Microlino Lite jest tutaj, aby miejskie SUV-y wyglądały jeszcze głupsze


Szwajcarska firma Micro — twórca szczęśliwego małego dziecka Elektryczny samochód bańkowy Microlino — właśnie zaprezentował wersję produkcyjną swojego Microlino Lite na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie. Dzięki maksymalnej prędkości 45 km/h (28 mil/h) jedzie o połowę szybciej niż standardowe Microlino, ale może nim jeździć każdy, kto ma prawo jazdy na motorower w wieku od 14 lat w niektórych krajach Europy. Model podstawowy będzie kosztować 149 CHF miesięcznie (około 156 euro lub 169 dolarów), a jego leasing rozpocznie się latem tego roku.

Mikrosamochody, takie jak Microlino Lite, są skierowane do mieszkańców miast, którzy nigdy nie zamieniliby swojego pełnowymiarowego samochodu na rower elektryczny, ale wciąż szukają czegoś wygodniejszego do jazdy w gęstych miastach z wąskimi uliczkami. Na tej samej przestrzeni potrzebnej do zaparkowania SUV-a zmieszczą się około trzech mikrosamochodów, a ich niewielka waga pozwala zużywać znacznie mniej energii niż standardowy pojazd elektryczny. Świetnie nadają się do dojazdów do pracy w mieście, szybkich wypadów na rynek, podwożenia dziecka do szkoły i transportu psa do parku.

Model Lite ma tę samą stalową konstrukcję unibody, co jego starszy brat i ma 2,5 m długości (8 stóp 2 cale), 1,47 m (4 stopy 10 cali) szerokości i 1,5 m (4 stopy 11 cali) wysokości, z krawężnikiem waga poniżej 600 kg (1320 funtów). Dzięki mocy 6 kW (szczytowo 9 kW) jest klasyfikowany jako pojazd L6e, co oznacza, że ​​na terenie Europy może nim jeździć każdy, kto posiada prawo jazdy na motorower klasy AM.

Z podstawowym akumulatorem 5,5 kWh pokona około 100 km, zanim będzie konieczne ładowanie, a nawet maksymalnie 177 km w przypadku osób, które zdecydują się na większy akumulator 11 kWh. Pakiet 5,5 kWh można naładować od 0 do 80 procent w ciągu około dwóch godzin za pomocą ładowarki typu 2 o mocy 2,2 kW, podczas gdy mocniejszy akumulator 11 kWh potrzebuje około czterech godzin. Dwumiejscowy mikrosamochód jest również wyposażony w szyberdach i zaskakująco przestronny bagażnik o pojemności 230 litrów.

Ograniczenia wiekowe dla Microlino Lite w całej Europie.
Zdjęcie: Microlino

Ceny zaczynają się od 149 CHF miesięcznie (około 156 euro lub 169 dolarów) w przypadku leasingu na 48 miesięcy z przebiegiem 5000 km/rok — to około dwa razy więcej niż niektórzy płacą za leasing Subskrypcja roweru elektrycznego Swapfiets i znacznie mniej niż kosztuje leasing porównywalnego elektrycznego mikrosamochodu Biro, który zaczyna się od 260 €/miesiąc.

Reklama

Microlino Lite jest produkowany w Turynie we Włoszech, podobnie jak jego mocniejszy brat, i jest dostępny w kolorze niebieskim lub antracytowo-szarym z opcjami wnętrza podstawowego lub premium. Zamówienia w przedsprzedaży rozpocznij dzisiaj później, aby uzyskać dostawę „wczesnym latem”. Chociaż Micro nie opublikowało jeszcze listy krajów, na razie prawdopodobnie będzie to wdrożenie wyłącznie w Europie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mocowanie Tesli przypominało pedały Cybertruck z tą instalacją nitów

Chwila Film Aarona Casha opublikowany w serwisie X twierdzi, że jest to „35-sekundowa naprawa wycofania” zademonstrowana podczas wydarzenia „Cyber ​​Takeover” w Long Beach,...

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...
Advertisment