Najlepsza podklasa Druida, atuty i przewodnik budowy BG3


Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The druid to klasa rzucająca, która koncentruje się na magii natury (lub magii bóstwa natury).

Druidzi to wszechstronna klasa rzucająca. Mają mnóstwo zaklęć defensywnych i ofensywnych (oraz trochę leczenia), ale począwszy od poziomu 2, mogą Wild Shape zmieniać się w zwierzęta do walki wręcz. Ich podstawową statystyką jest Mądrość.

Nie ma jednej najlepszej klasy Wrota Baldura 3, a gra daje tyle samo możliwości twórczego rozwiązywania problemów, co w przypadku uderzania pięścią. Znalezienie najlepszej klasy tak naprawdę sprowadza się do tego, jak chcesz grać. Nawet grając solo, nadal będziesz zarządzać resztą swojej drużyny, więc będziesz mógł eksperymentować z wieloma klasami jednocześnie.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o klasie Druida w Wrota Baldura 3i dowiedz się wszystkiego o najlepszych podklasach Druida, wyczynach i budowie.


Czy Druid jest dla ciebie najlepszą klasą w BG3?

Reklama

Zdjęcie: Larian Studios przez Polygon

Druidzi to przede wszystkim czarodzieje, ale nie są tak skomplikowani jak inne klasy Czarodzieje. Lista zaklęć jest ograniczona i łatwa do zrozumienia, z dobrą równowagą zaklęć leczących i ofensywnych. Co ważniejsze, na poziomie 2 Druidzi uzyskują zdolność zmiany kształtu w zwierzęta. W tym momencie gra Druidem polega mniej na zaklęciach, a bardziej na gryzieniu ludzi pod postacią wilka.

Wszystko to sprawia, że ​​Druid jest doskonałym wyborem dla twojej pierwszej klasy rzucającej, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak działa rzucanie zaklęć, bez całkowitego angażowania się w walkę wyłącznie przy rzucaniu zaklęć.


Cechy klasy Druida

Punktów obrażeń

  • Kostki Hit — 1k8 na poziom Druida
  • Punkty życia na pierwszym poziomie — 8 + twój modyfikator Kondycji
  • Punkty życia na wyższych poziomach — 5 + modyfikator Kondycji za każdy poziom Druida po 1. poziomie

Zaklęcia

Klerycy zaczynają z dwoma sztuczkami i dwoma miejscami na zaklęcia poziomu 1 na długi odpoczynek.

Biegłości

  • Bronie — Maczugi, sztylety, oszczepy, buławy, kije, bułaty, sierpy, włócznie
  • Zbroja — Lekki pancerz, średni pancerz, tarcze
  • Umiejętności — Postępowanie ze zwierzętami, wgląd, natura, religia
  • Rzuty obronne — Mądrość, inteligencja

Zaklęcia druida

Druidzi zaczynają z dwoma sztuczkami z listy zaklęć Druida.

Baldur’s Gate 3 Sztuczki Druidów

Nazwa Opis
Nazwa Opis
Przewodnictwo Cel zyskuje premię +1k4 do testów umiejętności
Trujący spray Wypuść obłok szkodliwego gazu (CON Save)
Wyprodukuj Płomień Płomień w twojej dłoni rzuca światło w promieniu 30 stóp i po rzuceniu zadaje 1-8 obrażeń od ognia
Opór Uczyń cel bardziej odpornym na efekty zaklęć i warunki dzięki premii 1k4 do rzutów obronnych
Shillelagh Twój personel lub klub staje się magiczny
Cierniowy Bicz Przyciąga cel 3 metry bliżej ciebie

Druidzi również zaczynają z dwoma miejscami na zaklęcia poziomu 1 na długi odpoczynek. Mogą przygotować tylko cztery zaklęcia z listy 14.

Baldur’s Gate 3 Zaklęcia druida

Nazwa Opis
Nazwa Opis
Stwórz lub zniszcz wodę Przywołaj deszcz lub zniszcz powierzchnię na bazie wody
Urok osoby Zaczaruj humanoida, aby uniemożliwić mu atak. Otrzymujesz przewagę podczas testów Charyzmy w dialogu
Zaplątać Stwórz pnącą powierzchnię, spowalniając stworzenia, a nawet je oplatając
Chmura mgły Oślepiające i mocno niejasne stworzenia w chmurze o promieniu 15 stóp
Dobra Jagoda Przywołaj 4 magiczne jagody, które zapewniają 1k4 punktów życia leczenia
Wróżkowy Ogień Wszystkie cele w obrębie światła stają się widoczne, a rzuty ataku przeciwko nim mają przewagę
Długobieg Zwiększa prędkość ruchu stworzenia o 3 metry.
Nóż do lodu Rzuć odłamek lodu, który zadaje 1k10 obrażeń kłutych, a następnie eksploduje zadając 2k6 obrażeń od zimna w kręgu o promieniu 2 metrów
Fala piorunów Uwolnij falę grzmiącej siły, która odpycha wszystkie stworzenia i obiekty, zadając 2k8 obrażeń od piorunów (CON Save).
Leczyć rany 1k8+3 leczenia
Uzdrawiające Słowo 1k4+3 uzdrowienie
Wzmocnij skok Potrójna odległość skoku stworzenia
Porozmawiaj ze zwierzętami Zdobądź umiejętność rozumienia i komunikowania się ze zwierzętami
Przyjaźń zwierząt Przekonaj bestię, aby cię nie atakowała (Zapis WIS)

Podklasy druidów

Na poziomie 2 Druidzi wybierają swoją podklasę (Okrąg).

działania

Wszystkie podklasy otrzymują nowe Akcja Dzikiego Kształtu która pozwala Twojemu druidowi w magiczny sposób przybrać kształt bestii z poniższej listy:

  • Borsuk (Zakop się w ziemi)
  • Pająk (Enweb wrogów)
  • Wilk (Podżegaj sojuszników i odwracaj uwagę wrogów)
  • Kot (unikaj uwagi i odwracaj uwagę wrogów)

Koło Ziemi

Druidzi Kręgu Ziemi łączą się z magią przepływającą przez ziemię.

Druidzi z Kręgu Krainy otrzymują jeden dodatkowy Cantrip i Naturalne odzyskiwanie Akcja pozwalająca na uzupełnienie miejsc na zaklęcia raz na długi odpoczynek.

Koło Księżyca

Druidzi z kręgu nastroju są bardziej skupieni na Wild Shape niż inni. Druidzi z Kręgu Księżyca mają dodatkowy Dziki Kształt, a Niedźwiedź polarny które mogą pobudzić wrogów do ataku.

Będąc w Wild Shape, otrzymujesz Naprawa księżycowa Akcja, która zużywa miejsce na zaklęcie w zamian za punkty wytrzymałości.

Krąg Zarodników

Krąg Zarodników Druidzi skupiają się na powrocie do ziemskiej części kręgu życia.

Zyskujesz Chłód kości Umiejętność, która zadaje 1k8 obrażeń Nekrotycznych i nakłada Niekorzystność na następny Rzut Ataku celu. Otrzymujesz także Aureola Zarodników (w reakcji zadaje 1k4 obrażeń Nekrotycznych) i Symbiotyczna istota (zyskujesz 8 tymczasowych punktów wytrzymałości i zadajesz dodatkowe 1k6 obrażeń nekrotycznych) Akcje.


Najlepsza podklasa i kompilacja Druida w BG3

Baldur's Gate 3 Dragonborn Druid w kreatorze postaci

Zdjęcie: Larian Studios przez Polygon

Kiedy tworzysz i udoskonalasz swoje Brama Baldura Druidzie, Mądrość jest twoją najważniejszą statystyką (do rzucania zaklęć). Później jednak, jako Druid, masz dużą elastyczność w zakresie statystyk drugorzędnych. Zainwestuj trochę punktów w Siłę, jeśli chcesz uderzać mocniej, Zręczność, aby lepiej posługiwać się łukiem i strzałami, lub Kondycję, jeśli chcesz po prostu być silniejszy. Podczas Wild Shape przejmiesz wszystkie fizyczne statystyki zwierzęcia, w które się przemieniłeś – siłę, zręczność i budowę – więc twój wybór nie będzie miał wpływu na twoje zdolności zmiany kształtu.

Druidzi wybierają swoją podklasę na poziomie 2. Druidzi z Kręgu Ziemi otrzymują trochę dodatkowej magii, a Druidzi z Kręgu Zarodników mają nekromantyczny talent, ale najlepszą podklasą Druidów na początku (i pod względem zadawania największych obrażeń) jest Krąg Księżyca. Ta podklasa dodaje Dzikiego Niedźwiedzia Polarnego (a nieco później otrzymasz Tygrysa Szablozębnego).


Najlepsze wyczyny druidów w BG3

Co cztery poziomy będziesz mieć możliwość zwiększenia swoich statystyk lub wybrania wyczynu. Wyczyny to specjalne talenty, które dodają cechy Twojej postaci. Jeśli jesteś zadowolony ze swoich statystyk i zaczniesz zdobywać wyczyny, prawie każdy wyczyn może przynieść korzyść Twojemu Druidowi, na przykład:

  • Sportowiec. Twoja siła lub zręczność wzrasta o 1, maksymalnie do 20. Kiedy jesteś w pozycji leżącej, wstawanie wymaga znacznie mniej ruchu. Twoja odległość skoku również wzrasta o 50%.
  • Wytrzymały. Twoja Kondycja wzrasta o 1, maksymalnie do 20. Odzyskujesz pełne punkty wytrzymałości za każdym razem, gdy robisz Krótki Odpoczynek.
  • Adept Żywiołów. Twoje zaklęcia ignorują Odporność na wybrany przez Ciebie typ obrażeń. Kiedy rzucasz zaklęcia tego typu, nie możesz wyrzucić 1.
  • Mocno opancerzony. Dzięki ciężkiej zbroi zyskujesz biegłość w pancerzu, a twoja siła wzrasta o 1, maksymalnie do 20.
  • mobilny. Twoja prędkość ruchu wzrasta, a trudny teren nie spowalnia Cię podczas Doskoku. Jeśli poruszysz się po wykonaniu ataku wręcz, nie prowokujesz Ataków Okazyjnych u swojego celu.
  • Trudny. Twój maksymalny punkt życia wzrasta o 2 z każdym zdobytym poziomem.
  • Czarodziej Wojenny. Zyskujesz przewagę w rzutach obronnych, aby utrzymać koncentrację na zaklęciu. Możesz także użyć reakcji, aby rzucić Porażający Chwyt na cel znajdujący się poza zasięgiem walki wręcz

Jak wspomnieliśmy, Druidzi są bardzo elastyczni w swoim stylu gry. Po prostu spróbuj dopasować wyczyny do sposobu, w jaki grasz.


Więcej informacji na temat zajęć w Wrota Baldura 3zapoznaj się z naszymi przeglądami na temat Barbarzyńca, Bard, Duchowny, Wojownik, Mnich, Paladyn, Leśniczy, Łobuz, Czarownik, CzarodziejI Czarodziej zajęcia. Jeśli masz problem z wyborem, zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat od jakiej klasy zacząć.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple @ Work: wdrożenie Meraki w T-Mobile uwypukla niewykorzystaną szansę dla Apple

Usługa Apple @ Work jest dostarczana wyłącznie przez firmę Mosyle, jedyna zunifikowana platforma Apple. Mosyle to jedyne rozwiązanie, które integruje w jednej...

Czego można się spodziewać po MWC 2024

Nie szukając żadnych przecieków ani plotek, założę się, że prawdopodobnie mógłbyś naszkicować większość telefonów, o których mówi się, że mają premierę o godz....

MWC 2024: wszystkie telefony, urządzenia do noszenia i gadżety zaprezentowane w Barcelonie

Oferta telefonów Xiaomi ma nowego lidera. The Xiaomi 14 Ultra właśnie pojawił się w Chinach i oferuje szereg imponujących parametrów fotograficznych, w...
Advertisment