MythForce pojawi się 12 września, jak ujawniono podczas pokazu ID@Xbox


Wzywamy wszystkich bohaterów, kreskówki z sobotniego poranka powracają! Głęboko w krainie Eldryth, królestwie magii i mocy, czeka na naszych dzielnych bohaterów coś więcej niż proste misje. Za ruinami zamku w starym lesie wampir o najczarniejszym sercu wzywa swoją czarodziejkę, Hexstar, aby wskrzesiła martwe armie i przygotowała je do wojny. Kto ostoi się i zmierzy z tymi niebezpieczeństwami? Kto odniesie zwycięstwo nad wrogami… dzięki potędze pracy zespołowej?

Jak być może widzieliście w dzisiejszym IGN x ID@Xbox Digital Showcase, zadebiutowaliśmy z zupełnie nowym złoczyńcą (Hexstar) i ogłosiliśmy nieuchronną datę premiery naszego nadchodzącego tytułu na 12 września 2023 r. na Xbox One i Xbox Series X|S . Zainspirowany ukochanymi bajkami z sobotniego poranka, Siła Mitu łączy miecze i magię z porywającą walką pierwszoosobową w nowej przygodzie roguelike.

Aby dowiedzieć się więcej o tej nadchodzącej grze, nasz zespół Aspyr miał okazję porozmawiać z Trentem Osterem, współzałożycielem BioWare i Beamdog. Oto, co miał do powiedzenia:

Jakie inspiracje z pracy nad Baldur’s Gate i Neverwinter Nights zastosowałeś w MythForce?
Mocno zainspirowała nas nasza poprzednia praca. Niektóre z głównych inspiracji pochodziły z różnych ról klas postaci w naszych starszych grach D&D. Postać Łotra różni się znacznie od Maga i Wojownika. W MythForce jest to szczególnie prawdziwe, ponieważ postać Rico zachowuje się bardzo podobnie do łotrzyka, uderzając w cele o dużej sile uderzenia i wydostając się. Maggie odgrywa archetyp maga, zadaje duże obrażenia, ale nie ma zbytniej obrony. Victoria zakotwicza drużynę jako dzielna wojowniczka, pochłaniająca obrażenia tarczą i kontrolująca tempo walki, a Hawkins jest najbliżej Łowcy, połączenie precyzyjnych obrażeń dystansowych, skradania się i niektórych zdolności magicznych.

Jakie są twoje roguelike’owe inspiracje dla MythForce?

Czerpaliśmy inspirację z gier roguelike z całego gatunku, od klasyków takich jak Nethack, aby zrozumieć korzenie gatunku i zobaczyć, ile „łobuza” w roguelike chcieliśmy przyjąć, po nowsze gry, takie jak Hades i Darkest Dungeon, z tym, jak udało im się z powodzeniem włączyć narrację i liniową historię do gatunku, który słynie z lekkiej fabuły. Czuliśmy, że ta integracja narracji była ważna dla naszych korzeni, więc był to dla nas ważny punkt kontaktowy.

Reklama

Graliśmy też w wiele gier i czerpaliśmy inspirację z innych gier typu roguelike z trybem współpracy dla wielu graczy, takich jak Barony, Deep Rock Galactic, Risk of Rain 2 i Gunfire Reborn. wejdź do lochu i graj ze zmienną liczbą graczy. Przyjrzeliśmy się bliżej temu, jak podeszli do mechaniki rozgrywki kooperacyjnej i jak gry skalują poziom trudności z więcej niż jedną postacią na polu walki. Przyjrzeliśmy się, w jaki sposób podeszli do synergii między postaciami graczy i jak wyjątkowe lub dostosowane były poszczególne role, które przedstawiali, oraz jak wpłynęło to na rozgrywkę w każdej grze.

Uwielbiamy głębię rozgrywki i powtórki, które generują roguelike. Duża część naszego zespołu deweloperskiego albo zaczynała jako fani roguelike, albo naprawdę pochłonęła ten gatunek i wszystkie jego możliwości podczas tworzenia gry.

Shadery w MythForce wyglądają, jakby zostały stworzone przez fanatyka kreskówek z Saturday Morning. Czy możesz powiedzieć nam więcej o stylu graficznym w MythForce?
Styl graficzny MythForce to High Octane Cartoon Homage z lat 80., który ma na celu odczucie jak największej autentyczności, a jednocześnie zapewnia przyjemne wrażenia z perspektywy pierwszej osoby 3D. Zarówno Luke, dyrektor projektu MythForce, jak i Eric, nasz dyrektor artystyczny, są wielkimi fanami klasycznych kreskówek tamtej epoki.

Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania, oglądając i analizując godziny klasycznych kreskówek, a nawet patrząc z pierwszej ręki na oryginalne klatki animacji i tła, absorbując zarówno techniki, jak i ograniczenia, jakie miał ten gatunek. Mieliśmy szczęście, że Ericowi udało się wezwać do pomocy mentora z doświadczeniem z tamtej epoki, który wpoił nam techniki, podejścia i skróty typowe dla kreskówek tamtych czasów, od płasko cieniowanych kolorów po wszystkie animowane elementy, aż do wizualnego oddzielenia postaci od otoczenia i krytycznego znaczenia zarządzania szczegółami, subtelnej pracy z liniami oraz tego, gdzie można, a gdzie nie należy używać cieniowania.

Zagłębiliśmy się w to, co nadaje kreskówce z lat 80-tych rozpoznawalny styl wizualny, i opracowaliśmy techniki interaktywnego cieniowania, aby zrobić to w czasie rzeczywistym. Poświęciliśmy na to sporo czasu i wysiłku i jesteśmy zadowoleni z wyniku.

Więcej informacji na temat MythForce można znaleźć na stronie www.MythForce.comi śledź najnowsze aktualizacje w serwisie Niezgoda, ŚwiergotI Facebook.

PS: Zespół MythForce chciał DUŻO POZWOLIĆ wszystkim radykalnym Poszukiwaczom Przygód, dzięki którym MythForce znalazło się wśród 50 najczęściej odtwarzanych wersji demonstracyjnych podczas Steam Next Fest. W ramach specjalnego podziękowania przynosimy Wersja demonstracyjna MythForce z powrotem do Rundy 2, na Steamie.

Weź udział w kilku biegach ze znajomymi i zbierz jak najwięcej Odłamków Gwiazd — będziesz ich potrzebować, by zmierzyć się z Deadalusem.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Na zdjęciu dysk SSD Corsair MP600 Micro M.2-2242

Corsair zaprezentował MP600 Micro, dysk SSD M.2 NVMe w formacie M.2-2242 (o długości 42 mm), który jest nieco większy od dysku MP600 Mini...

Recenzja EcoFlow Glacier: lodówka, zamrażarka i kostkarka do lodu zasilana energią słoneczną

Nie wiem, komu potrzebna jest zasilana bateryjnie lodówka, zamrażarka i kostkarka do lodu na kółkach, które można ładować za pomocą panelu słonecznego, ale...

Sztuczna inteligencja Edge Copilot firmy Microsoft nie jest w stanie podsumować każdego filmu na YouTube

Dodano jedną funkcję do AI Copilot firmy Microsoft w przeglądarce Edge w tym tygodniu jest możliwość generowania streszczeń tekstowych filmów. Jednak funkcja...
Advertisment