Misje Automaton w Helldivers 2 ujawniły prawdziwą stawkę w grze


Helldivers 2 był porównywany do Żołnierze statku kosmicznego kiedy została wydana po raz pierwszy, ale od tego czasu drużynowa strzelanka trzecioosobowa stała się bliższa przyszłości po Dniu Sądu w Terminatorze. Chociaż pierwszy rozkaz misji, polegający na odbiciu terytorium od robaków zwanych Terminidami, zakończył się sukcesem, sytuacja uległa pogorszeniu, gdy w grze pojawiły się Automatony, znacznie trudniejsze do zabicia roboty atakujące planety Super Ziemi.

Jak wynika z postu w oficjalnym artykule, zaledwie w tym tygodniu gracze stracili planetę Malevelon Creek na rzecz Automatonów, ledwie wyzwalając Mort po śmierci około 10 milionów Helldiverów. Helldivers 2 Niezgoda (poprzez Gamesradar). Pomimo pewnych zysków, Automatony na razie odepchnęły siły Super Ziemi. Od czwartku gracze zobaczą komunikat informujący, że główny rozkaz wyzwolenia planet pod kontrolą Automatona zakończył się niepowodzeniem i gracze powinni zmienić kurs:

Pomimo walecznych wysiłków Helldivers, rabusie Automaton najechali terytorium Super Ziemi. Patriotyczni obywatele opłakują, gdy ich domy płoną doszczętnie. Obywatele Super Ziemi domagają się sprawiedliwości i ją otrzymają. Ale na razie System Kontroli Terminidów jest gotowy do aktywacji.

Chociaż gracze nadal mogą walczyć na światach Automaton, większość prawdopodobnie przeniesie swoje priorytety na terytorium Terminidów, zaczynając od Veld, w którym znajduje się ul, który „wymykał się wykryciu i od tygodni rodził niedemokratyczne robactwo”.

Helldivers 2 wystrzelony wraz z Terminidami i chociaż okazały się one wyzwaniem, gracze połączyli siły i byli w stanie wykonać pierwsze duże zamówienie i zebrać nagrody. Inaczej było w przypadku Automatonów, które okazały się znacznie wytrzymalsze od swoich organicznych braci-robaków. Poza tym, że nawet najmniejsze jednostki są objęte zbroja trudna do przebiciaw grze wprowadzono misje, które wymagały znacznie więcej strategii i pracy zespołowej niż poprzednie. Oprócz niespodziewanej pracy twórców Arrowhead Game Studios w czasie rzeczywistym, porażka była nieunikniona.

Reklama

Zdjęcie: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment za pośrednictwem Polygon

Rodzajem misji, który szczególnie wprawiał graczy w zakłopotanie, były misje eskortowe, które wymagały od Helldivers pomocy badaczom i innym obywatelom uwięzionym na planetach najeżdżanych przez floty Automatów w ucieczce do punktu ewakuacyjnego. Na pierwszy rzut oka brzmi to dość łatwo: podążaj za kilkoma nieuzbrojonymi cywilami, biegnącymi z jednej strony stosunkowo małego obszaru na drugą. Był to wspólny cel także Terminidów. Jednakże każdy, kto rozegrał jedną z tych misji z Automatonem, powie ci, że po uratowaniu pierwszych 10 lub więcej, zostaniesz zbombardowany wszelkiego rodzaju Automatonami. A ponieważ te misje odbywają się na jednej małej przestrzeni z wieloma wąskimi gardłami, a NPC nie są najlepsi w samozachowawstwie, graczom i cywilom łatwo jest ginąć w kółko… i w kółko.

Gracze na subreddicie Helldivers próbują zaplanować strategie dla tego konkretnego typu misji od początku kampanii. Konsensus zakładał utworzenie pełnego czteroosobowego zespołu, składającego się z trzech osób wabiących wrogów na obrzeża obszaru misji i jednej osoby skupiającej się na taktyce ukrywania się w celu eskortowania cywilów (co oznacza stosowanie forteli dymnych lub specjalnych zestawów zwiadowczych). Działa to jednak tylko wtedy, gdy ludzie chcą stale komunikować się za pomocą czatu głosowego. W zależności od poziomu trudności możesz napotkać niezwykle dużą częstotliwość odradzania się, która zdziesiątkuje twoją drużynę niezależnie od tego, jak bardzo jesteś skoordynowany. I tak jest z 40-minutowym zegarem bardzo czasu, żeby sprawy potoczyły się strasznie źle. Plus, gracze zgłosili błędyjak NPC stojący przed punktem ewakuacyjnym bez wchodzenia.

Rozmawiałem z graczem, który przedstawił się Polygonowi jako Alessio, znany również jako Zarrusso na Reddicie, który opublikował post przejrzysty, kompleksowy przewodnik wizualny o tym, jak poradzić sobie z tymi misjami w tym tygodniu, zasadniczo łącząc wszystkie różne wątki na Reddicie i filmy na YouTube na ten temat. Przewodnik sugeruje lądowanie jak najdalej od celu, wraz z zestawem forteli, które należy wyposażyć.

Helldiver strzelający do statku zrzutowego Automaton, który eksploduje w płomieniach.

Zdjęcie: Arrowhead Game Studios/Sony Interactive Entertainment

„Na poziomie trudności 6 [Extreme] i to wszystko powoduje, że trudność gwałtownie rośnie i nie mogliśmy zabić wrogów wystarczająco szybko, a cywile umierali po wyjściu na zewnątrz” – napisał. „Więc po zasięgnięciu porad na YouTube i Reddicie i po prostu rozegraniu misji, opracowałem tę małą strategię. A teraz gram w te misje na poziomach trudności 7, 8 i 9 i ukończyłem około 90 procent moich misji eskortowych.

Te misje eskortowe wymagają znacznie więcej strategii niż inne. Niektóre cele Automatona są prawie identyczne z celami Terminida (zabić określoną liczbę wrogów; wystrzelić międzykontynentalny pocisk balistyczny), więc nie miały dużej bariery wejścia i dlatego nie wymagały tak dużej koordynacji między graczami, zwłaszcza na niższych poziomach trudności . „Pozostałe misje nie wymagają tak dużej strategii. Na niższych poziomach trudności możesz je wykonać bez zastanowienia, ale nadal musisz zabrać ze sobą odpowiednią broń” – wyjaśnił Zarrusso.

Misje eskortowe Automatona były jednak dla graczy zupełnie innym wyzwaniem, mimo że były podobne do poprzednich. Doprowadziło to do tego, że wiele osób spamowało zamiast tego łatwiejsze 15-minutowe cele. Przy tak wielu niepowodzeniach na planszy nic dziwnego, że społeczności nie udało się odnieść sukcesu w swojej zbiorowej walce.

Ale także porażka mogła być przez cały czas najważniejsza. W przedpremierowym filmie ujawnił zastępca dyrektora gry, Sagar Beroshi Helldivers 2 miałby mistrza gry, który wprowadzałby zwroty akcji i momenty fabularne, obserwując graczy podczas wykonywania misji i reagując w czasie rzeczywistym. Gracze nadal mają pewną kontrolę nad przebiegiem misji, ale podobnie jak w stołowej grze RPG, MG pokieruje graczy w określonym kierunku, czasami z niewielką improwizacją. Może to obejmować coś drobnego, na przykład zapewnienie graczom dodatkowego fortelu w połowie rundy, lub coś o znacznie większym globalnym wpływie.

„Wrogowie mają cele, prawda? Przyjrzą się temu, co zrobiliście, zareagują na sposób, w jaki się zachowaliście – to znaczy wy, jako społeczność – i zareagują w sposób, który później zmieni oblicze galaktyki” – powiedział Beroshi.

Niedawny artykuł dla graczy PC zawiera krótki wywiad z dyrektorem generalnym Johanem Pilestedtem, który wyjaśnił, że deweloper ma na imię Joel i najwyraźniej „traktuje swoją pracę bardzo poważnie”.

„Joel w swojej nieskończonej mądrości zdecydował: «Co się stanie, gdy frakcja wygra część wojny? Cóż, wydobywają wszystko. Stąd wziął się segment min zapalających” – podał jako przykład Pilestedt, nawiązując do okresu, w którym gracze mieli darmowy dostęp do fortelu z minami zapalającymi.

Helldivers 2 będzie nadal zaskakiwać graczy swoją taktyką. „Mamy wiele systemów wbudowanych w grę, w których Mistrz Gry ma dużą kontrolę nad rozgrywką. To coś, co stale rozwijamy w oparciu o to, co dzieje się w grze” – powiedział Pilestedt. „W ramach planu działania są rzeczy, które chcemy zachować w tajemnicy, ponieważ chcemy zaskoczyć i zachwycić”. Prawdopodobnie będzie to dotyczyć mechów, które były przedmiotem żartów i przecieków, wraz z innymi nowymi wrogami i historiami. To wszystko dobrze przypomina, że ​​Twoje najlepsze wysiłki mogą pójść na marne, ale możesz odwrócić losy wojny, a to sprawia, że ​​rozgrywka staje się bardziej złożona.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

NBA zakazuje Jontayowi Porterowi zawodnikowi Toronto Raptors prowadzenia zakładów sportowych online

NBA na stałe wykluczyła z ligi napastnika Toronto Raptors Jontaya Portera za naruszenie zasad hazardu – napisano w oświadczeniu w środę. Według...

Intel buduje największy na świecie system neuromorficzny, aby zapewnić bardziej zrównoważoną sztuczną inteligencję

Intel ogłosił dzisiaj, że zbudował największy na świecie system neuromorficzny. Ten wielkoskalowy system neuromorficzny o kryptonimie Hala Point, początkowo wdrożony w Sandia...

Amazon upiera się, że Just Walk Out nie jest potajemnie prowadzony przez pracowników obserwujących Twoje zakupy

Amazon odpiera twierdzenia, że ​​w Indiach jego bezkasową technologią Just Walk Out zarządzają ludzie, a nie sztuczna inteligencja. W wpis na blogu...
Advertisment