Najnowsza poprawka Beta dla Starfield dodaje obsługę NVIDIA DLSS 3 i optymalizację procesora i karty graficznej


Bethesda wypuściła najnowszą łatkę beta dla Starfield, dodając oficjalną obsługę technologii NVIDIA DLSS 3 Frame Generation, naprawiając kilka problemów i wdrażając dalsze optymalizacje procesora i karty graficznej. Aktualizacja Beta z 8 listopada, jak się ją nazywa, jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem Aktualizacji Bety Steam i powinna zostać udostępniona wszystkim graczom na Xbox i PC jeszcze w tym miesiącu.

Zgodnie z informacjami o wydaniu nowa aktualizacja dodaje obsługę NVIDIA DLSS z DLSS Super rozdzielczości, głębokie uczenie się antyaliasingu (DLAA), Nvidia Reflex Low Latency i generowanie ramek DLSS. Aktualizacja naprawia także kilka problemów z wydajnością i stabilnością, w tym poprawki wielu problemów i wycieków związanych z pamięcią, dodatkowe optymalizacje GPU, które przydadzą się kartom graficznym wyższej klasy, oraz ulepszenia modelu wątków renderowania, które powinny poprawić wykorzystanie procesora w wyższych systemy końcowe. Aktualizacja zawiera także różne ulepszenia stabilności i wydajności.

Informacje o wydaniu zawierają także poprawki problemów związanych z nowymi opcjami suwaka FOV, poprawkę problemu z okluzją otoczenia w rozdzielczościach ultraszerokokątnych oraz optymalizacje wstępnej kompilacji shaderów. Jeśli chodzi o rozgrywkę, aktualizacja dodaje możliwość jedzenia jedzenia umieszczonego w świecie, dostosowuje ustawienia ukrywania się, naprawia problemy z niestabilnymi ruchami myszy i naprawia różne inne problemy z rozgrywką. Wprowadzono także kilka poprawek związanych z zadaniami, które można sprawdzić w pełnych informacjach o wydaniu poniżej.

NAJWAŻNIEJSZE AKTUALIZACJA

OBSŁUGA NVIDIA DLSS

  • Ta aktualizacja wprowadza obsługę Nvidia DLSS dla naszych odtwarzaczy PC. Kompatybilne karty graficzne Nvidia mogą teraz korzystać z technologii DLSS Super Definition, Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), Nvidia Reflex Low Latency i generowania ramek DLSS. Uwaga: gdy aktywne jest generowanie ramek DLSS, należy wyłączyć VSync, aby zobaczyć korzyści. Pracujemy nad automatycznym dostosowaniem tego ustawienia w przyszłej aktualizacji.

NIECH JEDZĄ!

  • Na popularne prośby dodaliśmy możliwość spożywania jedzenia i napojów po znalezieniu ich w otoczeniu. Możesz cieszyć się tymi kawałkami od razu lub zachować je na później. Wybór nalezy do ciebie.

POPRAWKI I ULEPSZENIA

Reklama

WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ

  • Rozwiązano wiele problemów i wycieków związanych z pamięcią.
  • [PC Only] Dodaj pewne optymalizacje wydajności GPU, które będą miały większy wpływ na karty z wyższej półki.
  • [PC Only] Ulepszony model wątków renderera, poprawiający wykorzystanie procesora, szczególnie w systemach wyższej klasy.
  • Różne ulepszenia stabilności i wydajności.

ROZGRYWKA

  • Dodano możliwość jedzenia jedzenia umieszczonego na świecie
  • Dostosowano ukrywanie się, aby było nieco bardziej wybaczające.
  • Naprawiono błąd powodujący, że głowa Andreji pozostawała trwale zakryta.
  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać graczom strzelanie z broni.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy NPC nie nosili ubrań.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego trwające już wyzwania umiejętności mogły przestać się rozwijać po dotarciu do Jedności i rozpoczęciu nowej gry.
  • Naprawiono błąd, który mógł tymczasowo uniemożliwiać otwarcie ekwipunku lub zapisanie po wejściu do Unity.
  • PC: Naprawiono błąd powodujący nierówne ruchy myszy.
  • Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować utratę statku macierzystego.
  • Naprawiono błąd powodujący brak technika obsługi statku.

GRAFIKA

  • Rozwiązano problem z wyświetlaniem okluzji otoczenia w ultraszerokokątnych rozdzielczościach.
  • Zoptymalizowana początkowa kompilacja modułu cieniującego występująca podczas uruchamiania.
  • Dodano możliwość regulacji jasności i kontrastu w menu Ustawienia wyświetlacza.
  • Dodano możliwość regulacji jasności HDR, jeśli system ją obsługuje. (Tylko Xbox i Windows 11).
  • Zajęto się wieloma materiałami, które w pewnych warunkach mogły czasami prezentować niezamierzony wzór.
  • Naprawiono różne problemy wizualne związane z nowymi opcjami suwaka FOV.
  • Poprawiono wygląd oczu postaci z tłumu.
  • Naprawiono szereg drobnych problemów wizualnych związanych z oświetleniem, cieniami, terenem i roślinnością.

ZADANIA

  • Wszystko, co można kupić za pieniądze: Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego gracze nie mogli usiąść podczas negocjacji z Musgrove.
  • Strefa Wybuchu: Naprawiono błąd, przez który twarde skały, które muszą zostać usunięte przez graczy, nie pojawiały się na ziemi Ngodupa Tate’a.
  • Echa przeszłości: Naprawiono błąd, przez który czasami nie można było dotrzeć do Królowej Grylloby podczas realizacji celu „Zabezpiecz zatokę promu”.
  • Eye of the Storm: Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadań gracza mógł zostać zablokowany z powodu braku monitu o dokowanie.
  • Grunt Work: Rozwiązano problem, w wyniku którego postęp mógł wydawać się zablokowany, jeśli „Supra et Ultra” został ukończony podczas powrotu do Loży w trakcie „Wysokiej ceny do zapłaty”.
  • Żadnych nagłych ruchów: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać ponowne otwarcie drzwi wejściowych do statku Scow.
  • Operacja Starseed: Naprawiono błąd, przez który czasami nie było klucza potrzebnego do wyjścia z obiektu.
  • Sabotaż: Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli znaleźć Davida Barrona.
  • Krótkowzroczność: Naprawiono błąd, przez który gracze rzadko tracili kontrolę podczas rozmowy z Władimirem.
  • Serce Marsa: Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom wydobycie „Serce Marsa”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsza podklasa Druida, atuty i przewodnik budowy BG3

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The druid to klasa rzucająca, która koncentruje...

Najlepsza podklasa myśliwca BG3, osiągnięcia i przewodnik po budowie

Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Wojownik Jest the archetypowa klasa walcząca...

iOS 17.2 beta 4, data premiery Vision Pro, współpraca z Apple Card słabnie

Chance ma więcej przemyśleń na temat swojego nowego MacBooka Pro, potem on i Benjamin zagłębiają się w zmiany w iOS 17.2 beta 4,...
Advertisment