Nowa połączona aplikacja strumieniowa Warner Bros. Discovery, Max, ograniczy wyświetlanie reklam do trzech do czterech minut na godzinę. Podczas firmowego wydarzenia Upfront w środę, Warner Bros. Discovery powiedział, że Max wystąpi jedno z „najlżejszych reklam w transmisji strumieniowej”.
„Abonenci Max Ad-Lite otrzymują te same treści, co subskrybenci bez reklam” — powiedział podczas wydarzenia dyrektor generalny Warner Bros. Discovery, David Zaslav. „Oglądaj tylko trzy lub cztery minuty reklam na godzinę i płać tylko 9,99 USD miesięcznie”.
To stawia usługę na równi z HBO Max, który obecnie oferuje cztery reklamy na godzinę w swoim abonamencie z reklamami. Oprócz udostępniania podobnych długości przerw reklamowych, Max będzie miał również taką samą cenę 9,99 USD miesięcznie lub 99 USD rocznie za plan „Ad-Lite”, z opcjami za 14,99 USD miesięcznie bez reklam i opcja 4K za 19,99 USD miesięcznie.
Dla porównania oba Netflixa I DisneyPlus wyświetlają już około czterech minut reklam na godzinę, podczas gdy Peacock ma nieco dłuższy pięciominutowy limit. Plany wspierane przez reklamy Hulu i Paramount Plusz drugiej strony mają dłuższe i częstsze przerwy reklamowe.
Warner Bros. Discovery również podzielił się pewnymi informacjami o tym, jakie spoty reklamowe jest przygotowane do sprzedaży na platformie i nie ma tu wielu niespodzianek. Podobnie jak inne usługi, Max będzie wyświetlać 15-sekundowe reklamy przed filmem, które pojawiają się przed rozpoczęciem wybranej przez Ciebie treści, 30- do 60-sekundowe reklamy w trakcie filmu, które są odtwarzane w środku, a także reklamy statyczne, które pojawiają się po wstrzymaniu co oglądasz.
Będą też przypadki, w których możesz zobaczyć reklamy tylko na początku treści, bez żadnej w środku, w oparciu o markę płacącą za „nagradzanie” widzów mniejszą liczbą reklam.
Max oficjalnie przybywa 23 maja i będzie zawierał treści zarówno z HBO Max, jak i Discovery Plus. Podczas gdy Max całkowicie zastąpi HBO Max, Discovery Plus będzie nadal dostępny jako samodzielna aplikacja. Max wystartuje z kilkoma oryginalnymi tytułami, takimi jak Co jem? Z Zooey Deschanel, Gremliny: Sekrety Mogwai, Klon wysokiI Shazam! Furia Bogów. Na czerwiec zaplanowano dużo więcej treści, m.in Ostatni taniec Magic Mike’a, Avatar: Droga wody, i więcej. Możesz obejrzeć nadchodząca lista treści tutaj.