Dwupunktowe muzeumnajnowsza karta SIM firmy z Two Point Studios, to wciągająca gra zarządzania muzeum, która sprawia, że uzależniasz się od ciągłych nagród. Sam akt wysyłania zespołu archeologicznego, który zdobył więcej eksponatów, pokonuje (całkowicie bezpłatne) pudełko z łupami starożytnych starożytności. Klejnoty wystawowe i dodatkowe dekoracje tematyczne można odblokować, badając znalezione duplikaty.
Otrzymasz także zadania na swojej drodze do rankingu swoich muzeów, a każdy z nich może mieć wiele celów. Na początku te zadania pozwalają nauczyć się nowej mechaniki gry lub skupić się na niewielkich ulepszeniach dla twojego gości. Te prośby i twoje muzea mogą być całkiem fantastyczne: jedno muzeum znajdowało się w nawiedzonej rezydencji z prawdziwymi duchami, które musiałem wykluczyć, a moje muzeum kosmiczne wymagało starannego układania obcych artefaktów w celu aktywowania ich tajemnic. Ale na mojej drodze do pięciogwiazdkowego muzeum, najtrudniejsze wyzwanie, jakie spotkałem, było ustalenie, jak wystarczająco zapłacić pracownikom.
Szczególnym celem było osiągnięcie „75% satysfakcji płac” dla wszystkich moich pracowników, statystykę, na którą, co prawda, nie zwracałem uwagi. Z pewnością pracownicy od czasu do czasu narzekali na ich wynagrodzenie i grożą odejściem, a szybka podwyżka zadbał o ten problem. Ale osiągnięcie tego dla całego mojego personelu? Gdzie znalazłbym pieniądze!?
Tak kolorowe i głupie jak Dwupunktowe muzeum Może się wydawać, wciąż jest to SIM biznesowy, a to wyzwanie zmusiło mnie do myślenia w ten sposób… w najlepszym interesie moich pracowników! Moje muzeum przebiegło w budżecie sznurkowym brukowanym z dotacji, darowizn i sprzedaży sklepów z pamiątkami, więc musiałem pomyśleć o zwiększeniu wszystkich tych strumieni gotówkowych i dodaniu więcej.
Najpierw wziąłem inspirację z prawdziwych muzeów i przeprojektowałem mój sklep z pamiątkami, aby moi goście musieli przez niego przejść, aby dotrzeć do skrzydła dinozaurów, zwiększając ruch pieszy i sprzedaż. Następnie złapałem sponsorowany plakat i utknąłem obok łazienki – to znaczy umieściłem go w strefie o dużym natężeniu ruchu, gdzie nie umknęłaby to z moich dziewiczych eksponatów. Badanie mojej oceny muzealnej, która łączy się bezpośrednio z dotacją, którą otrzymujesz co miesiąc, stwierdziłem, że podniesienie umiejętności pracowników faktycznie zwiększy moją ocenę i dotację. Szkolenie moi pracownicy zwiększyli, ile płacili, ale korzyści przewyższały dodatkowe koszty. To prawie tak, jakby inwestowanie w Twoich pracowników sprawia, że Twoja firma działała lepiej!
Powoli, ale na pewno udało mi się podnieść wynagrodzenie, co było łatwe do zrobienia w oknie zarządzania pracownikami. Jeden przycisk pozwala mi natychmiast poradzić sobie z wszelkimi konkretnymi skargami płacowymi, zgadzając się na nową pensję, podnosząc wynagrodzenie pracownika powyżej progu, w którym narzekają na wyjazd. Aby pójść dalej, mogłem nadal zarządzać wynagrodzeniem każdego pracownika indywidualnie, ale gra ma również przydatny przycisk „1% podwyżki”, który możesz zagrać kilka razy, gdy twoje przepływy pieniężne wyglądają dobrze. (Coś Powinny zrobić ten przycisk w prawdziwym życiu coś.)
Chociaż początkowo było to trudne, skrupulatnie zarządzając moim budżetem i powoli podnosząc średnią wynagrodzenie, ostatecznie wyższe poziomy szczęścia moich pracowników zaczęły bezpośrednio poprawić moje muzeum. Ta pętla zwrotna szybko pomogła zapłacić za wszystkie te podwyżki. Wreszcie misja była kompletna, a moje muzeum było bardziej popularne niż kiedykolwiek. Co za kapryśna koncepcja!