Meta oficjalnie rozpoczęła testowanie reklam w swojej sieci społecznościowej mikroblogowej Threads. Firma twierdzi, że jest to na razie „mały test” z kilkoma różnymi markami w Stanach Zjednoczonych i Japonii.
A raport w listopadzie powiedział, że Meta zamierzała wprowadzić reklamy do Threads na początku 2025 r., a dzisiejsze ogłoszenie pokazuje, że firma pojawiła się we właściwym czasie. Celem Meta jest wykorzystanie ciągłego rozwoju wątków w podzielonej branży sieci społecznościowych opartych na tekście.
w post w Threads szef Instagrama Adam Mosseri powiedział, że Meta będzie „ściśle monitorować” opinie użytkowników przed skalowaniem
Rozpoczynamy mały test reklam w Threads z kilkoma markami w USA i Japonii. Wiemy, że będzie mnóstwo opinii na temat tego, jak powinniśmy podejść do reklam, i dbamy o to, aby przypominały one posty w Wątkach, które uznasz za trafne i interesujące. Będziemy uważnie monitorować ten test, zanim rozszerzymy go na szerszą skalę, a naszym celem będzie umieszczenie reklam w Wątkach w miejscu, w którym będą równie interesujące jak treści organiczne.
Mosseri nie udostępnił żadnych dalszych szczegółów na temat planów integracji reklam w Threads. Instagram jest znany z wysoce ukierunkowanych reklam, więc spodziewam się, że to samo doświadczenie obejmie również Threads.