Największy zwrot akcji Final Fantasy VII Rebirth kryje się w drobnym szczególe


Jestem pod wrażeniem, jak mądrzy twórcy Odrodzenie Final Fantasy VII Czy. Po zobaczeniu postu porównującego Clouda podczas retrospekcji w Nibelheim z jego przybyciem do miasta znacznie później w grze, moje myśli są takie: zataczanie się od subtelnego blasku, w jaki Square wykorzystał najdrobniejsze szczegóły animacji, aby oddać jeden z największych i najbardziej szokujących zwrotów akcji w Final Fantasy historia narracyjna.

Spoilery dla Odrodzenie Final Fantasy VII podążać.

W klip udostępniony na X przez pwtizza, Cloud z jednym ze swoich wielkich mieczy przywiązanym do pleców, siedzi na szczycie słynnej wieży ciśnień w Nibelheim. W prawej połowie klipu Cloud zdejmuje miecz, po czym siada na szczycie wieży ciśnień. W lewej połowie klipu tak nie jest; Cloud po prostu siada, Buster Sword i w ogóle.

Lewa połowa klipu została nakręcona w godzinach otwarcia gry i przedstawia niesławny incydent w Nibelheim, który ma miejsce pięć lat przed wydarzeniami z gry Odrodzenie. Ponieważ dzieje się to na tak wczesnym etapie gry i niezależnie od tego, czy znasz tę historię, czy nie, brak animacji w tym momencie tak naprawdę nic nie znaczy.

Kiedy jednak zestawisz ten moment z resztą gry, ten brak animacji staje się wstrząsający. Obejrzenie klipu i uświadomienie sobie, co zrobili twórcy, było niezwykle ekscytujące, ponieważ całkowicie zmieniło kontekst jednego szczegółu, który przyszedł mi do głowy zafiksowany włączone podczas gry Odrodzenie: Fizyczny związek Clouda z jego mieczem.

Miecz Buster (i reszta równie nieporęcznego arsenału ogromnych mieczy Clouda) jest integralną częścią Clouda jako postaci. Ale w praktyce wygląda na to, że noszenie tego ze sobą byłoby cholernie denerwujące. Często się nad tym zastanawiałem, odkąd po raz pierwszy zagrałem w oryginał Final Fantasy VII, tak jak Cloud radzi sobie z chwilami życia, mając to coś na plecach. Jest tak długi, że często wyobrażam sobie dźwięk, jaki wydaje, gdy ociera się o brud. Wkładając buty Cloud SOLDIER, czuję widmowy dyskomfort czubka miecza wlokącego się po nierównym podłożu lub uderzającego o schody, gdy biegnie po budynku siedziby Shinry.

Reklama

W orginale Final Fantasy VII, prawie nie widzisz miecza poza walką. Cloud wyciąga go, gdy nadchodzi czas walki, a wielka broń w cudowny sposób pojawia się z jego tyłu, ponieważ… gra powstała w 1997 roku, a ograniczenia technologiczne prawdopodobnie uniemożliwiały ciągłe eksponowanie broni postaci.

W Odrodzenie, jednakże byłem zachwycony widokiem Clouda poruszającego się wokół miecza. Kiedy siada dla odpoczynku na ławkach na Przystankach Chocobo i w lochach, pociąga za rękojeść miecza, aby odsunąć go na bok. Każdy Krew królowej Stół jest fabrycznie wyposażony w specjalne miejsce, w którym Cloud może odłożyć broń — coś w rodzaju stojaków na parasole, które można zobaczyć w eleganckich sklepach detalicznych. Przed odpoczynkiem w łóżku Cloud zawsze poświęca czas na uporządkowanie swojego sprzętu przed położeniem się.

Uwielbiam, gdy rozgrywka wzmacnia narrację gry i OdrodzenieTwórcy gry wykazali się podstępną sprytnością w zasianiu nasion [what will be?] the [trilogy’s?] szokujący zwrot akcji.

Wielkie odkrycie w oryginale Final Fantasy VII jest to, że Cloud sfabrykował swoją wersję wydarzeń w Nibelheim. Wszystko, co pokazujemy z jego perspektywy, jest kłamstwem złożonym z fałszywych wspomnień. Tak naprawdę nie powinien w ogóle mieć swojego kultowego Miecza Bustera, ponieważ wydarzenia, które doprowadziły go do jego władania, jeszcze się nie wydarzyły. W Odrodzenie, w sekwencji Nibelheim jest kilka momentów, które wskazują na realność sytuacji. Jeśli znasz tę historię, łatwo je złapać, jak „oficer ochrony” czołgający się w stronę płonącego domu Clouda, którego krzyki „matki” zostały ucięte.

OdrodzenieTwórcy włożyli cały wysiłek, aby pokazać nam w tak wielu drobnych momentach, jak Cloud poruszał się mieczem, aby uchwycić moment, w którym ta akcja nie wydarzyć się niezwykle znacząco. W lewej połowie klipu Cloud nie dostosowuje miecza do pozycji siedzącej, ponieważ twórcy poświęcili ten poziom realizmu na rzecz prostoty. Nie porusza mieczem, ponieważ nie ma miecza, którym można by się poruszyć.

W tym jednym, łatwo przeoczonym szczególe – który, założę się, że twórcy liczyli na to, że gracze całkowicie go zignorują – otrzymujemy największą wskazówkę, że to, co widzimy w Nibelheim, to w rzeczywistości kłamstwo. Jest to całkowicie oszałamiające, ponieważ odsłania aż tak bardzo tak niewiele i podkreśla sprytny, skrupulatny geniusz twórców gry.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kalifornijska policja aresztuje cztery osoby w związku z kradzieżą popiersia z klocków Lego o wartości 300 000 dolarów

Mieszkańcy Los Angeles mogą spać spokojnie, wiedząc, że szajka przestępcza nie prześladuje już sklepów detalicznych w mieście, by zasilić czarny rynek klocków Lego....

Taylor Swift wykorzystuje teksty Apple Music do dzielenia się zagadkami na nowym albumie

Taylor Swift 19 kwietnia wyda swój najnowszy album zatytułowany „The Tortured Poets Department”. W zeszłym tygodniu piosenkarka nawiązała już współpracę z Apple Music...

Oto porównanie bezpłatnego miejsca i uaktualnień w iCloud na tle konkurencji

Firma Apple po raz pierwszy wprowadziła usługę iCloud na konferencji WWDC 2011, a Steve Jobs zachwalał ją jako najlepszy sposób przechowywania dokumentów, poczty,...
Advertisment