Tesla ponownie uruchamia swój model S i Model X z niewielkimi zmianami, gdy producent EV walczy Adres gwałtowny popyt. Zaktualizowane pojazdy uruchamiają się dziś w USA z wzrostem ceny o 5000 USD zastosowanego na napędu na wszystkie koła (AWD) i wysokiej wydajności w kratowej wersji obu modeli, ale sądząc po komentarzach do Ogłoszenie Tesla wysłane do xKlienci nie są pod szczególnym wrażeniem aktualizacji.
Ceny Model s Teraz zacznij od 84 990 USD za wersję AWD lub 99 990 USD za kratę. . Model x AWD i Plaid skoczyły odpowiednio do 89 990 USD i 104 990 USD. Są to najnowsze aktualizacje pojazdów Tesli od momentu uruchomienia Odświeżony model Y na początku tego roku.
Tesla twierdzi, że najważniejsze elementy odświeżania modelu S i Model X są:
Według Tesli, długi zasięg modelu może teraz przejechać do 410 mil, gdy jest wyposażony w 19-calowe koła, ale to tylko pięciomilowa poprawa w porównaniu z poprzednią wersją. Płyta M Model ma również drobne poprawki stylizacji zewnętrznej, które są „zoptymalizowane pod kątem szybkiej stabilności”, a model X ma dodatkowe 2,5 stopy sześcienne miejsca dla pasażerów i ładunku trzeciego rzędu. Oświetlenie LED otoczenia wzdłuż deski rozdzielczej i drzwi odzwierciedla tę samą funkcję, która jest dostępna Bardziej przystępny cenowo Tesli Model Y i 3 pojazdyale Tesla twierdzi, że wersje Model S i X zapewniają „unikalne animacje” po wejściu.
Aktualizacja zawiera również pewne obniżki: krato Model S jest teraz o 26 funtów cięższe niż jego poprzednik, a jej maksymalna prędkość została zmniejszona z 200 km / h. Model X Plaid jest jeszcze bardziej skandaliczna, ważąc 183 funty więcej niż wcześniej, ale reklamowana maksymalna prędkość pozostaje taka sama. Kontrowersyjna kierownica jarzma nie jest już dostępna w podstawowych wersjach AWD żadnego modelu i można ją kupić jedynie jako dodatek o wartości 1000 USD dla pakietu w kratę.
Wydaje się, że odświeżenie wystrzelili ludzi, ale nie w sposób, który przynosi korzyści Tesli. „Spójrz na to, co robią i skopiują Rivian, Escalade IQ i EV9” Powiedział jeden z komentatorów Na Postu X Tesli. „Ludzie chcą prawdziwych 3 rzędowych SUV -ów o większym zasięgu i technologii i to nie jest”.
Oczekiwano, że Tesla przyniesie technologię architektury elektronicznej STEER-Pree i 48-woltowej, którą wprowadził na cybertruck do flagowego modelu S i X Cars. Tesla stara się obecnie sprzedać wszystkie trzy te drogie pojazdy, nie pomagając przez kryzys polityczny otaczający firmę.