Summer Game Fest 2025 był zdecydowanie dziwny, ale nawet Wszystko, co dzieje się na zewnątrzGry na wystawie były nadal nieskazitelne. Moje ulubione, te, które ja na żywo bo są małe, wyjątkowe i stworzone dla czystej miłości do ekspresji. Możliwość widzenia tej miłości tak wyraźnie na wystawie, wyrażonej przez tak staranną i często niewdzięczną pracę, a także możliwość pokazania ich naszym publiczności, która inaczej ich nie spotkała, jest decydującym przywilejem mojej pracy. To właśnie uwielbiam w letnim festiwalu gier, dziwności i wszystkim i mam nadzieję, że kiedy te gry pojawią się, też je sprawdzisz.
Kochałem pierwszy Escape Academy i wibrowałem przez moje krzesło, widząc, że mecze załogi monety powróciły na letnią grę Fest z Większa, bardziej ekspansywna kontynuacja. Zamiast wybierać poziomy, możesz teraz odkrywać otwarty świat, rozwiązywając łamigłówki, odkrywając je w konfiguracji kampusu uniwersyteckiego. Uwielbiam ten nowy kierunek: eksploracja otwartego świata lepiej łączy dziwaczne / urocze opowiadanie historii Escape Academy z faktycznym aktem rozwiązywania puzzli.
W krótkim demo zapoznałem się z kotem, który mieszkał w moim pokoju w akademiku i chciał przekąski. Gdy badałem kampus, odkryłem, że kawiarnia została zamknięta, ale specjalnym dnia były ryby i mleko. Rozwiązałem zagadkę, aby otworzyć kawiarnię i zostałem nagrodzony moim kolegą z kotła podążającego za mną po kampusie przez resztę wersji demo i, mam nadzieję, pełną grę. Nie ma jeszcze daty premiery, ale za każdym razem, gdy się wydaje, zapisuję się.
Mówiąc o towarzyszach zwierząt Płatkowy biegacz to ponure badanie napięcia między radością posiadania zwierzaka a nieuniknioną dewastacją, która z tym wiąże Pokémon-Opolijny minigame-a-palooza. Jako nowo wybity kurier motocyklowy za zadanie pomocy ludziom w żywych tamagotcjach znanych jako Hanapets. Zainstaluj je, nakarm je i przynieś im przedmioty, gdy po drodze odkrywasz swoje relacje z własnym Hanapetem pierwszego pokolenia, który może nie być w pobliżu znacznie dłużej. Nie spodziewałem się usiąść i zagrać w tę grę, która miała wszystkie cechy charakterystyczne „Zdrowa gra” cytatu, i być zdewastowanym emocjonalnie. Zrujnowało mnie … 10/10, nie mogę się doczekać gry.
Kiedy ci mówię, usiadłem do diabła, widząc RelotedPrzyczepa. Oto gra pełna afrykańskich ludzi, rozmawiając o kradnąc ich artefakty kulturowe ??? Do diabła i nie mogę tego wystarczająco podkreślić, tak. Reloted naprawdę oddaje poczucie, że ściągam własne Jedenaście oceanu-styl napad. Masz zespół ekspertów z ich własnymi specjałami, a przed napadem musisz ustawić je strategicznie, aby odpowiednia osoba była we właściwym miejscu, aby zhakować zamknięte drzwi i pomóc w dotarciu do nieosiągalnych miejsc, aby uzyskać płynną ucieczkę.
Podczas gdy niektórzy czarni członkowie afrykańskiej drużyny programistów nie mogli zabezpieczyć wiz, których potrzebowali, aby wziąć udział w SGFBen Myres, dyrektor kreatywny, z którym mogłem porozmawiać, powiedział, że każdy przedmiot, który kradniesz, jest prawdziwym artefaktem, który jest obecnie wstrzymany z kraju pochodzenia. Każdy z nich otrzymuje własny wpis podobny do encyklopedii, który daje jej historię, gdzie jest teraz i gdzie faktycznie należy. Nathan Drake, Lara Croft, Indiana Jones są słabe w porównaniu z tymi bohaterami.
Dyrektywa 8020 – 2 października 2025
Podobało mi się Supermassive Games „Upouty narracyjna przygody Kamieniołom I to Dark Pictures Anthology. Więc bardzo się cieszyłem, że miałem okazję zobaczyć, co drużyna robi dalej Dyrektywa 8020. Tym razem, zamiast nawiedzonych szkół lub kabin w lesie, idziemy do kosmosu z Lashana Lynch – mojej ulubionej aktorki, dla której pojawię się bez względu na wszystko.
Fajna rzecz Dyrektywa 8020 jest jego systemem powtórki. W krytycznych momentach decyzyjnych masz możliwość odtworzenia wydarzeń bez konieczności odtwarzania gry. Zastrzel faceta, którego nie powinieneś zastrzelić? Możesz natychmiast wrócić i zobaczyć, co się stanie, kiedy nie. Będziesz również miał opcję wyłączenia tego, aby wybory dokonujesz kiju. Miałem możliwość odrzucenia kogoś, ale postanowiłem żyć z moim błędem, a wszystkie dni później wciąż o tym myślę.
Maszyna sercowa, twórca Hyper Light Drifter i jego kontynuacja, Hyper Light BreakerWróć do innej gry, gwarantują, że zadziała z twoimi emocjami. Posiadacz (-ów) to Metroidvan – przepraszam, przeszukaj akcję gra. Odbyłem porywającą i towarzyską rozmowę z jednym z programistów na temat używania „Metroidvania” w porównaniu z „poszukiwaniem akcji” jako deskryptora i muszę powiedzieć, że byłem przekonany. Za mało, aby usunąć „Metroidvania” z mojego słownictwa, ale zdecydowanie wystarczająco, aby pomyśleć o tym, jak korzystam z tych terminów, kiedy piszę o grach.
W Posiadacz (-ów) Gracie jako młoda kobieta uciekająca w atakowanym miastu. Jest ciężko ranna i wchodzi do paktu z demonem, aby wyleczyć jej rany i udzielić jej mocy, aby mogła uciec z miasta. Rozmawiając z deweloperem, powiedział mi, że gra dotyczy toksycznych relacji i tego, co mogą zrobić z osobą. Demon, z którym robisz pakt, nie jest miły; On nie jest bohaterem. A jednak programiści At Heart Machine postanowili sprawić, że palił go gorąco, co, jak wiedzą, zasłoni bardzo niezbędne przesłanie, które próbują przekazać… co, jak sądzę, jest prawdopodobnie sens.
Bez słów to moja gra w programie. Opracowany przez Kong Orange i opublikowany przez Epic Games, Bez słów to grę przygodowa w kooperacji stop-motion, podobna do Podzielona fikcja z dużą ilością dużo Lepsza historia. Jest to rodzaj gry, która przypomina mi, że gry wideo to coś więcej niż pojazdy do zarabiania pieniędzy lub prostej rozrywki; Są dziełami sztuki, wyrazem serca i umysłu dewelopera.
Chodzi o dwóch nastolatków, którzy po chwili nieporozumienia usuwają usta, zmuszając ich do komunikowania się i poruszania się po fantastycznym świecie bez słów.
Wszystko w grze jest wykonane ręcznie i z miłością tak oczywiste było niesamowicie poruszające się. Kiedy zapytałem dyrektora gry, Johana Oettingera, dlaczego on i zespół spędzili tyle czasu – powiedział mi, że pracowali nad tą grą przez dekadę – i pieniądze, aby zrobić coś, co mogło zostać utopione przez większe, błyskotliwe wydania, patrzył na mnie na twarz, poważnie jako cmentarz, i powiedział: „Ponieważ było to moje marzenie, ponieważ coś takiego było takie, że jestem dzieckiem”.
Jako dziennikarz gier I na żywo Przez chwile, w których widzę odciski palców dewelopera w grze, ich osobiste dziwactwa i idiosynkrazie ich życia odzwierciedlone w ich sztuce, i to się skończyło Bez słów. Deweloper powiedział mi, w jaki sposób każde ostrze trawy zostało wykonane z papieru i jak używali niebieskiej gliny, aby uczynić dziwaczną glinę, którzy wypełniają świat, pochodzi z konkretnego miejsca w Danii, gdzie je ręcznie zbierali. To było tak piękne, że większość 20-minutowych demo we łzach.