Netflix próbuje rozwiązać problem udostępniania haseł za pomocą nowego testu


Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów na całym świecie, a teraz firma szuka sposobów na ograniczenie udostępniania haseł zarówno ze względów biznesowych, jak i ze względów bezpieczeństwa.

Nowa funkcja, pierwszy zauważony przez GammaWire, uniemożliwia dostęp do niego osobom nieupoważnionym do korzystania z konta. Rzecznik Netflix powiedział The Verge, „Ten test ma na celu zapewnienie, że osoby korzystające z kont Netflix są do tego upoważnione”. Jeśli Netflix wykryje, że ktoś próbuje korzystać z konta, ale nie jest jego właścicielem, zostanie poproszony o późniejszą weryfikację lub potwierdzenie bycia właścicielem konta za pomocą kodu e-mail lub kodu tekstowego.

Jeśli ktoś nie będzie w stanie zweryfikować własności konta w określonym czasie, nie będzie mógł przesyłać strumieniowo żadnych treści Netflix. Zamiast tego zostaną poproszeni o utworzenie własnego konta. Chociaż może to nie przeszkadzać w udostępnianiu wszystkich haseł – hipotetycznie właściciel konta może wysłać znajomemu kod w trakcie jego przesyłania – chodzi o to, że uniemożliwi to udostępnianie niektórych haseł.

Test, który nie jest specyficzny dla żadnego kraju przez określony czas, jest również wdrażany, aby spróbować lepszych środków bezpieczeństwa w zakresie ochrony konta. Jeśli nastąpi złośliwa próba użycia konta, do którego ktoś mógł uzyskać hasło oszukańczymi metodami, nie będzie mógł uzyskać dostępu do konta.

Jednym z największych pytań, jakie mogą mieć subskrybenci Netflix, jest to, co składa się na konto domowe. Netflix stan warunków korzystania z usługi że treści przesyłane strumieniowo na platformie są „wyłącznie do użytku osobistego i niekomercyjnego i nie mogą być udostępniane osobom spoza Twojego gospodarstwa domowego”. Może to oznaczać fizyczne gospodarstwo domowe, ale warunki korzystania z usługi nie są zbyt jasne. Rodziny z dziećmi na studiach lub mieszkające w różnych stanach mogą na przykład zapisać się do planu rodzinnego. To jeden ze scenariuszy, który współzałożyciel Reed Hastings konkretnie mówiono o tym w 2016 roku.

„Dzielenie się hasłami to coś, z czym musisz się nauczyć żyć” – powiedział Hastings. „Jest tak wiele uzasadnionych sposobów udostępniania haseł, takich jak udostępnianie ze współmałżonkiem, z dziećmi, więc nie ma jasnej linii, a my radzimy sobie dobrze, jak jest”.

Reklama

Teraz jednak wygląda na to, że zespoły Netflix próbują znaleźć sposób na walkę z udostępnianiem haseł, jednocześnie zajmując się bardziej rygorystycznymi środkami bezpieczeństwa. Dzielenie się hasłami od dawna jest przedmiotem obaw analityków i inwestorów w tej branży. Analiza przeprowadzona przez Parks Associates oszacowała, że ​​udostępnianie haseł i piractwo kosztują firmy w samej przestrzeni strumieniowej około 9 miliardów dolarów. Chociaż Hastings wraz z innymi menedżerami z branży rozrywkowej zlekceważył to jako coś, z czym firmy muszą się zmagać, wydaje się, że sytuacja zaczyna się zmieniać.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Elon Musk chce przekształcić flotę Tesli w AWS dla sztucznej inteligencji – czy to by zadziałało?

Podczas ostatniej nocy rozmowy o wynikach z inwestoramiElon Musk rzucił ponadczasową bongo do późnego wieczoru w akademiku z pomysłem: co by było, gdyby...

Udział w rynku aktywacji iPhone’a osiąga nowy najniższy poziom wraz z dominacją Androida

CIRP opublikował raport porównujący aktywacje iPhone'a z Androidem w USA. Najnowsze dane wskazują na zauważalny spadek w ciągu ostatniego roku, cofając udział...

Amazfit GTR 4 osiągnął najlepszą cenę w tym roku

Smartwatche takie jak Apple Watch seria 9 i Klasyczny zegarek Samsung Galaxy 6 należą do najlepszych na rynku. Jednak ich cena wynosząca...
Advertisment