Indiegogo reklamuje, że tak Usługa korporacyjna to sposób na „ograniczenie ryzyka i przyspieszenie innowacji korporacyjnych” poprzez ocenę popytu rynkowego oraz iterację i weryfikację ofert produktów. Poprzednie wielkie nazwiska, które korzystały z tej usługi, to m.in Bose, SonyI Honeywella.
Podejście to zaczyna mieć sens, gdy spojrzysz na nieco eksperymentalny projekt Reach. W przeciwieństwie do tradycyjnej kamery internetowej, którą można statycznie umieścić na monitorze lub laptopie, kamera Reach łączy w sobie kamerę Logitech StreamCam o rozdzielczości 1080p i 60 kl./s z przegubowym ramieniem. Pomysł jest taki, że oprócz skierowania aparatu na twarz możesz szybko skierować go w dół, aby pochwalić się biurkiem, lub ustawić go pod kątem, aby pokazać wszystko, czego możesz potrzebować. Prawdopodobnie można by samemu zhakować coś tańszego, przypinając kamerę internetową do czegoś w rodzaju ramienia mikrofonu, ale Logitech twierdzi, że Reach oferuje funkcjonalność statywu z regulacją wysokości, poziomych szyn przesuwnych aparatu i przegubów kulowych z regulacją nachylenia w jednym.
W swoim komunikat prasowy, firma Logitech wymienia szeroką gamę użytkowników, którym może się to przydać. „Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą, edukatorem, graczem, streamerem, projektantem, czy po prostu chcesz tego robić ze względów biznesowych, to jest aparat dla Ciebie!” Trzeba się zastanowić, czy po zebraniu danych z kampanii crowdfundingowej firma nie zacznie kierować kamery internetowej do bardziej konkretnych zastosowań.
Logitecha Kampania na Indiegogo ma obowiązywać przez 31 dni, po czym firma poinformowała, że planuje wystawić kamerę internetową do szerszej sprzedaży. Ciekawie będzie zobaczyć, jak zakończy się marketing tego stosunkowo nowatorskiego urządzenia peryferyjnego.