W rezultacie odpowiedzi chatbota bardzo przypominają informacje, które Microsoft udostępnia swoim klientom w celu automatyzacji zadań pomocy technicznej. Niedawno Microsoft rozszerzył pulę testów swojego nowego chatbota Xbox, sugerując, że „Wirtualny agent wsparcia Xbox” może wkrótce obsługiwać zapytania o pomoc techniczną dla wszystkich klientów Xbox. Opracowanie prototypu chatbota Xbox jest częścią szerszej inicjatywy w ramach Microsoft Gaming, mającej na celu wprowadzenie funkcji i narzędzi opartych na sztucznej inteligencji dla platformy Xbox oraz narzędzi programistycznych. Według doniesień firma pracuje również nad zapewnieniem możliwości sztucznej inteligencji do tworzenia zawartości gier, rozgrywki oraz platformy i urządzeń Xbox. Jednak pracownicy Xbox nie potwierdzili jeszcze publicznie tych szerszych wysiłków związanych ze sztuczną inteligencją dla Microsoft Gaming, prawdopodobnie ze względu na ostrożne podejście firmy do prezentowania sztucznej inteligencji w grach. Niemniej jednak sztuczna inteligencja wkrótce stanie się integralną częścią konsol do gier.