Max obiecuje krótsze przerwy na reklamy niż inni streamerzy, gdy zostanie uruchomiony 23 maja


Nowa połączona aplikacja strumieniowa Warner Bros. Discovery, Max, ograniczy wyświetlanie reklam do trzech do czterech minut na godzinę. Podczas firmowego wydarzenia Upfront w środę, Warner Bros. Discovery powiedział, że Max wystąpi jedno z „najlżejszych reklam w transmisji strumieniowej”.

„Abonenci Max Ad-Lite otrzymują te same treści, co subskrybenci bez reklam” — powiedział podczas wydarzenia dyrektor generalny Warner Bros. Discovery, David Zaslav. „Oglądaj tylko trzy lub cztery minuty reklam na godzinę i płać tylko 9,99 USD miesięcznie”.

To stawia usługę na równi z HBO Max, który obecnie oferuje cztery reklamy na godzinę w swoim abonamencie z reklamami. Oprócz udostępniania podobnych długości przerw reklamowych, Max będzie miał również taką samą cenę 9,99 USD miesięcznie lub 99 USD rocznie za plan „Ad-Lite”, z opcjami za 14,99 USD miesięcznie bez reklam i opcja 4K za 19,99 USD miesięcznie.

Dla porównania oba Netflixa I DisneyPlus wyświetlają już około czterech minut reklam na godzinę, podczas gdy Peacock ma nieco dłuższy pięciominutowy limit. Plany wspierane przez reklamy Hulu i Paramount Plusz drugiej strony mają dłuższe i częstsze przerwy reklamowe.

Warner Bros. Discovery również podzielił się pewnymi informacjami o tym, jakie spoty reklamowe jest przygotowane do sprzedaży na platformie i nie ma tu wielu niespodzianek. Podobnie jak inne usługi, Max będzie wyświetlać 15-sekundowe reklamy przed filmem, które pojawiają się przed rozpoczęciem wybranej przez Ciebie treści, 30- do 60-sekundowe reklamy w trakcie filmu, które są odtwarzane w środku, a także reklamy statyczne, które pojawiają się po wstrzymaniu co oglądasz.

Będą też przypadki, w których możesz zobaczyć reklamy tylko na początku treści, bez żadnej w środku, w oparciu o markę płacącą za „nagradzanie” widzów mniejszą liczbą reklam.

Reklama

Max oficjalnie przybywa 23 maja i będzie zawierał treści zarówno z HBO Max, jak i Discovery Plus. Podczas gdy Max całkowicie zastąpi HBO Max, Discovery Plus będzie nadal dostępny jako samodzielna aplikacja. Max wystartuje z kilkoma oryginalnymi tytułami, takimi jak Co jem? Z Zooey Deschanel, Gremliny: Sekrety Mogwai, Klon wysokiI Shazam! Furia Bogów. Na czerwiec zaplanowano dużo więcej treści, m.in Ostatni taniec Magic Mike’a, Avatar: Droga wody, i więcej. Możesz obejrzeć nadchodząca lista treści tutaj.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

NSA zhakowała iPhone’y, twierdzi Rosja; odkryte plany wojenne

Rosja twierdził, że NSA zhakowany iPhone'y należących zarówno do obywateli rosyjskich, jak i zagranicznych dyplomatów przebywających w kraju. Co więcej, twierdzi, że Apple pomagał...

Bezprzewodowe słuchawki i wkładki douszne w pierwszej piątce najbardziej pożądanych produktów dla konsumentów w USA

Consumer Technology Association (CTA) opublikowało badanie US Consumer Technology Ownership & Market Potential (OMP) z 2023 r., z którego wynika, że ​​pomimo złożonej...

New on Netflix June 2023: The Witcher, Never Have I Ever, and more

Even with Netflix’s recommendation algorithm serving you new movies, new TV shows, and original programming tailored to your viewing habits, the...
Advertisment