenciektóry jest nietypowo podzielony na dwie pełnometrażowe części… Dokument wyprodukowany przez...

Sam Bankman-Fried nadal uprawia hazard

Sam Bankman-Fried niczego się nie nauczył i nie jestem pewien, czy ktokolwiek z nas też się tego nauczył.Podczas ogłaszania wyroku siedziałem kilka rzędów...
Advertisment