Microsoft podpisuje czwartą umowę Call of Duty w nowej próbie pozyskania organów regulacyjnych


Microsoft podpisał czwartą umowę na Call of Duty dostęp z Ubitus, usługą gamingową w chmurze, która pomogła wielu wydawcom przesyłać strumieniowo ich gry na Nintendo Switch. Ta najnowsza umowa pojawia się zaledwie dzień po tym, jak Microsoft podpisał podobną 10-letni kontrakt z Boosteroidem przynieść gry Xbox PC i tytuły Activision Blizzard, takie jak Call of Duty do usługi gier w chmurze.

Obie nowe umowy Microsoftu z Boosteroid i Ubitus będą zależeć od tego, czy proponowane przejęcie Activision zostanie zatwierdzone przez organy regulacyjne. Pojawiają się również kilka tygodni po Microsoft zawarł podobne umowy z Nvidią i Nintendo w wyraźnym wysiłku pozyskania regulatorów.

Najnowsze oferty Microsoftu dotyczące gier w chmurze również próbują bezpośrednio rozwiązać problem obawy brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków (CMA) wokół „mniej znanych dostawców”, na których potencjalnie może mieć wpływ kontrola Microsoftu nad grami Activision Blizzard dla usług gier w chmurze. CMA w szczególności wzywa Boosteroid, Utomik, Blacknut, Gamestream i Wiztivi.

The CMA opublikowało wstępne ustalenia w zeszłym miesiącu, zauważając, że umowa „może skutkować wyższymi cenami, mniejszym wyborem lub mniejszą innowacyjnością dla brytyjskich graczy”. CMA zaproponowało możliwe środki zaradcze, w tym zmuszenie Microsoftu do sprzedaży działalności Activision Blizzard związanej z Call of Duty.

Moment zawarcia tych dwóch transakcji jest bardzo strategiczny dla Microsoftu, ponieważ musi on spędzić kilka następnych tygodni, próbując przekonać CMA i Komisję Europejską, że warta 68,7 miliarda dolarów umowa z Activision Blizzard powinna zostać zatwierdzona. Komisja Europejska ma czas do 25 kwietnia na podjęcie decyzji w sprawie planowanego przejęcia Microsoftu, a brytyjska CMA wyznaczyła termin na 26 kwietnia. Microsoft ma teraz nadzieję, że te umowy z mniejszymi dostawcami usług przesyłania strumieniowego w chmurze pomogą złagodzić obawy związane z konkurencją.

„Jeśli jedynym argumentem jest to, że Microsoft zamierza się wstrzymać Call of Duty z innych platform, a teraz zawarliśmy umowy, które wprowadzą to na wiele innych urządzeń i na wiele innych platform, co jest dość trudne do wniesienia do sądu” – powiedział Brad Smith, prezes Microsoftu wywiad z Dziennik Wall Street Wczoraj.

Reklama

Microsoft ma zaproponował Sony podobną 10-letnią umowę Do Call of Duty, ale twórca PlayStation odmówił podpisania. Smith powiedział Dziennik Wall Street że Microsoft nie prowadzi obecnie rozmów z Sony w sprawie swojej oferty.

„Microsoft nie wykazał żadnego prawdziwego zaangażowania w osiągnięcie wynegocjowanego wyniku” — powiedział Sony w zgłoszeniu do CMA na początku tego miesiąca. „Ociągali się, angażowali się tylko wtedy, gdy wyczuwali, że perspektywy regulacyjne się pogarszają, i przedkładali negocjacje w mediach nad angażowanie się w SIE”.

Jim Ryan, szef Sony PlayStation, również podobno dał jasno do zrozumienia, że ​​firma nie jest zainteresowana umową z Microsoftem. „Nie chcę nowego Call of Duty umowa. Chcę tylko zablokować twoją fuzję”, powiedział Ryan 21 lutego (dzień spotkań UE), według dyrektora Activision Lulu Cheng Meservey.

Podczas gdy Komisja Europejska i CMA spędzają kilka następnych tygodni na rozważaniu proponowanego przez Microsoft przejęcia Activision Blizzard, Microsoft twierdzi, że wkrótce pojawi się więcej transakcji. „Pójdzie więcej”, powiedział Smith w wywiadzie dla The Dziennik.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wzrost zysków SAP, ale brak przedłużenia wsparcia

SAP odnotował przychody w wysokości 7 miliardów euro za pierwszy kwartał 2024 r., co oznacza wzrost o 8%. Odnotowała wzrost przychodów z...

Jak odblokować Invokera w DLC The Forgotten Kingdom do Remnant 2

The Wywoływacz jest sekretny archetyp W Pozostałość 2i jest częścią Zapomniane Królestwo DLC. Podobny do Pozostałość 2innych tajnych klas...

Imponujący projekt Adobe dotyczący skalowania sztucznej inteligencji sprawia, że ​​rozmyte filmy wyglądają jak w jakości HD

Badacze firmy Adobe opracowali nowy generatywny model sztucznej inteligencji o nazwie WideoGigaGAN który może skalować rozmyte filmy nawet do ośmiokrotnie większej rozdzielczości niż...
Advertisment