Wiadomość krwi wprowadza zapomnianą odyseję lojalności i przetrwania, w której gracze dołączają do powstania Dunhuanga, przejmując kontrolę nad bezimiennym posłańcem i jego młodym synem w tym wciągającym przygodę na działanie trzeciej osoby. Złapani w skrzyżowaniu prawego powstania i napędzanego lojalnością wobec rodziny i kraju, gracze wyruszą w niebezpieczną podróż na wschód, aby dostarczyć przesłanie, które zawiera losy ich rozdartej wojną ojczyzny. Wśród zmieniających się piasków historii wyrywają ostateczną opowieść o lojalności.
W ostatnich latach dynastii Tang gracze przemierzają zdradzieckie 3000-litowe (około 1000 mil) Odyssey z powrotem do Chang’ana, serca Imperium Tang. Krzyżowe śmiercionośne krajobrazy, w tym opuszczalne pustynie i rozległe pustynię Azji Wschodniej i Środkowej, aby przetrwać brutalne oblężenia, bezlitosne teren i przytłaczające szanse. Ustawienie gry w ostatnich latach dynastii Tang stanowi kulturowy punkt orientacyjny chińskiej historii, który tworzy historię zwyczajami, kulturą i bogatą historią epoki.
Kluczowe funkcje wiadomości krwi:
- Oparta na narracji rozgrywka zakotwiczona w filmowej historii
- Wewnętrzny, realistyczny łączenie mechaniki ukrycia i przeżycia
- Głęboko emocjonalna podróż badającą tematy rodziny, honoru, poświęcenia i tożsamości kulturowej
- Rozległe krajobrazy inspirowane różnorodnymi terenami Azji Wschodniej i Środkowej, takich jak Dunhuang
W jaki sposób niezliczeni zwykli ludzie – niewielcy niż kurz – przenieść ślad w historii? Zespół ds. Rozwoju komunikatów krwi oferuje tę odpowiedź: pamięć i pochwała przyszłych pokoleń stają się ich wiecznym pomnikiem. Gra zaprasza graczy do wejścia w buty Nieznanych Bohaterów – nie cesarzy lub generałów – ale zwykłych ludzi napędzanych niezwykłą determinacją. W ramach prawego powstania w Shazhou, Dunhuang, ojciec i syn muszą poruszać się w upadającym świecie, rozdartych obowiązkiem wobec kraju a miłością do rodziny. Kiedy historia zapomina, wojownicy pamiętają. Świat usłyszał zbyt wiele historii cesarzy i generałów-przesłanie Blood jest odą dla Unsung Heroes. „Otrzymujemy graczy nową generację wysokiej przygody z przesłaniem krwi”-powiedział Zhipeng Hu, główny producent i wiceprezes wykonawczy Netase, „jako nasze pierwsze, całkowicie pojedyncze doświadczenie koncentrujące się na grach Netase, po dwóch dziesięcioleciach głębokiego poświęcenia dla gier i przygotowujemy się do realizacji Epic i Firma Conematic Doświadczenie w okolicach. świat.”