Najlepsza podklasa Barda, atuty i przewodnik po budowie BG3


Baldurs Gate 3 ma 12 klas do wyboru podczas tworzenia swojej postaci. The Bard to rzucający oparty na wynikach, który może odgrywać rolę ofensywną lub wspierającą.

Bardowie łączą muzykę z magią, aby zadawać obrażenia jak każda inna klasa rzucająca lub inspirować (a czasami leczyć) swoich sojuszników. Ich podstawową statystyką jest Charyzma.

Nie ma jednej najlepszej klasy Wrota Baldura 3, a gra daje tyle samo możliwości twórczego rozwiązywania problemów, co w przypadku uderzania pięścią. Znalezienie najlepszej klasy tak naprawdę sprowadza się do tego, jak chcesz grać. Nawet grając solo, nadal będziesz zarządzać resztą swojej drużyny, więc będziesz mógł eksperymentować z wieloma klasami jednocześnie.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o klasie Barda Wrota Baldura 3i dowiedz się wszystkiego o najlepszych podklasach, wyczynach i konstrukcjach Barda.


Czy Bard jest dla Ciebie najlepszą klasą w BG3?

Reklama

Zdjęcie: Larian Studios przez Polygon

Bardowie rzucają zaklęcia z pizazzem. Nie są wojownikami pierwszej linii i znacznie lepiej sprawdzają się jako klasa wsparcia. Zadawanie obrażeń bardem wymaga kombinacji ograniczonego wyboru zaklęć i ataków opartych na Zręczności – za pomocą finezyjnej broni, takiej jak rapier, lub broni dystansowej, takiej jak kusza. Ich cecha Inspiracji Bardów oznacza, że ​​mogą wspierać członków drużyny w większości rzutów (z wyjątkiem rzutów na obrażenia – zwykle).

Bardowie rozwijają się poza walką. Ponieważ ich zdolnością rzucania zaklęć jest Charyzma, oznacza to, że są również dobrzy w umiejętnościach takich jak Oszustwo, Wydajność i Perswazja – a wszystko to sprawia, że ​​są przydatni w spotkaniach niezwiązanych z walką i normalnych rozmowach.

Bardowie nie są najłatwiejszą klasą do grania, zwłaszcza na początku. Musisz zarządzać zaklęciami i miejscami na zaklęcia, a oni nie są najsilniejszymi wojownikami. Jednakże Bardowie są świetni, gdy chcesz napiąć swoje mięśnie niezwiązane z walką Wrota Baldura 3.


Cechy klasy Barda

Punktów obrażeń

  • Kostki Hit — 1k8 na poziom Barda
  • Punkty życia na pierwszym poziomie — 8 + twój modyfikator Kondycji
  • Punkty życia na wyższych poziomach — 5 + modyfikator Kondycji za każdy poziom Barda po 1. poziomie

działania

Bardowie mogą udzielać sojuszników Inspiracja Barda raz na długi odpoczynek. To działa podobnie jak Przewodnictwo czar, ale pozwala twoim sojusznikom rzucić k6 zamiast k4.

Zaklęcia

Bardowie zaczynają z 2 miejscami na zaklęcia poziomu 1 na każdy długi odpoczynek.

Biegłości

  • Bronie — Broń prosta, kusze ręczne, długie miecze, rapiery, krótkie miecze
  • Zbroja – Lekka zbroja
  • Umiejętności — Oszustwo, wgląd, występ, perswazja, religia
  • Rzuty obronne — Charyzma, zręczność

Zaklęcia Barda

Bardowie zaczynają z 2 sztuczkami z listy zaklęć Barda.

Lista umiejętności Barda Baldur’s Gate 3

Nazwa Opis
Nazwa Opis
Okrutna kpina Obrażaj istotę: ma ona Niekorzyść w swoim następnym rzucie na atak (Ochrona WIS)
Strażnik Ostrzy Otrzymujesz połowę obrażeń od ataków tłuczących, kłujących i tnących
Ręka Maga Stwórz widmową rękę, która może manipulować obiektami i wchodzić z nimi w interakcję
Prawdziwy Uderzenie Zdobądź przewagę przy następnym rzucie ataku
Przyjaciele Zyskaj przewagę dzięki testom Charyzmy przeciwko niewrogim stworzeniom
Tańczące Światła Oświetl promień 30 stóp
Światło Napełnij przedmiot aurą światła
Drobna iluzja Stwórz iluzję, która zmusi pobliskie stworzenia do zbadania

Bardowie również zaczynają z dwoma miejscami na zaklęcia poziomu 1 na długi odpoczynek. Znają cztery zaklęcia z listy 15.

Lista zaklęć Barda w grze Baldur’s Gate 3

Nazwa Opis
Nazwa Opis
Przyjaźń zwierząt Przekonaj bestię, aby cię nie atakowała (Zapis WIS)
Zmora Maksymalnie 3 stworzenia otrzymują karę -1k4 do Rzutów Ataku i Rzutów obronnych
Urok osoby Zaczaruj humanoida, aby uniemożliwić mu atak. Otrzymujesz przewagę podczas testów Charyzmy w dialogu
Leczyć rany 1k8+3 leczenia
Przebierz się W magiczny sposób zmień wszystkie aspekty swojego wyglądu
Dysonansowe szepty Przeraża istotę na 2 tury i zadaje 3k6 obrażeń psychicznych
Wróżkowy Ogień Wszystkie cele w obrębie światła stają się widoczne, a rzuty ataku przeciwko nim mają przewagę
Spadające piórko Ty i pobliscy sojusznicy zyskujecie odporność na obrażenia od upadku
Uzdrawiające Słowo 1k4+3 uzdrowienie
Bohaterstwo Uodpornij siebie lub cel na stan Przestraszenia i zyskaj 5 tymczasowych punktów wytrzymałości w każdej turze
Długobieg Zwiększa prędkość ruchu stworzenia o 3 metry.
Spać Wprowadź stworzenia w magiczny sen.
Porozmawiaj ze zwierzętami Zdobądź umiejętność rozumienia i komunikowania się ze zwierzętami
Straszliwy śmiech Taszy Zostaw stworzenie skłonne do śmiechu, bez możliwości wstania
Fala piorunów Uwolnij falę grzmiącej siły, która odpycha wszystkie stworzenia i obiekty, zadając 2k8 obrażeń od piorunów (CON Save).

Podklasy Barda

Na poziomie 3 Bardowie mogą wybrać podklasę (zwaną Akademią).

Kolegium Wiedzy

Bardowie z Akademii Wiedzy uwielbiają historie — zarówno je słuchać, jak i opowiadać. Zyskujesz Biegłość w umiejętnościach Arkana, Zastraszanie i Sztuczki ręczne, a także zdobywanie Cięcie słów (użyj kości Inspiracji Barda i odejmij wyrzuconą liczbę od wyniku rzutu wroga).

Kolegium Walecznych

Bardowie z College of Valor są nieco bardziej bohaterscy. Inspiracja Barda kość może być teraz dodana również do rzutów na obrażenia.

Akademia Mieczy

Bard z Akademii Miecza walczy bronią równie dobrze, jak swoim narzędziem. Mogą wybrać:

  • Tnący Rozkwit (wręcz) — zaatakuj do dwóch stworzeń na raz
  • Rozkwit defensywny (wręcz) — atakuj defensywnie, zwiększając swoje AC o 4, jeśli trafisz
  • Rozkwit w defensywie (dystansowy) — atakuj defensywnie, zwiększając swoje AC o 4, jeśli trafisz
  • Mobilny Rozkwit (wręcz) — pchnij broń z wystarczającą siłą, aby odepchnąć cel na odległość 20 stóp. Następnie możesz teleportować się do celu.
  • Mobilny rozkwit (dystansowy) — Strzelaj do celu z siłą wystarczającą do odepchnięcia celu na odległość 20 stóp. Następnie możesz teleportować się do celu.
  • Tnący Rozkwit (dystansowy) — zaatakuj do dwóch stworzeń na raz

Najlepsza podklasa i kompilacja Barda w BG3

Baldur's Gate 3 Wysoki Elf Bard w kreatorze postaci

Zdjęcie: Larian Studios przez Polygon

Wrota Baldura 3 rasy tak naprawdę nie mają żadnego bezpośredniego wpływu na twoją klasę, ale niektóre rasy i podrasy mają cechy, które dobrze sprawdzają się w przypadku niektórych klas, takie jak dodatkowy ruch lub biegłość w określonej broni. W przypadku bardów najlepiej skupić się na uzupełnieniu listy zaklęć:

  • Wysokie Elfy I Wysokie Półelfy Zdobądź Ognisty pocisk śpiew
  • Wszystkie trzy Diabelstwo podrasy dostają sztuczkę — Wyprodukuj Płomień, Ręka MagaI Taumaturgia odpowiednio
  • Obie podrasy Drow Zdobądź Tańczące Światła śpiew

Kiedy tworzysz i podnosisz poziom swojego Barda, Charyzma (ze względu na bycie Uroczym) jest Twoją najważniejszą statystyką, a następnie Zręczność (za zadawanie obrażeń). Ustaw Charyzmę jako najwyższą statystykę, a Zręczność jako drugą najwyższą.

Podklasę Barda wybierzesz na poziomie 3. Najlepszym rozwiązaniem jest College of Valor — w każdej turze otrzymasz dodatkowy atak, biegłość w większej liczbie broni i średnim pancerzu, a Twoja Inspiracja Barda stanie się jeszcze bardziej pomocna dla Twoich sojuszników. Dzięki temu będziesz mógł grać Bardem mniej jako postacią wspierającą, a bardziej jako wszechstronnym wojownikiem.


Najlepsze wyczyny barda w BG3

Co cztery poziomy będziesz mieć możliwość zwiększenia swoich statystyk lub wybrania wyczynu. Wyczyny to specjalne talenty, które dodają cechy Twojej postaci. Jeśli jesteś zadowolony ze swoich statystyk i zaczniesz zdobywać wyczyny, bardowie mogą skorzystać z:

  • Aktor. Twoja Charyzma wzrasta o 1, maksymalnie do 20. Twoja premia za biegłość jest również podwojona w przypadku oszustw i testów wydajności.
  • Ekspert od kuszy (Jeśli walczysz z kuszy). Kiedy wykonujesz ataki z kuszy w zasięgu walki wręcz, Rzuty Ataku nie mają wady. Twój Przeszywający Strzał zadaje także Ziejące Rany dwa razy dłużej.
  • Defensywny pojedynek. Gdy zostaniesz zaatakowany, dzierżąc Broń Finezyjną, w której jesteś biegły, możesz użyć reakcji, aby dodać swoją Premię Biegłości do swojej Klasy Pancerza, co może spowodować, że atak nie spudłuje.
  • Wykonawca. Zyskujesz Biegłość na instrumencie muzycznym, a Twoja Charyzma wzrasta o 1, maksymalnie do 20.
  • Strzelec wyborowy. Twoje ataki bronią dystansową nie podlegają karom zgodnie z zasadami High Ground. Ataki dystansowe bronią, w której jesteś biegły, mają karę -5 do Rzutu Ataku, ale zadają dodatkowe 10 obrażeń.

Więcej informacji na temat zajęć w Wrota Baldura 3zapoznaj się z naszymi przeglądami na temat Barbarzyńca, Duchowny, druid, Wojownik, Mnich, Paladyn, Leśniczy, Łobuz, Czarownik, CzarodziejI Czarodziej zajęcia. Jeśli masz problem z wyborem, zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat od jakiej klasy zacząć.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsze filmy, które opuszczą Netflix, Max i nie tylko pod koniec lutego 2024 r

Luty dobiega końca i choć rok przestępny sprawia, że ​​jest on nieco dłuższy, wciąż zostało ledwo wystarczająco dużo czasu, aby obejrzeć...

9to5Mac Overtime: Wreszcie nowe iPady!

W tym tygodniu w 9to5Mac Overtime Jeff i Fernando omawiają nowe, ekscytujące szczegóły dotyczące nadchodzących iPadów, w tym nowe, supercienkie wymiary, zaktualizowane funkcje...

Wielu użytkowników Redditorów nienawidzi IPO Reddit

Jeśli jesteś pewnym rodzajem cynizmu, Zgłoszenie S-1 Reddita uruchamia dzwonki alarmowe. Jest wzmianka o r/WallStreetBets. (Właściwie w sumie pięć wzmianek.) Jest...
Advertisment