Nie ma usprawiedliwienia dla braku działań w zakresie obsługi Spotify HomePod


Wczoraj wspomniał o tym mój kolega fakt, że Spotify domaga się od Apple’a większych swobód, ale z tych, które już zostały zaoferowane firmie, nie skorzystał. Najważniejszym z nich jest niepowodzenie firmy we wdrożeniu Spotify HomePod wsparcie.

Narzekanie na to wydaje się dość śmieszne Muzyka Apple ma nieuczciwą przewagę nad Spotify, a jednocześnie nie wykorzystuje wyraźnej okazji do częściowego wyrównania szans – i uszczęśliwienia abonentów posiadających HomePod…

Dlaczego nie ma obsługi Spotify HomePod?

Jedna ze skarg pierwotnie złożonych przez konkurencyjne usługi przesyłania strumieniowego muzyki dotyczyła tego, że jeśli poprosisz HomePod o odtworzenie czegoś, automatycznie zrobi to w Apple Music. Nie było sposobu, aby zmusić go do odtwarzania muzyki z konkurencyjnego serwisu muzycznego.

Jedynym sposobem na odtwarzanie Spotify za pośrednictwem HomePod było AirPlay z aplikacji, co jest dość nieporęcznym, trzyetapowym procesem. Najpierw musisz dotknąć przycisku głośnika zewnętrznego. Następnie, ponieważ HomePods nie wyświetlają się jako natywne głośniki obsługujące Spotify, musisz dotknąć AirPlay. Dopiero wtedy możesz wybrać żądany HomePod.

Apple naprawiło ten problem już w 2020 roku. Umożliwiło to właścicielom HomePoda określenie aplikacji muzycznej innej firmy jako domyślnego odtwarzacza multimedialnego. Po wybraniu żądanie HomePoda o odtworzenie czegoś zostanie automatycznie wykonane za pośrednictwem tej usługi muzycznej.

Reklama

Pandora nie traciła czasu i wykorzystała tę sytuację. Spotify natomiast tego nie zrobiło – i Nadal nie zrobił tego ponad trzy lata później.

iOS 17 wprowadził kolejne obejście, umożliwiając właścicielom HomePoda określenie usługi muzycznej w ramach żądania. Możesz na przykład powiedzieć HomePodowi, aby „odtworzył Annę Nalick ze Spotify”, ale nadal jest to nieporęczne.

Dlaczego więc w 2024 r. Spotify nie obsługuje funkcji, którą Apple udostępnił w 2020 r.? Funkcja, która zapewni Spotify równy dostęp do HomePoda i ułatwi życie klientom Spotify posiadającym bezprzewodowe głośniki Apple?

Dosłownie jedynym wyjaśnieniem jest to, że jest wciągnięty w spór z Apple i nie chce nic robić, aby współpracować z firmą. Jednak przyjmując takie stanowisko, szkodzi to własnej atrakcyjności jako usługi muzycznej i frustruje abonentów będących właścicielami HomePoda. Denerwuje mnie to na co dzień.

Spotify, przestań już z tą dziecinnością i napraw to.

zdjęcie zrobione przez Jaimego Marrero NA Usuń rozpryski

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Unijna ustawa o sztucznej inteligencji nie chroni praworządności i przestrzeni obywatelskiej

Unia Europejska (UE) Ustawa o sztucznej inteligencji (AI). Jak wynika z oceny Europejskiego Centrum Prawa Non-Profit (ECNL), „nie chroni skutecznie praworządności i przestrzeni...

57-calowy Predator Z57 firmy Acer trafia do sprzedaży detalicznej

Dla tych, którzy nie są zadowoleni z rozdzielczości większości ultraszerokokątnych wyświetlaczy dostępnych na rynku, nowy dodatek firmy Acer do linii Predator powinien zadowolić...

Emulator iPhone’a „iGBA” został usunięty z App Store, ale nie jesteśmy pewni dlaczego

W weekend pierwszy emulator gier na konsolę przenośną trafić do App Storepo złagodzeniu wytycznych dotyczących recenzji App Store tydzień wcześniej. Przewiń do przodu o...
Advertisment