Największe historie z Hot Pod Summit


To jest Gorąca kapsuła, Krawędźbiuletyn poświęcony podcastingowi i branży audio. Zapisać się Tutaj po więcej.

Cześć! Prawie doszedłem do siebie po szczycie Hot Pod. Dziękuję bardzo wszystkim, którzy przyszli w tym roku. Pojawili się ludzie z całej branży, gotowi do rozmów biznesowych, a my odbyliśmy wiele ożywionych i pełnych wyzwań dyskusji na temat reklam i modeli biznesowych. Czy rozwiązaliśmy wszystkie problemy związane z podcastem? Raczej nie, ale wiem, że z większym optymizmem patrzę w przyszłość branży. Poniżej przedstawiam kilka kluczowych wniosków z wydarzeń tego dnia.

Po raz pierwszy pojawiłam się także na wywiadzie podczas On Air Fest Radio Freakonomia gospodarz Stephen Dubner. Zabawnie było rozmawiać o rzemiośle (oczywiście o biznesie) i poznać jego punkt widzenia na dzisiejszy stan branży. Jutro przekażę pytania i odpowiedzi z naszej dyskusji dla Insiderów.

Zanim do tego przejdziemy, muszę poczynić pewne podziękowania. Ogromne podziękowania dla naszych partnerów z work x work i całego zespołu On Air Fest za zorganizowanie wydarzenia, a także dla hotelu Wythe za gościnę. Nie mogę też zapomnieć o moich kolegach z Verge, którzy pomogli w zorganizowaniu Hot Pod Summit, w tym Karie Verlaney, Esther Cohen, Jake’u Kastrenakes, Amrita Khalid, Nilay Patel, David Pierce, Andru Marino, Andrew Melnizek i Helen Havlak.

Dziękujemy także naszym oficjalnym sponsorom głównym: AdsWizz buduje technologię reklamową, która zasila wiodących na świecie wydawców audio i podcasterów. Prosta emisja to platforma hostingowa, analityczna i monetyzacyjna dla niezależnych twórców.

Dodatkowo rozszerzamy naszą ekskluzywną zniżkę dla uczestników Hot Pod Summit i On Air Fest na wszystkie nowe roczne subskrypcje Hot Pod Insider. Uzyskaj 25% zniżki na roczną subskrypcję z kodem HPSBK2024 tutaj. Tutaj możesz uzyskać dostęp do archiwum poprzednich numerów. Kod ten traci ważność w niedzielę 10 marca o godzinie 15:00 czasu wschodniego.

Reklama

Ira Glass jest tak samo sfrustrowany aktualizacją iOS 17 jak Ty

Wiedziałem, że Ira Glass będzie skłonny zagłębić się w sedna biznesu podcastów i udało mu się. Omawialiśmy To amerykańskie życiejego wczesne podejście do dystrybucji online, jak przejął firmę jako prywatną po dwudziestu latach współwłasności z WBEZ i czego jego zdaniem potrzeba, aby podcast odniósł już teraz sukces.

Chociaż To amerykańskie życie przetrwał zawirowania w branży lepiej niż inne rynki audio, nie jest na to odporny. Powiedział, że wpływ na program miał kryzys reklamy, którego doświadczyli wszyscy inni, i że podobnie jak wiele innych podcastów, To amerykańskie życiepo tym liczba pobrań spadła o 20 procent aktualizację iOS 17 ogranicz automatyczne pobieranie.

„Nie przepadam za utratą pieniędzy. Jeśli to są nasze liczby, to są nasze liczby. Ale to smutne. To emocjonalne. Liczby budzą emocje” – stwierdził Glass. „Rok temu, gdybym do kogoś zadzwonił, mógłbym powiedzieć: «Oto umowa, oto kim jesteśmy: co tydzień słyszy nas 4,5 miliona ludzi». A teraz muszę powiedzieć 3,5 miliona, co i tak wydaje się dużo. Ale za każdym razem, gdy to mówię, czuję ból w sercu”.

Glass dał także widzom wgląd w swoje własne nawyki słuchowe. W swojej bibliotece: Wyszukiwarka, Hacki na Tap, Bezwstydny cel przejęciai jeden z moich ulubionych, Unholy: Dwóch Żydów w wiadomościach. Twierdzi, że nigdy nie spotkał drugiej osoby, która by go słuchała Bezbożny, ale my tu jesteśmy! Możesz zobaczyć pełną listę na Spotify (utworzone dzięki uprzejmości Arielle Nissenblatt z Descript).

Programowa przyszłość podcastingu

To był trudny rok dla reklamy podcastów i miałem szczęście, że dołączyli do mnie Kelli Hurley, globalna dyrektor ds. partnerstw przychodowych w SiriusXM i Tomas Rodriguez, starszy dyrektor ds. partnerstw audio w The Trade Desk, aby omówić, co poszło nie tak i jak iść do przodu. Rozmowa była długa (godzina!) i zawierała wiele wnikliwych pytań ze strony publiczności.

Teraz, gdy pieniądze na podcasty nie napływają już szybko i wściekle, głównym problemem – wszyscy zgodzili się – jest znalezienie sposobu na wspieranie podcastów średniej półki. To klucz do zrównoważonego wzrostu w branży (może być tylko tylu Joe Roganów i Conan O’Brienów), że znacznie łatwiej powiedzieć, niż zrobić.

Reprezentując stronę sprzedaży, Hurley opowiedział o dobieraniu partnerów między markami i programami. Poradziła, aby twórcy, tworząc swoje programy, mieli na uwadze plany reklamowe. Mimo to poprzeczka, aby uzyskać tego rodzaju bezpośrednie wydatki na reklamę, jest wysoka. „Powiedziałbym, że chcielibyśmy zobaczyć 100 000 [downloads] przynajmniej na odcinek. To idealne rozwiązanie” – stwierdziła. „Teraz z pewnością mamy programy, które są mniejsze. Myślę, że jeśli masz bardziej zróżnicowaną niszową publiczność, to właśnie w tym przypadku mniejsza publiczność ma niesamowitą wartość”.

Po stronie kupującej Rodriguez przedstawił ofertę programową. Programmatic cieszy się złą sławą w podcastach (były horrory o nieodpalających się reklamach i reklamach całkowicie niedopasowanych do podcastów), ale twierdzi, że jest to sposób na zachęcenie większych firm do inwestowania pieniędzy w przestrzeń podcastową. Odciąża to również poszczególne programy, aby osiągnęły określone wskaźniki pobrań, ponieważ reklamy marki kupującej programowo będą wyświetlane w wielu różnych programach. Tak więc, dopóki uzyskają zwrot z inwestycji, nie ma znaczenia, czy dany program doświadczy pogorszenia słuchalności (jak to miało miejsce w przypadku iOS 17). CPM, które podcasty mogą pobierać w ramach automatyzacji, są niższe, ale wymagają też mniejszego nakładu czasu i pracy na pisanie skryptów i tworzenie reklam czytanych przez gospodarza.

„Kiedy myślę o tym, jak podcasty wznoszą się na wyższy poziom, chcę, żebyśmy stali się trochę więksi” – powiedział Rodriguez. „Chcę, abyśmy ułatwili markom dotarcie do drzwi i wykorzystanie podcastów. Myślę, że taką rolę odgrywa programizm.”

Kooperacja, teraz bardzo na topie

Po zwolnieniach, które dotknęły każdą część branży, począwszy od gigantów korporacyjnych, takich jak Spotify do publicznych stacji radiowych, takich jak NPR I WNYC do ukochanych indie, takich jak Przemysł Puszkina, podcasterzy stają się coraz bardziej sceptyczni wobec tradycyjnych modeli. Dołączyli do mnie Jasper Wang, wiceprezes Defector Media ds. przychodów i operacji, Eric Silver, dyrektor kreatywny w Multitude Productions i Yooree Losordo, dyrektor ds. operacji sieciowych Radiotopia. Każdy z nich mógł porozmawiać z innym rodzajem nietradycyjnej struktury, przy czym Wang omawiał Defector jako spółdzielnię należącą do pracowników, Silver mówił o utworzeniu kolektywu, a Losordo wyjaśniał, jak funkcjonuje sieć niezależnych podmiotów.

Dezerter, który został zbudowany przez byłego sztabu Martwy obrótjest postrzegane jako historia sukcesu i obraz tego, jak spółdzielnie mogą współpracować w mediach, w dużej mierze dlatego Normalna plotka stał się ogromnym hitem. Nie jest to jednak tak utopijne, jak mogłoby się wydawać z zewnątrz. Wang powiedział, że jeśli spółdzielnia ogranicza inwestycje zewnętrzne (co robi Defector), to nie ma zabezpieczenia, jeśli Twój produkt nie działa. „Ostatecznie to trochę tak, jak dużo gówna jesteś skłonny zjeść, aż do momentu, w którym spełni się twoje marzenie? Odpowiedź może brzmieć „niezbyt dużo gówna” lub „to marzenie nigdy się nie spełni”.

Radiotopia, będąca częścią PRX i działająca jako sieć niezależnych twórców, daje twórcom podcastów możliwość nawiązania kontaktu z reklamodawcami bez rezygnacji z praw do ich programów. „Nie muszą rezygnować z własności intelektualnej. Każdy ma kontrolę nad swoimi paszami i swoim losem” – powiedział Losordo. „Kiedy zajmujemy się sponsoringiem i sprzedażą, współpracujemy z agencją zewnętrzną, ona otrzymuje obniżkę, a następnie PRX pobiera część netto. Ale lwia część nadal trafia na występy.”

Kolektyw taki jak Multitude dzieli różnicę. Silver powiedziała, że ​​oprócz pomagania niezależnym twórcom w sprzedaży reklam w ich programach, Multitude oferuje doradztwo i zachęca do rozwijania wielu strumieni dochodów poprzez występy na żywo i subskrypcje. Oczekuje jednak również, że twórcy kolektywu będą się wzajemnie wspierać poprzez wspólne trasy koncertowe i prezentowanie innych programów Multitude w swoich filmach. „To jak sieć bez zasilania z góry na dół” – powiedział Silver.

Publiczność bardzo zainteresowała się działaniem tych rozwiązań, dlatego zachęcamy do przesyłania dodatkowych pytań do mnie! Zrobię, co w mojej mocy, aby na nie odpowiedzieć (być może pozyskując naszych trzech panelistów do dalszych działań).

To wszystko na teraz! Wrócę jutro po Insiders. A reszcie życzę miłego tygodnia.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Unijna ustawa o sztucznej inteligencji nie chroni praworządności i przestrzeni obywatelskiej

Unia Europejska (UE) Ustawa o sztucznej inteligencji (AI). Jak wynika z oceny Europejskiego Centrum Prawa Non-Profit (ECNL), „nie chroni skutecznie praworządności i przestrzeni...

57-calowy Predator Z57 firmy Acer trafia do sprzedaży detalicznej

Dla tych, którzy nie są zadowoleni z rozdzielczości większości ultraszerokokątnych wyświetlaczy dostępnych na rynku, nowy dodatek firmy Acer do linii Predator powinien zadowolić...

Emulator iPhone’a „iGBA” został usunięty z App Store, ale nie jesteśmy pewni dlaczego

W weekend pierwszy emulator gier na konsolę przenośną trafić do App Storepo złagodzeniu wytycznych dotyczących recenzji App Store tydzień wcześniej. Przewiń do przodu o...
Advertisment