Po zaprzestaniu udostępniania aplikacji dla trzeciej generacji Apple TVNetflix właśnie potwierdził, że wkrótce zakończy wsparcie dla niektórych starych iPhone’ów i iPadów. Dokładniej rzecz biorąc, firma nie będzie już dostarczać aktualizacji zgodnych z urządzeniami z systemem iOS 16.
Netflix wycofuje wsparcie dla iOS 16
Wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji Netflix na iOS użytkownicy zostali ostrzeżeni o końcu wsparcia dla systemu iOS 16. Urządzenia takie jak iPhone X i iPad Pro pierwszej generacji należą do tych, których nie można zaktualizować do systemu iOS 17 i w związku z tym nie można na nich uruchomić najnowszej wersji aplikacji Netflix.
„Zaktualizowaliśmy aplikację Netflix! Aby korzystać z najnowszej wersji, zainstaluj iOS 17 lub nowszy” — mówi alert wyświetlany na urządzeniach z aplikacją Netflix w systemie iOS 16.
Na razie użytkownicy iOS 16 mogą nadal ignorować alert i nadal korzystać z aplikacji Netflix, ale w przyszłości powinna ona przestać działać. Aktualizacje aplikacji nie tylko dodają nowe funkcje, ale także zawierają poprawki błędów i poprawki zabezpieczeń.
Warto zauważyć, że poniższych urządzeń nie można zaktualizować do systemu iOS 17 i nowszych:
- iPhone’a 8
- iPhone 8 Plus
- iPhone’a X
- iPad 5 (2017)
- iPad Pro 1. generacji
Jeśli posiadasz jedno z tych urządzeń i korzystasz z serwisu Netflix, może to być dobry moment, aby rozważyć zakup nowego telefonu lub tabletu. Aplikacja Netflix jest dostępna w App Store na iPhone’a, iPada i Apple TV.
H/T: Toni!
Przeczytaj także
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.