Netflix radykalnie zmienił swoje podejście do interaktywności od czasu uwolnienia Bandersnatch W 2018 r. Mimo że firma wyprodukowała szereg specjalności związanych z technologią przesyłania strumieniowego gracza, Netflix jest teraz bardziej zainteresowany tworzeniem faktycznych wrażeń z weteranami branży. Jak wyszczególniono na prezentacji Polygon, w której uczestniczyli na konferencji 2025 Game Developers, Netflix Games koncentruje się teraz i inwestuje w cztery kluczowe kategorie: gry imprezowe (Think Jackbox), Gry Narrative (doświadczenia mobilne i platformowe), gry dla dzieci (samozadowolenie) i gier Netflix będzie nadal licencjonować tytuły licencjonujące takie Grand Theft Auto 5 i inne główne franczyzy).
Przykład: „Playing” zamiast replikować interaktywne doświadczenie BandersnatchNetflix poszedł i wyprodukował całą grę na podstawie gry w świecie Tłumiki. Sean Krankel, były szef Night School Studio, który jest teraz szefem gier narracyjnych Netflix, Niedawno powiedział Polygon Oczekiwanie znacznie więcej eksperymentów i oryginalnych tytułów wyłaniających się z podziału w nadchodzących latach. Netflix nawet pracuje jego własny MMO.
Usunięcie Bandersnatch rodzi główne pytania dotyczące dostępności jedynego w swoim rodzaju wygranej Emmy raty Czarne lustro. Po usunięciu z platformy przesyłania strumieniowego Netflix, czy Special Live na nowej platformie, na której jej interaktywne elementy będą nienaruszone, czy po prostu zniknie na zawsze?
Polygon poprosił Netflix o przejrzystość na ten temat, ale rzecznik firmy odmówił komentarza.