Helldivers 2 Gracze są na tylnej stopie w wielkiej galaktycznej narracji wojennej gry. Dwie planety spadły na Meridia Singularityz trzecim, który ma się rozpadać. Automaty stworzyły ognisty nowy korpus spalania i straciliśmy cenne miejsce na ich postęp. Teraz jeden z najbardziej ukochanych światów Helldivers powrócił do zagrożenia. Malevelon Creek jest atakowany, a weterani zbierają się, aby powrócić do miejsca jednego z najbardziej niesławnych konfliktów w drugiej wojnie galaktycznej.
W czasach pierwszej bitwy pod Malevelon Creek gracze musieli jeszcze zbudować obiekty naukowe lub fabryki na powierzchni podbitych planet. Zamiast tego ludzie wybrali, które planety lubią lub nienawidzili na podstawie klimatu i środowiska. Na przykład Hellmire jest powszechnie znienawidzony ze względu na jego tendencję do kręcenia tornad ognistych. Z drugiej strony Malevelon Creek został nazwany (nieco krzykliwie) Wietnamem z powodu jego mrocznych dżungli.
Należy zauważyć, że rok temu były automaty dużo Znani niż ich obecna iteracja. Helldivers nie tylko brakowało narzędzi, takich jak przenośny hellbomb i pojazd terenowy, ale automaty miały blokady, prawie nieograniczoną wizję i zdolność do uwięzienia swoich wrogów w ciągłych animacjach ragdoll. Kiedy automaty pojawiły się w sektorze Severin, na planetach Tibit, Durgen, Maia, The Creek i sąsiedni Draupnir miały absolutnie brutalne bitwy. Podczas gdy Bugdivers cieszył się stosunkowo łatwym przednicznym frontem, ich odpowiedniki botdaków były wstrząśnięte w sektorze Severin.
Pomimo brutalności botów gracze postanowili biegać z meta-narracyjną Arrowhead wokół wojny galaktycznej i podwoili się po trzymaniu potoku. Ten gambit nagradzał graczom dwoma peleryną, aby upamiętnić ich zwycięstwo, a przez rok Malevelon Creek pozostał bezpieczny i zdrowy. W rzeczywistości w kanonie Helldivers 2ma najwyższą koncentrację zwłok Helldiver poza samą Super Ziemią – jest to dosłowny pomnik całego życia utraconego w młynku mięsnym poprzednich głównych rozkazów.
Siły automatów jeszcze nie dotarły do samego potoku, ale główny porządek potrwa kolejne pięć dni, a ich ofensywa jest mnóstwo czasu. Do tej pory Helldivers utrzymywał linię, wygrywając misje obronne na światach takich jak Pöpli IX i Ingmar. Niektórzy gracze są Opracowywanie planów bitew i zapewnienie pozostania na dobrej drodze do reszty głównego porządku. Inni korzystają z okazji, aby meme z swoimi towarzyszami.
Osobliwość pozostaje zagrożeniem, a Liberty wie, jakie nowe mutacje terminidowe rotują się w grubej chmurze zarodników znanej jako mrok. Ale świetnie angażuje się w odgrywanie roli otoczenia i rajd, aby obronić potok. Jestem znacznie silniejszym helldiver niż rok temu; Przeszedłem od gry na poziomie trudności 4 aż do 10. Ja, na przykład, stajcie gotowe do utrzymania linii i trzymania przerażającego automatonu z dala od potoku, gdzie bez wątpienia planują zbezczeszczyć nasze zwłoki. (Ten strach może być oparty na propagandzie Super Ziemi, ale berserkers dosłownie noszą ludzkie czaszki na swojej zbroi, więc… zdecydowanie wydaje się to możliwe).
Te główne zamówienia pomagają zdefiniować Helldivers 2 I spraw, by poczuł się trwającą historię, w przeciwieństwie do nowatorskiego nowego wydarzenia w grze wideo. Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co stanie się z potokiem, ale gracze są zwolnieni i gotowi obronić swoją ukochaną planetę za wszelką cenę. Wojna galaktyczna nigdy się nie skończy, tylko eskaluje – ale niektóre rzeczy muszą pozostać święte.