Nie wybierasz klasy w Notoryczny Sposób, w jaki byłbyś w typowej fantazji RPG. Raczej twoja klasa jest zdefiniowana przez umiejętności zdecydujesz się zainwestować.
Istnieją trzy klasy drzew zdolności Notoryczny: myśliwiecW leśniczyI czarodziej (które korelują odpowiednio z klasami archetypowymi wojownikami, łotrami i magami). Dość wcześnie masz na celu wybrać drzewo, w które można zainwestować swój pierwszy punkt umiejętności, choć możesz swobodnie mieszać i dopasować umiejętności we wszystkich trzech klasach.
Oto nasze zalecenie dla Najlepsza klasa w Notorycznyplus nasze przemyślenia na temat Najlepsze zdolności klasowe, aby zdobyć pierwsze.
Chociaż wszystkie trzy klasy mają potężne umiejętności, powiedzielibyśmy Ranger to najlepsza klasa W Notoryczny. I tak jest aż do pierwszej zdolności, którą wybierzesz.
Podczas misji „On Strange Shores” w główna historiabędziesz musiał wybrać zdolność początkową z trzech drzew umiejętności:
- Ładowanie (wojownik): Atak deski rozdzielczej, który zadaje wysokie obrażenia w zwarciu.
- Tangleroot (Ranger): Zaklęcie, które blokuje pobliskich wrogów na miejscu przez osiem sekund.
- Niewielkie pociski (czarodziej): Zaklęcie, które wystrzeliwuje trzy pociski napędzające do pobliskich wrogów.
Ten wybór nie jest zobowiązaniem do klasy. Ale zdolność wybierzesz tutaj, nadaje ton swojej postaci.
Opłata jest w porządku, jeśli planujesz skupić się na kompilacji w zwarciu, ale poza tym nieskutecznym. Z naszego doświadczenia wynika, że niewielkie pociski są naprawdę niewielkie: 1o-sekundowe czas odnowienia jest zbyt długi, aby jak najlepiej wykorzystać swoje obrażenia. Notoryczny Walki są zwykle trudne, ponieważ jesteś przytłoczony dużą liczbą wrogów lub dlatego, że stajesz w obliczu szczególnego dużego wroga, który może szybko zamknąć odległość między tobą. Tangleroot rozwiązuje dla obu.
Nawet poza tym początkowym wyborem umiejętności w drzewie Ranger są nieco szerzej stosowane dla wszystkich kompilacji niż w czarodziejach i myśliwce. Umiejętności pasywne obejmują uszkodzenia obrażeń dla pięciu broni (mace, miecze, sztylet, łuki i pistolety), w porównaniu z dwoma dla drzewa myśliwskiego (wielkimi mączkami) lub jednej dla drzewa czarodzieja (różdżka). A jego aktywne umiejętności pozwalają zarówno spowolnić czas przestoju I stać się niewidoczne.
Cokolwiek wybierzesz dla swojej pierwszej umiejętności, nie blokuje cię w klasie. Możesz inwestować punkty umiejętności we wszystkich trzech klasowych drzewach. Możesz zresetować swoje punkty umiejętności w dowolnym momencie za niewielką opłatą, chociaż opłata ta wzrasta wraz ze wzrostem. Otrzymasz jeden punkt zdolności na poziom, a także możesz zdobyć dodatkowe punkty umiejętności, odrzucając Moc głosu w różnych momentach w całym główna historia.
Na początku dla każdej klasy dostępnych jest tylko garść umiejętności. Odblokujesz drugi poziom umiejętności na poziomie 5, trzeci poziom na poziomie 10, czwarty poziom na poziomie 15 i końcowy poziom na poziomie 20.
Poza tym istnieją minimalne wymagania – na przykład, aby odblokować zaklęcia w drzewie czarodzieja, musisz najpierw znaleźć Grimoire z tym zaklęciem – ale w większości po osiągnięciu progu poziomu możesz inwestować zdolność inwestowania wskazuje na umiejętności, które chcesz ustalić priorytety.
Najlepsze kompilacje są wynikiem miksowania i dopasowywania umiejętności we wszystkich trzech drzewach umiejętności, w odpowiedzi na to, jak grasz w grę. Mimo to zdolności, które mają zastosowanie do większości kompilacji Notoryczny Czy:
- Wytrzymałość (wojownik, poziom 1)
- Tajemna zasłona (Kreator, poziom 1)
- Stały cel (Ranger, poziom 1)
- Wykrętny (Ranger, poziom 1)
- Tajemna zasłona (Kreator, poziom 1)
- Cieniowanie poza (Ranger, poziom 5)
- Szybki przełącznik (Ranger, poziom 10)
Wytrzymałość Zwiększa twoje zdrowie o 20%. Biorąc pod uwagę każdy punkt atrybutu, który włożony w konstytucję zwiększa jedynie zdrowie o 5% na punkt atrybutu, dzięki tej logice sama wytrzymałość jest warta czterech punktów konstytucyjnych. (I to zanim oceniasz to: możesz ostatecznie skalować wytrzymałość, aby zwiększyć swoje zdrowie o 45%.)
Również w dziedzinie „pozostania przy życiu” inwestuj w Tajemna zasłonazaklęcie drzewa czarodzieja, które zmniejsza obrażenia, które otrzymujesz na pół przez 20 sekund. Jeśli odblokujesz Arcane Veil jako umiejętność samodzielnie, nie musisz wyposażyć Grimoire tylko po to, aby go rzucić.
WykrętnyUmiejętność Strażnika, zmniejsza koszt wytrzymałości uchylania się o 25%. Jeśli zabraknie ci wytrzymałości, nie możesz atakować, nie możesz uniknąć, nie możesz nic zrobić. Połącz to z Szybki przełącznik Aby przyspieszyć, jak szybko możesz zmienić broń w bitwach, umożliwiając jak najlepiej wykorzystać NotorycznyDwa ładowanie. Te dwie zdolności razem pozwalają pozostać zwinnym w walce.
Jeśli planujesz użyć jakiejkolwiek broni dystansowej, Stały cel jest niezbędne. Podczas ładowania ataku mocy bronią dystansową (w zasadzie trzymając przycisk „Strzelaj”), czas spowalnia o 25% lub do 75% w wyższych stopniach. Pomyśl o tym jak o trybie Max Payne, ale bez dramatycznego nurkowania.
W końcu, Cieniowanie poza Zwraca się do niewidzialnego na krótki okres, uzależniając, ile istoty masz w rezerwie. Istnieje wiele instancji Notoryczny Tam, gdzie bardzo zachęcamy do podjęcia podejścia, a porażka zwykle powoduje trudną bitwę. Uświadomienie sobie czasu nie zajmuje dużo czasu Notoryczny Nie jest dokładnie dostrojona SIM Stealth. Oszadanie Beyond jest zasadniczo kodem oszukiwania niektórych bardziej frustrujących misji gry.
Więcej Notoryczny przewodniki, przygotuj się do gry, widząc, jak odblokować wszystkie Towarzyszenajlepsze tło Wybór, najlepszy Punkty atrybutu przypisać lub zobaczyć nasz pełny Notoryczny Warunek.