Karnet sezonowy MLS na Apple TV obniża swoją cenę, aby uwzględnić fakt, że mniej więcej połowa sezonu dobiegła końca. Subskrypcja karnetu 2023 to teraz dostępne za 49 USD (spadek z 99 USD), z dodatkową zniżką 10 USD dla subskrybentów Apple TV+. Cena abonamentu miesięcznego pozostaje bez zmian.
Chociaż Apple nie publikuje danych dotyczących oglądalności, Apple SVP Services Eddy Cue skomentował w tym tygodniu, że przepustka sezonowa MLS przekroczyła jego własne oczekiwania i radzi sobie „znacznie lepiej niż przewidywano” zarówno pod względem liczby subskrypcji, jak i oglądalności.
Obniżona cena 49 USD obejmuje resztę sezonu 2023. Subskrypcja zostanie odnowiona (o ile nie zostanie anulowana) po standardowej cenie za cały sezon, gdy sezon 2024 rozpocznie się w przyszłym roku.
MLS Season Pass wszedł na rynek w lutym i stanowi pierwszą w historii transmisję sportową na całym świecie, dającą klientom dostęp do wszystkich meczów sezonu regularnego bez przerw w dostawie prądu i ograniczeń regionalnych. Podczas gdy niektóre gry są również transmitowane na kanale FOX, wszystkie gry można oglądać w aplikacji telewizyjnej z przepustką sezonową.
W tym tygodniu Cue powtórzył siłę współpracy między Apple i MLS oraz że jest to dopiero pierwszy rok z dziesięcioletniej współpracy. Przypominamy, że ekskluzywna ogólnoświatowa umowa Apple dotycząca przesyłania strumieniowego wszystkich meczów Major League Soccer obowiązuje do 2032 roku.
Mecze MLS są obecnie zaplanowane na środy i soboty, z nakładającymi się godzinami rozpoczęcia, aby umożliwić MLS 360, hostowany program typu „whip-around” dostępny dla abonentów Apple TV+ i MLS Season Pass. Apple też niedawno uruchomił Multiview na Apple TV 4Kaby umożliwić użytkownikom dekoderów Apple TV jednoczesne oglądanie wielu meczów na żywo.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.