Monster Hunter Wilds nękany problemami z wydajnością na PC i konsolach


Jest tak źle, że dla niektórych graczy grafika powróciła do 1996 roku. Reddit użytkownik Impresywny Cry-3448 Wysłane zrzuty ekranu rozmytych, wielokątnych postaci, które wyglądają, jakby pochodzili z gry Nintendo 64. Wiele problemów graficznych, które były obecne podczas play beta, wciąż jest obecnych w finałowej grze, a gracze nie są z tego zadowoleni.

Na Steam, gdzie gra sięgnęła milion współbieżnych graczy Zaledwie kilka godzin po wydaniu recenzje użytkowników są zalane niskimi wynikami z powodu problemów z wydajnością. Jeśli nie jest to postacie blokowe, to awarie lub jednocyfrowe liczby klatek na sekundę. Spośród ponad 16 000 recenzji istnieje wystarczająca ilość słabych wyników, aby nadać mu ocenę „mieszaną”.

„Bardzo wciągająca gra” – napisał Sgt. Walker rymuje się W jednej z najbardziej śledzonych recenzji Steam: „Możesz ugotować dobrze wykonany stek na procesorze graficznym podczas gry, a gorące podmuchy powietrza od fanów komputerów naprawdę sprawiają, że czujesz się na pustyni”.

„Moja fryownia powietrza jest bardziej zoptymalizowana niż to”, napisał użytkownik Steam Waterbottle.

Tam są kilka posty W Subreddit Monster Hunter omawiający podobne problemy, a ludzie próbują rozwiązać ich problemy w komentarzach. Niektórzy gracze odnotowano ulepszenia, wyłączając generowanie ramek lub aktualizując wersję gry NVIDIA Upscaling Technging do najnowszego z narzędziami o nazwie DLSS Swapper – ale twój przebieg może się różnić. Oficjalnie, Capcom Mówi, że gracze powinni zaktualizować sterowniki kart graficznych i upewnić się, że ich wersja systemu Windows jest aktualna.

Wydajność konsoli jest podobno bardziej spójneale nękany jąkanie się klatek na sekundę i tekstury o niskiej rozdzielczości. Digital Foundry Wykonano wstępną analizę wydajności w wersji PlayStation 5 i Xbox Series X i S i powiedział, że wszyscy czują się „niedogotowane” w nowoczesnej grze. Nawet wersja PlayStation 5 Pro stara się dobrze biegać.

Reklama

Szkoda, że ​​tak wielu graczy utknęło w problemach z wydajnością walki zamiast potworów w grze, na którą czekali lata, i taki, który miał wiele testów beta, w których zgłoszono te problemy. Pomimo problemów, Liczba współbieżnego gracza Na Steam nie zanurzyło się wiele, unosząc się w temperaturze około 700 000 w momencie tego pisania. Dragon’s Dogma 2kolejna gra CAPCOM z problemami z wydajnością, ma znacząco ulepszone na konsolach i umiarkowanie na PC Od czasu premiery w zeszłym roku, więc mam nadzieję Monster Hunter Wilds Otrzyma to samo – jeśli nie lepiej – leczenie w nadchodzących tygodniach.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Respawn Entertainment & Bit Reactor, aby zaprezentować „Gwiatę Turn Turn Game” 19 kwietnia

W styczniu 2022 r. Electronic Arts i Lucasfilm Games ogłosiły nową grę strategiczną Star Wars ”. Materiał prasowy ujawnił współpracę produkcyjną między rozrywką...

SK Hynix prezentuje wiodącą w branży technologię pamięci na GTC 2025

SK Hynix Inc. ogłosił dziś, że weźmie udział w GTC 2025, globalnej konferencji AI, która odbywa się 17-21 marca w San Jose w...

Zaoszczędź 25% na rocznej subskrypcji Humble Choice z naszym kodem promocyjnym

Skromny wybór nie ma wystarczającej miłości. Ta usługa subskrypcji od tych samych osób odpowiedzialnych za skromne pakiety serwuje rotacyjny katalog darmowych gier DRM,...
Advertisment