Netflix jest teraz inny – i nie ma odwrotu


Przez około dekadę wydawało się, że Netflix nie przestanie się rozwijać. Firma stała się synonimem samej idei przesyłania strumieniowego: przytulnych wieczorów w domu i oglądania filmów, wyznaczając wysoki standard dla reszty branży. Firma wypuściła górę oryginalnych treści, a liczba subskrybentów nadal rosła, osiągając szczytową kapitalizację rynkową wynoszącą ponad 300 miliardów dolarów w 2021 roku.

Jednak kierownictwo dokonało całkowitego odwrócenia sytuacji, gdy firma zaczęła tracić abonentów w 2022 r. i od tego czasu nic nie jest takie samo. Netflix musiał wprowadzić zmiany – i to szybko – jeśli chciał uszczęśliwić inwestorów. W tym roku Netflix zrobił coś współzałożycielu Reed Hastings stale odrzucany: wprowadził na rynek tańszą, Poziom obsługiwany przez reklamy w celu przyciągnięcia nowej puli abonentów, jednocześnie zarabiając na pieniądzach zarobionych od reklamodawców.

Pomimo powolny początekpoziom serwisu Netflix z reklamami zdobył 5 milionów subskrybentów w ciągu zaledwie sześciu miesięcy. Plan ten jest obecnie jednym z najpopularniejszych poziomów Netflixa, ponieważ najnowszy raport o zarobkach ujawnił, że 40 procent nowych abonentów wybiera tańszą opcję. Netflix jedynie kontynuował prace nad planem, dodanie wideo 1080p oraz możliwość oglądania dwóch strumieni jednocześnie. Na tym jednak nie zakończył się plan firmy mający na celu odwrócenie tendencji spadkowej bazy abonentów.

„Netflix doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że jest jedną z niewielu marek zajmujących się streamingiem, które są obowiązkowe w wielu gospodarstwach domowych”.

Streamer poszedł o krok dalej zwalczanie udostępniania hasełz czego słynie obecnie Netflix tweet z 2017 roku. Posunięcie to nie poprawiło zbytnio morale wśród popularnej bazy abonentów częste podwyżki cen, a mimo to nadal wydaje się, że działa to na korzyść Netflix. Wkrótce po rozpoczęciu represji Netflix podał, że doprowadził do płatnego udostępniania więcej zapisów niż anulowań a także przełożyło się na wyższe przychody.

Netflix nadal tylko przesuwa granice kolejna podwyżka cen jesienią ubiegłego roku (trzeci w ciągu trzech lat). To także przestał pozwalać subskrybenci rejestrują się w najtańszym planie bez reklam za 11,99 USD miesięcznie. Jego teraz ruszam, żeby się pozbyć planu całkowicie dla tych, którzy już się zarejestrowali w ramach próby nakłonienia użytkowników do korzystania z planu z reklamami za 6,99 USD miesięcznie lub standardowego poziomu 15,49 USD miesięcznie.

Reklama

Choć kierowanie użytkowników na najtańszy poziom może wydawać się sprzeczne z intuicją, reklamy stanowią obecnie dużą część działalności Netflix.

W zeszłym roku firma to ogłosiła odnotował już wyższy przychód na klienta w swoim planie z reklamami, w przeciwieństwie do planu bez reklam za 15,49 dolarów, co oznacza, że ​​podstawowy plan za 11,99 dolarów miesięcznie prawdopodobnie nie przynosi zbyt wiele korzyści Netfliksowi. Podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych w tym tygodniu współdyrektor generalny Greg Peters powiedział, że najważniejszym priorytetem firmy w działalności reklamowej jest „skala”. Dla Netflix oznacza to „uatrakcyjnienie planu reklam” oraz „przesunięcie naszych planów i struktury cenowej w inne miejsca, gdzie uważamy to za odpowiednie”.

Potem jest Netflix Kontrakt dla WWE za 5 miliardów dolarów Surowa noc poniedziałkowa. Źródła podają CNBC podczas którego Netflix nie będzie wyświetlał reklam Surowy dla abonentów poziomu bez reklam. Jeśli to prawda, użytkownicy korzystający z planu Netflix za 6,99 USD nadal będą oglądać reklamy podczas trzygodzinnego programu, co stanowi kolejny czynnik generujący przychody dla streamera.

„Treści WWE są przyzwyczajone do młodszej grupy demograficznej, co pozwala Netflixowi dotrzeć być może do tej części większej widowni, do której nie będzie w stanie dotrzeć samą niższą ceną” – mówi Paul Erickson, założyciel i dyrektor Erickson Strategy & Insights Krawędź. „W porównaniu z ich innym niedawnym posunięciem mającym na celu wyeliminowanie najtańszego poziomu wolnego od reklam, powiedziałbym, że podobnie jak reszta branży chcą… poprawić swoje wyniki finansowe”.

I Surowa noc poniedziałkowa to nie jest tradycyjny rodzaj transmisji sportowych – to „rozrywka sportowa”, jak to ujął współzałożyciel Netflix, Ted Sarandos, podczas ostatniej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych. Według Ericksona jest to zaletą dla Netflix, ponieważ zwiększa zaangażowanie, co oznacza, że ​​„ludzie, którzy go oglądają, zwykle oglądają go dalej”. Erickson zwraca również uwagę, że w przeciwieństwie do tradycyjnych sportów WWE nie ma charakteru sezonowego, więc Netflix może przesyłać strumieniowo treści przez całe 10 lat, na które się zarejestrował, a użytkownicy zainteresowani oglądaniem pozostaną subskrybowani bez przerw pozasezonowych, które mogą skutkować anulowaniem subskrypcji.

Wszystkie te zmiany składają się na zupełnie inny Netflix niż ten, który widzieliśmy kilka lat temu. Netflix również nie wstydzi się tego, co robi, po części dlatego, że tak żargon Być. Po latach rywalizacji o subskrybentów, teraz dostępne są usługi przesyłania strumieniowego muszą udowodnić, że rzeczywiście przynoszą zyski. To skłoniło streamerów – nie tylko Netflix – do podwyżek cen i połączenia swoich usług w jedną aplikację, taką jak Max i Disney Plus z Hulu. „Netflix doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że jest jedną z niewielu marek zajmujących się streamingiem, które są niezbędne w wielu gospodarstwach domowych” – mówi Erickson. „Muszą utrzymać ten tytuł jako usługę, którą trzeba subskrybować, nawet w obliczu agresywnej konkurencji”.

Netflix nie jest już synonimem przesyłania strumieniowego, częściowo dlatego, że nie jest już jedyną grą w mieście. Ale nawet istniejący dzisiaj Netflix jest daleki od tego, czym był kiedyś i z pewnością będzie coraz bardziej odchodzić od pierwotnej wizji. Ten ideał streamera został podtrzymany przez stale rosnące ceny akcji, które od tego czasu wróciły do ​​rzeczywistości. Jeśli chodzi o to, co ta przyszłość oznacza dla streamingu – czy wkrótce stanie się on połączeniem treści na żywo i na żądanie z reklamami – jedno jest jasne: szybka ewolucja Netflix pozwala firmie utrzymać przewagę w bardziej konkurencyjnej branży niż kiedykolwiek, a stąd nie ma już odwrotu.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Keanu Reeves podkłada głos Shadow the Hedgehog w trzecim filmie Sonic

Według obu Reporter z Hollywood I RóżnorodnośćKeanu Reeves podkłada głos Shadowowi, antropomorficznemu jeżowi najbardziej znanemu ze swoich tenisówek napędzanych odrzutowcami i zamiłowania...

Wielka Brytania rozważa potencjalne regulacje dotyczące sztucznej inteligencji

Urzędnicy brytyjskiego Departamentu Nauki, Innowacji i Technologii rozpoczęli prace nad przepisami regulującymi modele sztucznej inteligencji, Bloomberga raporty. Nie jest jasne, w jaki...

Właściciele Cybertrucków twierdzą, że dostawy zostały wstrzymane z powodu złego pedału przyspieszenia

W ciągu ostatnich kilku dni Tesla opóźniała niektóre dostawy Cybertrucka. Firma nie określiła powodu opóźnień ani nawet nie skomentowała ich publicznie, ale...
Advertisment