Nadchodzi AI Sponcon


Media społecznościowe są pełne niekończącej się podaży ludzi sprzedających rzeczy, od próby Shein, po suplementy zdrowotne i miejsca docelowe gadżetów. Marketing influencer zakłócił tradycyjne reklamy, tworząc sprzedawców armii salonu pompujących treści, które mają na celu zachęcić nieznajomych – a wizja firm technologicznych dla przyszłości obejmuje większą automatyzację.

Tiktok ogłosił dziś, że dodaje nowe możliwości do Symphony, platformy AI AI AI wystrzelony W 2024 r. Funkcje wykraczają poza generowanie podstawowych filmów i obrazów – zamiast tego nowe wyjście systemu naśladuje to, co widzowie są przyzwyczajeni od osób wpływających na ludzi. Firma twierdzi, że reklamodawcy będą mogli przesyłać obrazy, dostarczać monit tekstowy i generować filmy z wirtualnymi awatarami trzymającymi produkty, wypróbowanie i modelowanie odzieży oraz wyświetlanie aplikacji marki na ekranie telefonu. Niektóre funkcje już dostępne dla użytkowników Tiktok – jak tworzenie filmu z zdjęcia – będą teraz dostępne dla reklamodawców.

Creep AI w branży influencer jest stałym rozwojem: reklamodawcy mają już możliwość użycia postacie syntetyczne (Czasami przypominający prawdziwych ludzi) robienie takich rzeczy, jak czytanie skryptów w celu promowania marek i produktów. Ten nowy zestaw funkcji przynosi interaktywność, a wirtualne awatary zasadniczo działają jak osoby wpływające na ludzkie, stosując i modelowanie produktów. Lub reklamodawcy, apel jest mieszanką procesów automatyzacji i obniżki kosztów – awatar AI nie może wymagać określonych stawek lub warunków w umowie, a marka może wygenerować niekończącą się ilość treści bez rejestrowania każdego filmu osobno. Narzędzia AI są również używane docelowi członków odbiorcówGeneruj pomysły na treść i Dub Audio w różne języki. Niektórzy reklamodawcy są poruszanie się powoli z treścią generowaną przez AI lub są nawet wręcz odporne na nią. Ale rozszerzenie narzędzi AI ADS na Tiktok sygnalizuje, że platforma przynajmniej traktuje ją poważnie: po co dzielić się zarobkami Tiktok Shop z tysiąc losowych twórców, skoro można go zamiast tego uprawiać na kilku wirtualnych twarzach i ciałach?

W przypadku osób wpływających na ludzi potencjalne zagrożenie AI jest dwukrotnie: treści syntetyczne można zastosować zamiast pracy ludzkiej, a napływ filmów generowanych przez AI może obniżyć stawki dla wszystkich. Ale jak dotąd narzędzia AI w przestrzeni wpływowej znajdują się w dużej mierze za kulisami: twórcy treści twierdzą, że używają narzędzi AI Edytuj i planuj treść Lub znajdź oferty marki, nawet jako Firmy technologiczne nadal pchają Profile i postacie generowane przez AI. Sponsorowane przez AI sponsorowane filmy-zwłaszcza coś w rodzaju wypróbowania ubrań lub korzystania z aplikacji-znacznie rozszerzają granice treści wpływowych. Czy to naprawdę zalecenie produktu, jeśli jednostka próbująca cię sprzedać, nie istnieje? A jeśli wszystkie marki muszą promować coś, to ciało, co to znaczy dla osób wpływających na ludzi, że najtańsza, najszybsza ścieżka z najmniejszym oporem są platformy, na których polegają na ich dochodach?

Tiktok twierdzi, że wszystkie treści generowane za pomocą narzędzia ADS będą miały etykietę wskazującą ją jako wygenerowaną AI i że przejdzie „wiele rund przeglądu bezpieczeństwa”.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dzień trzeci Prim Day 2025 Oferty są tak samo dobre jak pierwszy dzień

Amazon Prime Day Zwykle jest sprintem - dwa gorączkowe dni ofert pioruna, przepełnione koszyki na zakupy i wystarczającą liczbę zakładek przeglądarki, aby rozbić...

MSI Bundles Wuchang: Fallen Feathers z wybranymi modelami PSU Velox i MEG

MSI jest podekscytowany zespołem z 505 gier i meczami Leenzee, aby uzyskać specjalną ofertę o ograniczonym czasie! Od 10 lipca do 10 sierpnia...

Pełen funkcji Aqary G410 Video Doorbell jest już dostępny

Następca Aqary popularny dzwonek do drzwi G4 jest teraz dostępne do kupienia. 129,99 USD G410, Ogłoszone w styczniupozostaje jednym z niewielu (tylko?) dzwonków...
Advertisment