Milla Jovovich chciała, aby widzowie Monster Hunter czuli się „tak, jakby grali w tę grę po raz pierwszy”


W Łowca potworów, Milla Jovovich gra outsiderkę. Jej postać, strażniczka armii amerykańskiej o imieniu Artemis, została w tajemniczy sposób przetransportowana z naszego świata do fantastycznej krainy pełnej gigantycznych i niebezpiecznych potworów. Amerykańscy żołnierze nie są czymś, co znajdziesz w żadnym z Capcomów Łowca potworów Gry. Ale Jovovich uważa, że ​​Artemis pomógł stworzyć ważną perspektywę – prawie służąc jako zastępca gracza wskakującego do swojego pierwszego doświadczenia z Łowca potworów gra.

„Kiedy moja postać zostanie przeniesiona do Łowca potworów świat, mogłem zobaczyć go tymi samymi oczami, jak wtedy, gdy po raz pierwszy zobaczyłem grę ”- mówi The Verge. „Pomyślałem sobie:„ Wow, to takie piękne ”. Naprawdę chcieliśmy, żeby ludzie tak się czuli, oglądając film, jakby grali w tę grę po raz pierwszy ”.

Jovovich mówi, że została wprowadzona do serii przez męża, Łowca potworów reżyser Paul WS Anderson, który „miał obsesję na punkcie tej nieruchomości od ponad 10 lat”. W końcu uzyskał prawa do serii i przeszedł kilka iteracji scenariusza. Ale dopiero przepisanie historii, aby Jovovich był głównym bohaterem, naprawdę zaskoczyło.

Było też coś w fikcyjnym wszechświecie, co do niej przemawiało. Łowca potworów nie jest typową historią kaiju z gigantycznymi stworzeniami niszczącymi świat. Nie pomyliłbyś tego z Godzillą. Zamiast, opowiada o miejscu, w którym ludzkość jest głęboko zainwestowana w otaczający ją świat przyrody. W grach nie tylko polujesz na potwory, aby je zabić; używasz ich do wytwarzania żywności, broni i innych przedmiotów. Chodzi o przetrwanie i nadaje Monster Hunterowi odrębny klimat w porównaniu z innymi grami akcji, z powolną, metodyczną rozgrywką opartą na starannym planowaniu i przygotowaniach.

„Naprawdę podoba mi się to uczucie, że muszę wykorzystać każdą część zwierzęcia i nie ma żadnych odpadów” – mówi Jovovich. W filmie są nawet sceny, w których powalone potwory są dobrze wykorzystywane, tak jak w grze.

Reklama

Mówi, że dzięki zabawie była w stanie lepiej zrozumieć ten aspekt wszechświata Łowca potworów. To doświadczenie pomogło również określić styl walki jej postaci. W filmie Artemis łączy siły z lokalnym myśliwym, granym przez Tony’ego Jaę, i obaj posługują się bardzo różnymi technikami. Jaa dzierży masywną glewię, podczas gdy Artemis ostatecznie przyjmuje parę bliźniaczych ostrzy (które w pewnym momencie płoną). „Bardzo podobały mi się podwójne ostrza i są pewne ruchy związane z dwoma ostrzami, które chcieliśmy sfilmować” – wyjaśnia. Ale te dwa różne style walki nie były pierwotnym planem.

„Na początku czułem, że nasze style walki były zbyt podobne, w tym sensie, że choreograf wykonywał mi naprawdę fajne ruchy, ale po prostu wydawali się zbyt filmowym artystą walki” – mówi Jovovich. „Pomyślałem, po prostu czuję, że moja postać nie byłaby w stanie wykonać kopnięcia motylkiem. To nie jest jej szkolenie. Jej trening jako żołnierza byłby znacznie bardziej zbliżony do walki… Podczas gdy sztuki walki, które uprawia Tony, są o wiele bardziej filmowe i piękne. Czułem, że dobrze było pozwolić mu robić takie rzeczy, a potem mieć bardzo różne style walki. Ponieważ jest bardziej realistyczny, ale pomyślałem, że jest też bardziej interesujący dla naszych postaci ”.

Zdjęcie: Sony Pictures Entertainment

Adaptacja istniejącej nieruchomości jest zawsze trudną propozycją. Fani mają z góry ustalone oczekiwania i spełnienie ich przy jednoczesnym zapewnieniu dostępu nowym odbiorcom może być trudne. Jest to coś, z czym Jovovich i Anderson mają doświadczenie, ponieważ pracowali razem na dłuższą metę Resident Evil seria, która również jest oparta na grze Capcom. Nowy film był nieco innym wyzwaniem. Od czasu wydania Monster Hunter World, franczyza jest tak popularna, jak zawsze, ale wciąż nie jest to nazwa powszechnie znana.

„Kiedy masz do czynienia z 90-minutową wersją czegoś, zawsze będziesz musiał dokonać pewnych poświęceń” – wyjaśnia. „Jeśli tak było Łowca potworów w programie telewizyjnym byłoby zupełnie inaczej. Miałbyś dużo więcej czasu, aby poświęcić na drobne szczegóły. Najważniejszą rzeczą dla nas podczas tworzenia filmu było zachowanie ducha gry. ”

Łowca potworów jest już dostępny w sprzedaży cyfrowej, a od 2 marca ukaże się na płytach Blu-Ray i DVD.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Beats Solo Buds już wydają się lepszą ofertą niż AirPods 2

Apple we wtorek wprowadził na rynek nową rodzinę bezprzewodowych słuchawek Beats Solo. Podczas Od dzisiaj można zamawiać w przedsprzedaży Beats Solo 4,...

Film Legend of Zelda musi być „ugruntowany” i „prawdziwy” – mówi reżyser

Nintendo Film Legenda Zeldy nie będzie tak obciążający w przypadku przechwytywania ruchu, jak sobie to kiedyś wyobrażał reżyser Wes Ball. W...

New York Daily News, Chicago Tribune i inne pozywają OpenAI i Microsoft

Więcej organizacji informacyjnych, w tym Wiadomości codzienne Nowego Jorku, Trybuna Chicagowska, Orlando Sentinel, Wiadomości o rtęci z San Josei cztery inne, pozywają OpenAI...
Advertisment