Meta „zamyka” swoją współpracę z NFT na Facebooku i Instagramie, powiedział Stephane Kasriel, lider Meta commerce i fintech w wątku na Twitterze w poniedziałek. Decyzja oznacza, że Meta zakończy testy wybijanie i sprzedaż NFT na Instagramie jak również umiejętność udostępniaj NFT na Instagramie i Facebooku w nadchodzących tygodniach, rzecznik Meta, Joshua Gunter, potwierdził w e-mailu do Krawędź.
„W całej firmie uważnie przyglądamy się temu, co traktujemy priorytetowo, aby zwiększyć naszą koncentrację” – powiedział Kasriel. „Na razie likwidujemy cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie (NFT), aby skupić się na innych sposobach wspierania twórców, ludzi i firm”. Zamiast tego jest firma skupiając się na „obszary, w których możemy wywierać wpływ na dużą skalę”, takie jak przesyłanie wiadomości i zarabianie na Reels i w sprawie ulepszenia MetaPay.
Aktualizacja 13 marca, 18:09 ET: Dodano informacje od rzecznika Meta.