Meyer Sound wita Marka Mayfielda na stanowisku dyrektora ds. marketingu dźwięku kinowego


Meyer Sound potwierdził mianowanie Marka Mayfielda na nowego dyrektora ds. marketingu kinowego. Na tym nowo utworzonym stanowisku Mayfield będzie kierował strategiczną ekspansją Meyer Sound na rynku kinowym, potwierdzając pozycję firmy w czołówce profesjonalnych rozwiązań audio kinowych. Mayfield posiada tytuł MBA w zakresie marketingu i jest menedżerem produktu z certyfikatem AIPMM. Obecnie jest wiceprezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Technologii Kina, współprzewodniczącym jego Komitetu ds. Edukacji i Szkoleń oraz przewodniczącym programowym corocznego seminarium ICTA w Los Angeles.

Meyer Sound potwierdził mianowanie Marka Mayfielda na nowego dyrektora ds. marketingu kinowego. Na tym nowo utworzonym stanowisku Mayfield będzie kierował strategiczną ekspansją Meyer Sound na rynku kinowym, potwierdzając pozycję firmy w czołówce profesjonalnych rozwiązań audio kinowych. Mayfield posiada tytuł MBA w zakresie marketingu i jest menedżerem produktu z certyfikatem AIPMM. Obecnie jest wiceprezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Technologii Kina, współprzewodniczącym jego Komitetu ds. Edukacji i Szkoleń oraz przewodniczącym programowym corocznego seminarium ICTA w Los Angeles.

Mayfield wnosi bogate doświadczenie przywódcze obejmujące wiele aspektów branży, w tym sprzedaż, marketing, redakcję, edukację i rozwój produktów. Jego rozległe doświadczenie w branży kinowej, profesjonalnego sprzętu audio i AV obejmuje stanowiska kierownicze w takich firmach, jak Bose, JBL Professional, Eastern Acoustic Works i QSC. W JBL Professional był współautorem pierwszego praktycznego trójdrożnego systemu głośników ekranowych, który został zainstalowany w teatrze Samuela Goldwyna należącym do Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej.

Mayfield był adiunktem w Akademii InfoComm; pełnił funkcję dyrektora redakcyjnego magazynów Sound & Video Contractor i Pro AV oraz był redaktorem założycielem i współtwórcą magazynu AV Technology, skupiającego się na konwergencji AV i IT.

Te różnorodne doświadczenia w wyjątkowy sposób przygotowują go do pełnienia roli lidera w Meyer Sound, gdzie wykorzysta swoją wielostronną wiedzę specjalistyczną do wspierania działań marketingowych w kinach w miarę rozwoju firmy w branży.

„W czasie, gdy inni producenci sprzętu audio odchodzą od technologii kinowych, Meyer Sound zmierza w innym kierunku, podwajając nasze inicjatywy w przestrzeni kosmicznej” – mówi Johna McMahona, Starszy wiceprezydent. „Nadchodzi kilka ekscytujących wydarzeń i nie może być lepszy moment, aby zaprosić Marka na pokład. Jego wiedza specjalistyczna, rozległa sieć branżowa i ogromna wiedza są niezrównane”.

„W dobie Dolby Atmos i technologii wizualnych o ultrawysokiej rozdzielczości ludzie wymagają więcej od wrażeń z wystaw” – kontynuuje McMahon. „Jednocześnie studia produkują niespotykaną wcześniej ilość treści premium, korzystając z głośników o wysokiej wydajności. Jeśli chodzi o rozwiązania kinowe, Meyer Sound ma niesamowitą historię do opowiedzenia i nie możemy się doczekać, aż Mark przewodzi tym wysiłkom. “

Reklama

„Wierzę, że branża wystawiennicza jest o krok od kolejnego skoku naprzód w jakości prezentacji” – mówi Mayfield. „Jestem wielbicielem firmy Meyer Sound i jej przełomowych technologii audio odkąd w 1989 roku usłyszałem, jak legendarny inżynier Roger Nichols demonstruje monitor studyjny HD-1. Nie mogę się doczekać odegrania roli w umocnieniu pozycji Meyer Sound jako czołowego producenta dostawcą doskonałego dźwięku kinowego, od sceny dubowej po najlepsze kina.”

www.meyersound.com

 



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Urocza ładowarka Sharge, inspirowana komputerami Macintosh, o mocy 67 W, jest teraz przeceniona o prawie połowę

Na początku tego tygodnia opublikowaliśmy przewodnik podsumowujący asortyment Prezenty last minute na Dzień Ojca dla tych, którzy świętują. Jeśli jednak potrzebujesz Zdrowaś...

Najlepsze filmy science fiction do obejrzenia w serwisie Netflix w czerwcu 2024 r

Lato w pełni, a wraz z nim ekscytujące wydarzenia nowa lista nadchodzących wydań nie mogę się doczekać! Z Furiosa: Saga...

To może być pierwsza reklama Nintendo w USA

Nintendo jest dziś potentatem w branży gier, ale w 1980 r. w Stanach Zjednoczonych tak naprawdę nie było to przedmiotem zainteresowania nikogo. I...
Advertisment