Wideo dominuje na urządzeniach mobilnych aplikacja przychodów, według nowego raportu. Z łącznej kwoty 3,8 mld dolarów, jaką właściciele smartfonów wydali na aplikacje rozrywkowe w ostatnim kwartale, trzy miliardy dolarów wydano na aplikacje do przesyłania strumieniowego i krótkich filmów wideo.
Najbardziej spektakularny wzrost przychodów odnotowano w aplikacjach do krótkich filmów, TikTok monety, którym przypisuje się wygenerowanie większości tych pieniędzy…
Aplikacje do strumieniowego przesyłania wideo z Maxem na czele
Firma analityczna AplikacjeFigury udostępnił dane w swoim najnowszym raporcie dotyczącym aplikacji do przesyłania strumieniowego, zwracając uwagę na gwałtowny wzrost popularności przesyłania strumieniowego wideo w ciągu ostatnich pięciu lat.
Dzięki stałemu rozwojowi Disney+, Peacock i Paramount+, a także rosnącemu zainteresowaniu aplikacją Max, kwartalne wydatki konsumentów na aplikacje do strumieniowego przesyłania wideo na urządzeniach mobilnych są obecnie o 383% wyższe niż w pierwszym kwartale 2019 r.
Max jest wiodącą aplikacją do strumieniowego przesyłania wideo w USA, pokonując każdego innego konkurenta zarówno pod względem nowych pobrań, jak i przychodów w aplikacji. Według naszych szacunków aplikacja Max została pobrana 6,4 mln razy z App Store i Google Play w USA w Q1, a jej przychód brutto osiągnął 244 mln USD. Netflix był na drugim miejscu pod względem liczby pobrań, a Disney+ na drugim miejscu pod względem przychodów.
Monety TikTok nagradzają streamerów na żywo
Niskie przejście podaje, że największy wzrost najprawdopodobniej wygenerowały monety TikTok.
Przychody z aplikacji z krótkimi filmami wzrosły o ponad 1500% – co Appfigures przypisuje głównie zakupowi monet w celu nagradzania osób transmitujących na żywo w TikToku.
Monety można kupić w aplikacji i wykorzystać na dwa sposoby.
Twórcy mogą ich używać do promowania swoich treści. CzerwonySpołeczny mówi, że typowy wzrost widoczności oznacza, że zdobycie nowego obserwującego kosztuje około 10 centów.
Widzowie mogą ich używać do nagradzania twórców. Osoby obdarowujące monetami mogą również zobaczyć swoją darowiznę na ekranie podczas oglądania filmu. TikTok myląco zamienia monety na diamenty, a to właśnie te twórcy mogą wypłacić.
Zdjęcie: Pxhere
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.