NBA 2K22 zapewnia twojej gwieździe dobrą grę fabularną, a także świetną akcję w grze


Piłka nożna czy baseball, Formuła 1 czy piłka nożna, możesz liczyć na to, że będę miłym facetem. W końcu tak wolałabym myśleć o sobie. W grach fabularnych oferowanych przez takie marki jak MLB The Show lub w opowieściach Longshot Madden NFL czy The Journey FIFA zawsze szedłem drogą. Grał mój przyjaciel Samit Sarkar NHL 21Odświeżona kariera Be a Pro i okazało się, że jego ograniczone fabuły — samolubna supergwiazda lub lider zespołu stand-up — nie są wcale dobrym wyborem.

Przekaż to NBA 2K22 chociaż — jego tryb MyCareer sprawia, że ​​bycie bogatym, egocentrycznym palantem jest opłacalne. To sprawia, że ​​jest realistyczny. A programiści z Visual Concepts i aktorzy w tych scenach sprawiają, że jest to zabawne.

W pierwszym tygodniu w lidze znalazłem się pomiędzy dyrektorem generalnym, który mnie powołał, a trenerem, który mnie nie chciał; wybrałem pasywno-agresywną walkę w mediach społecznościowych o mój czas gry; nagrał utwór diss o raperze The Game; został przeżuty przez mojego starego trenera z college’u; i udzieliłem bombowego wywiadu, w którym powiedziałem, że myślałem o wymianie zaledwie 10 gier w moim debiutanckim roku.

Właściwie nie rozważałem żądania wymiany, ale bzdury, które miały miejsce w moim pierwszym tygodniu – z częścią gorącego spojrzenia Kendricka Perkinsa na moje zachowanie – sprawiły, że słusznie uwierzyłem, że moja sytuacja z Detroit Pistons jest nie do naprawienia. Kiedy reszta moich kolegów z drużyny grała jak parujące śmieci w 40-punktowej przegranej z Brooklynem – a MyCareer był znany z wymyślania przerażających gier dla efektu narracyjnego – to było to. Dotarłem do Sacramento Kings. To tam czułem, że mój zawodnik był przez cały czas lepiej dopasowany, ale ponieważ tak dobrze spisywałem się w przeddraftowej części MyCareer (która jest rozgrywana na najniższym poziomie trudności), zostałem wybrany przez Detroit na pierwszym miejscu.

Były ośrodek NBA, Kendrick Perkins, niemal natychmiast stawia cię w ogniu i naprawdę nie przejmuje się żadną decyzją, którą podejmujesz NBA 2K22Moja kariera.

Reklama

Nie chodzi o to, że tryby kariery dla jednego gracza w innych tytułach sportowych nie oferują możliwości działania lub działania wyłącznie we własnym interesie. Są po prostu bardziej nijakie, a ponadto ich bardzo ograniczone łuki narracyjne po prostu nie stanowią zachęty do dokonywania tak destrukcyjnych wyborów. Madden NFL 22Historia „Oblicze franczyzy” jest, jeśli to możliwe, jeszcze cieńszy niż zeszłoroczna, oklepana, dziurawa konfiguracja. Postać gracza nigdy nie rozwija osobowości, ponieważ wszystkie wybory dialogowe albo/albo wydają się skutkować tym samym wzmocnieniem drużyny lub korzyścią dla gracza.

MLB The Show 21„Droga do spektaklu” porzucił drzewo profitów, które posiadali jego dwaj poprzednicy, a wraz z nim gra straciła wszystkie interakcje dialogowe. W przeszłości odpowiadanie na pytania w zależności od typu osobowości (na przykład „Maverick” lub „Serce i dusza”) prowadziło gracza do pewnych wzmocnień i odblokowań, zarówno ulepszając, jak i ewoluując postać. Ale nawet wtedy każda walka z rywalizującymi drużynami była bardzo obojętna, jeśli nie dobroduszna.

Kiedyś zespół kariery w Codemasters serii F1 eksperymentował, nadając kierowcy odpowiednią postawę, oferując graczom wybór odpowiedzi na pytania prasowe jako „Showman” lub „Sportsman”. Zespoły wyścigowe miały mieć preferencje jednego z nich i trzeba było to spełnić, aby albo uzyskać nowy kontrakt, albo utrzymać obecny. Tak się nigdy nie stało, ponieważ wygrywanie jest wszystkim atutem. w F1 2021, powyścigowe konferencje prasowe były dobrze skonstruowane, w tym sensie, że czasami denerwuje cię pytanie, którego odpowiedź zniszczy jakiś związek lub czyjeś morale. Ale to nadal niewiele robi, aby ustanowić jakąkolwiek nową osobowość w twoim kierowcy.

Jakkolwiek niespójne wysiłki, te trzy serie robią najwięcej, aby dać fanom element RPG, który będzie pasował do ich akcji w dniu gry. A jednak wszystkie są o lata świetlne za nami NBA 2K22. Twierdzę, że aura supergwiazdy w szczególności wokół graczy NBA – wydaje się, że liga z mniejszymi składami i większymi kontraktami tworzy jeszcze większe celebrytki – oznacza, że ​​Visual Concepts i 2K Sports muszą podjąć dodatkowe kroki, aby wydobyć poczucie off-the- zanurzenie w sądzie. I robią, chociaż niektóre z tych wtrąceń mogą być trochę nieprzyjemne.

„Co ty do cholery robisz w moim mieszkaniu, Jake z State Farm?!”
Obraz: Koncepcje wizualne / 2K Sports przez Polygon

Wiele zostało zrobione z NBA 2K22jest raczej beznadziejny lokowanie produktu i nieprzyjemne, ciągłe ciśnienie na graczy do wydawania dodatkowych pieniędzy, zwłaszcza w ramach MyCareer. Obaj, w sposób nie budzący wątpliwości, lekceważą długoletnią bazę graczy w grze, a także każdego, kto zapłacił 70 USD (lub więcej) za grę podstawową.

Ale przynajmniej MyCareer, która w NBA 2K21 dodaje zadania w stylu MMO i dziesiątki celów poza boiskiem, daje mi również poczucie, że wykorzystuję system, który chce mnie wykorzystać – podobnie jak wielki biznes w sporcie zawodowym. Co więcej, daje mi poczucie, że działanie we własnym interesie jest zrozumiałe i akceptowalne, jeśli nie zachęcane.

Postać gracza w MyCareer nieustannie przewija fałszywy kanał na Twitterze (którego autentyczny ton jest znowu głową i ramionami ponad próbami innych serii) i znajdzie stanowiska, które opowiadają się po swojej stronie w kontrowersji, jak zobaczą. dziadkowie jak Perkins besztający ich za to, że się nie zamykają i nie są wdzięczni. Masz osobistego menedżera, a także dwie agencje, które mają cię reprezentować, a wszystkie z nich sprawiły, że mój wyczyn „Social Samurai”, gdy agitowałem o więcej czasu na grę, brzmiało jak dobry, po prostu biznesowy sens.

2K Sports uchodzi na sucho zgiełkiem mikrotransakcji i reklamami MyCareer w grze — ledwo — ponieważ jest przywiązany do silnych elementów RPG i stylu życia. Wydawca gry co roku od 2014 r. wkłada ręce do słoików z ciastkami graczy, ale ci gracze wciąż wracają. Wątpię, by zrobili, gdyby historia przebojowej kariery dla jednego gracza była tak bezpieczna i tak bezsensowna jak Madden NFL 22Twarz franczyzy. Wiem, że nie tolerowałbym, by przez cały czas w materialistycznym, transakcyjnym społeczeństwie centrum MyCareer zachowywać się radośnie i z szacunkiem.

I to było cholernie oczyszczające, przed tą kluczową grą przeciwko Sieciom, aby wyładować swoją frustrację na ankieterce Candace Green i zobaczyć, jak liczba moich fanów rośnie, a moja osobista „marka” rośnie praktycznie przy każdym pomiarze. W innych sportowych grach wideo „ja-first” zwykle daje ci jakąś pasywno-agresywną sugestię, że gracze nie powinni zachowywać się w ten sposób.

Przyszedłem się tego spodziewać; sportowe gry wideo są ważnym PR-em dla lig, które je licencjonują, a deweloperzy zazwyczaj chcą zaprezentować je i swoich sportowców w jak najlepszym świetle. Na szczęście wydaje się, że NBA i 2K Sports mają wystarczająco ufny związek, w którym naturalne konflikty i konfrontacje w sporcie zawodowym mogą być autentycznie przedstawiane i rozwiązywane. Rezultatem jest kariera, w której czuję się częścią akcji, a nie popychanym znakiem.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Opcja testowania wątków umożliwiająca użytkownikom automatyczne archiwizowanie starych postów

Meta eksperymentowała z wieloma nowymi funkcjami Threads, swojej platformy mikroblogowania. Teraz szef Instagrama Adam Mosseri ujawnił w środę, że platforma rozpoczęła testowanie...

Kiedy wychodzi Manor Lords?

Panowie dworscy to średniowieczna gra polegająca na budowaniu miast i zarządzaniu, opracowywana w całości przez jednoosobowy zespół (nazywa się Greg...

24 kwietnia 2024 r. – dostawy Vision Pro, Apple TV i sport

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...
Advertisment