Meta i konglomerat okularowy EssilorLuxottica planują współpracę nad inteligentnymi okularami „na następną dekadę”. ogłoszony dziś podpisano długoterminową umowę rozszerzającą partnerstwo, które rozpoczęło się w 2019 r. i przyniosło efekty dwa pokolenia inteligentnych okularów Ray-Ban.
Współpraca ta pomogła firmie Meta stworzyć inteligentne okulary wyróżniające się stylem
Dotychczas współpraca ta pomogła firmie Meta stworzyć inteligentne okulary, które wyróżniać się stylem. Wygląda na to, że Meta chce utrzymać ten trend dzięki kolejnym generacjom oprawek. Oprócz Ray-Ban, EssilorLuxottica jest również właścicielem Oakley i ma umowy licencyjne z markami luksusowymi, w tym Versace, Prada, Chanel i innymi.
„Jestem podekscytowany naszą długoterminową mapą drogową. Mamy okazję przekształcić okulary w kolejną główną platformę technologiczną i sprawić, że stanie się ona modna” – powiedział w wywiadzie dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg. komunikat prasowy.
Bardziej niż jakikolwiek inny rodzaj gadżetu, inteligentne okulary muszą wyglądać stylowo. Ludzkość jest próżna. Jeśli oczy są oknami do duszy — oczywiście chcesz, aby Twoje okulary były przyciągającą parą zasłon. Ray Ban świetnie się do tego nadają, ponieważ jest to kultowa marka modowa, a Wayfarery są tak blisko uniwersalnie pochlebnej oprawki, jak to tylko możliwe. Jeśli nie wyglądasz w nich dobrze, nie będziesz ich nosić.
Oczekuje się, że Snap ujawni piątą generację Spectacles dzisiaj podczas szczytu w Los Angeles. Meta prawdopodobnie zaprezentuje również swoje nowe okulary AR na konferencji w Menlo Park w Kalifornii w przyszłym tygodniu, według The Verge jest Alex Heath.