Microsoft powinien zmienić reklamę Copilot, mówi Watchdog


Reklama Microsoft Copilot została skrytykowana przez organ nadzoru branżowego za swoje roszczenia dotyczące wydajności i mylące wykorzystanie marki Copilot. Krajowy oddział reklamowy Better Business Bureau (NAD) sprawdził reklamę Microsoft Copiloti zalecił, aby gigant oprogramowania zaprzestał lub modyfikował roszczenia dotyczące wydajności dotyczące Microsoft 365 Copilot i wyraźniej ujawniło ograniczenia funkcji czatu biznesowego.

Microsoft twierdzi, że Copilot ma korzyści z wydajności i zwrotu z inwestycji (ROI) dla firm, które przyjmują asystenta AI, w tym „67%, 70%i 75%użytkowników twierdzi, że są bardziej produktywne” po pewnej ilości użytkowania Copilota. „NAD stwierdził, że chociaż badanie pokazuje postrzeganie wydajności, nie zapewnia dobrego do obiektywnego roszczenia”, mówi Watchdog w swoim przeglądzie. „W rezultacie NAD zaleciło, aby roszczenie zostało przerwane lub zmodyfikowane, aby ujawnić podstawę roszczenia”.

Oprócz zalecanych zmian reklamowych produktywności NAD sugeruje również, że użytkownicy Copilota mogą być zdezorientowani przez szerokie użycie marki Copilot przez Microsoft w wielu produktach – w tym czat biznesowy. „NAD stwierdził, na podstawie kontekstu roszczeń i uniwersalnego wykorzystania opisu produktu jako„ copilota ”, że konsumenci niekoniecznie zrozumieliby różnice”. NAD zalecił, aby Microsoft „zmodyfikował swoją reklamę, aby jasno i wyraźnie ujawnił wszelkie istotne ograniczenia związane z tym, jak czat biznesowy pomaga użytkownikom”.

Microsoft miał lata mylącego marki dla Copilota. Microsoft ponownie uruchomiła swój copilot dla biznesu Z bezpłatnym czatem AI i agentami płacami na początku tego roku, próbując uprościć niektóre z jego problemów z brandingiem. Microsoft 365 Copilot Chat, jak jest teraz znany, zaczął wcześniej jako Bing Chat Enterprise Microsoft następnie go zmieniłmyląco, po prostu Copilot. Gdzieś w środku tego rebrandingu, czat biznesowy – który pierwotnie był chatbotem w zespołach – jest teraz czat biznesowy dla Microsoft 365 Copilot.

Microsoft twierdzi, że nie zgadza się z wnioskami NAD, ale „będzie przestrzegać zaleceń NAD dotyczących wyjaśnienia jego roszczeń”. Mamy nadzieję, że oznacza to, że marka Copilot będzie wyraźniejsza w przyszłości.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pełen funkcji Aqary G410 Video Doorbell jest już dostępny

Następca Aqary popularny dzwonek do drzwi G4 jest teraz dostępne do kupienia. 129,99 USD G410, Ogłoszone w styczniupozostaje jednym z niewielu (tylko?) dzwonków...

Samsung twierdzi, że jego telefon Trifold powinien uruchomić „w tym roku”

Przeszłość Galaxy Unpacked Event Przyszedł i odszedł bez jednego dokuczania na scenie plotkowanego telefonu Samsunga Trifolda, ale szef firmy telefonicznej firmy mówi, że...

SAP’s Christian Klein – Cloud, Data, AI: Jak wykorzystać nowe silniki postępu

Jeśli chodzi o inwestycje w sztuczna inteligencja (AI)liczby są oszałamiające. „Stargate”, amerykańska inicjatywa o budowie największych danych dotyczących AI, jaką kiedykolwiek widział świat,...
Advertisment