Mauga z Overwatch 2 zmieniła sposób, w jaki Blizzard dodaje nowych bohaterów


Overwatch 2nowy bohater, samoański czołg uzbrojony w dwa miniguny Mauga, oficjalnie zaprezentowany na początku tego tygodnia wraz z ósmym sezonem gry. Wcześniej Blizzard Entertainment dodał Maugę do składu na weekend z wczesną zapowiedziąktóra zbiegła się z tegoroczną BlizzCon.

Weekend wczesnego dostępu Maugi był czymś więcej niż tylko zabawną niespodzianką dla fanów Overwatch; był to także test dla Blizzarda. Bohaterem czołgu był poprawione, debugowane i poprawione w odpowiedzi na podgląd tego bohatera, co zaowocowało potężniejszym (i, miejmy nadzieję, zrównoważonym) dodatkiem do listy bohaterów w grze.

Główny projektant bohaterów Alec Dawson powiedział w wywiadzie dla Polygon przed premierą Maugi, że zespół programistów Overwatch ma nadzieję przeprowadzić podobne testy graczy z przyszłymi bohaterami. Dawson opowiedział także o niektórych wnioskach wyciągniętych podczas weekendu przedpremierowego Maugi oraz o tym, jak zespół Overwatch ewoluuje swoje podejście do dodawania nowych bohaterów do gry.

Wywiad ten został zredagowany i skrócony dla przejrzystości.


Polygon: W przypadku Maugi przeprowadziłeś swego rodzaju bezprecedensowy test nowego bohatera na prawie miesiąc przed jego premierą. Czy możesz mi powiedzieć, co spowodowało taką decyzję?

Alec Dawson: Jeśli spojrzysz na zespół jako całość i na to, jak przez ostatni czas staraliśmy się traktować rozwój [couple] lat naprawdę trzeba było otworzyć się na nie w znacznie większym stopniu, bardziej zaangażować się w społeczność i spróbować upewnić się, że relacje są tak przejrzyste, jak to tylko możliwe. Zwłaszcza w przypadku Maugi mieliśmy szansę: BlizzCon wracał. Chcieliśmy zrobić coś wielkiego, szczególnie dla wszystkich ludzi w domu, i pomyśleliśmy, że to świetny czas, aby pokazać im Maugę wcześniej, a także zebrać opinie na temat Maugi, zanim on też zostanie wypuszczony na rynek.

Reklama

Uważamy, że wyszło to naprawdę dobrze i nie możemy się doczekać, aby zrobić to ponownie w przyszłości z przyszłymi bohaterami.

Jak poszło?

Myślę, że ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni z weekendu i było kilka rzeczy, które chcieliśmy poprawić, zwłaszcza jeśli chodzi o przeżywalność Maugi. Widzieliśmy, że kiedy tam wchodzi, podchodzi blisko i jest w odpowiedniej sytuacji, potrafi być niesamowicie zabójczy. Już na początku widzieliśmy, jak gracze bardzo dobrze wykorzystywali jego superumiejętność. Ale były pewne rzeczy, które wpływały na przeżywalność, jeśli chodzi o jego obecność na linii frontu – bycie czołgiem. Więc to podnieśliśmy [survivability] przed startem. Udało nam się wyłapać nawet małe błędy, zwłaszcza biorąc pod uwagę szybkość, z jaką podpalał wrogów. Więc jesteśmy w stanie to naprawić i uporządkować. Mogliśmy także zobaczyć wrażenia użytkowników po raz pierwszy u milionów graczy [and] jak grają z Maugą, jakie były tam pewne niedociągnięcia.

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

Jedną z największych rzeczy było Overrun i gracze nie czuli się tak zdolni do tej umiejętności, gdy biegał na ciebie, a potem podskakiwał i mocno tupał.

Kiedy spojrzymy na to wszystko, występ Maugi w weekend, oczywiście miał on zupełnie inną strukturę niż jesteśmy przyzwyczajeni. Ale chcemy mieć pewność, że te [new hero] premiery są mocne i upewniają się, że te premiery będą tak ekscytujące, jak to tylko możliwe. Upewnij się, że nadrabiają część czasu, który możesz spędzić na bohaterach, w których grasz od setek lub tysięcy godzin, aby twoje pierwsze doświadczenie nie było czymś, co będzie szkodliwe dla reszty twojego zespół, coś, co można szybko opanować.

Myśląc o dodanie Lifeweaver w sezonie 4 i jak wiele zmian wprowadzono w zakresie jego leczenia i zadawanych obrażeń w kolejnych tygodniach, wygląda na to, że naprawdę szybko wzmocniłeś Maugę. Kiedy dodajesz nowego bohatera w ten sposób, jaki jest twój poziom komfortu w miejscu, w którym się on znajduje? Naprawdę nie wiesz, że miliony ludzi się na to nabierają, prawda?

Myślę, że w przeszłości byliśmy konserwatywni w pewnych kwestiach. Nadal są rzeczy, co do których będziemy konserwatywni, szczególnie mechanika rozgrywki. W wersji zapoznawczej byliśmy trochę konserwatywni w kwestii tego, ile podtrzymania zapewnialiśmy Maudze, ponieważ zbyt duże podtrzymanie może po prostu sprawiać wrażenie: Hej, ta postać nigdy nie umrze. Myślę, że w przyszłości również będziemy konserwatywni, jeśli wiesz, że robimy na przykład drugiego Widowmakera – jakiegoś snajpera lub mechanikę jednego strzału. W takich sprawach będziemy trochę łagodniejsi.

Lifeweaver i BOB stoją na szczycie płatkowej platformy na zrzucie ekranu z Overwatch 2

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

W szczególności w przypadku Lifeweavera wiedzieliśmy, że zestaw zapewnia dużo leczenia i wiedzieliśmy, że są też rzeczy, które odbierają członkom drużyny część agencji gracza [with Life Grip and Petal Platform]. To tylko niektóre z rzeczy, do których na początku podchodziliśmy nieco bardziej konserwatywnie, ponieważ wiedzieliśmy, że to będą niektóre z bolesnych punktów. Ale ogólnie rzecz biorąc, doszliśmy do wniosku, że przy premierze Lifeweaver mogliśmy przybrać nieco bardziej agresywne podejście. Od tego czasu dowiedzieliśmy się wielu rzeczy na temat tego, jak chcemy wypuszczać bohaterów i jak chcemy ich wypuszczać. Wykonywanie tych podglądów to kolejny krok w tej nauce.

Poprzednio rytm równoważenia bohaterów podlegał korektom sezonowym i śródsezonowym i oczywiście poprawiano wszystko, jeśli coś było wybitnie zepsute. W jaki sposób ty i zespół dostosowaliście okno reakcji do równoważenia bohaterów?

Myślę, że w przypadku premiery bohatera lub nawet jego przeróbki chcemy być bardzo aktywni przez pierwszy tydzień do dwóch tygodni. Z Pirat drogowypod koniec tygodnia mieliśmy gotowe wzmocnienia dla Wieprza [out]. Chcemy więc reagować bardzo szybko i jeśli będzie coś jeszcze wyjątkowego, przyjdziemy i dokonamy niezbędnych poprawek.

A skoro mowa o BlizzConie, wiem, że jest za wcześnie, aby o tym mówić następny bohater Overwatch, Ventureale chciałem zobaczyć, jakie macie opinie na temat ujawnienia tego bohatera i jak je przyjmujecie w kontekście dalszej pracy.

Od czasu nagrania tego klipu wideo wydarzyło się wiele pracy, więc spojrzenie wstecz jest naprawdę interesujące; to było jakiś czas temu, kiedy robiliśmy ten test. Ale to było po prostu ekscytujące dla zespołu. Widzieliśmy, jak wszędzie pojawiały się grafiki fanów, wiele emocji wokół Venture i po prostu ludzie mówili o nich jako o kolejnym bohaterze zadającym obrażenia w roku 2024. To naprawdę dodało otuchy całemu zespołowi.

Grafika przedstawiająca Venture, nowego bohatera zadającego obrażenia, który pojawi się w 10. sezonie Overwatch 2, oraz jego broń wiertnicza

Venture, nadchodzi nowy bohater zadający obrażenia Overwatch 2 sezon 10
Zdjęcie: Blizzard Entertainment

To, co pokazaliśmy na temat rozgrywki, było tak krótkie, że nie trzeba wiele wyciągać z tego, co ludzie zobaczyli. Jednocześnie widzieliśmy ekscytację i było to dla nas naprawdę wspaniałe widzieć to i sprawia, że ​​czujemy się znacznie lepiej, wiedząc, jak wcześnie możemy pokazać niektóre z tych rzeczy. Ponieważ myślę, że będzie to coś, co będziemy nadal robić.

Mauga oczywiście pojawił się na BlizzConie, ale powiedzmy, że przeprowadzasz test bohatera dla Venture. Czy wiesz, kiedy to wdrożysz?

Wciąż zastanawiamy się nad dokładnym harmonogramem. Myślę, że można się spodziewać gdzieś wcześniej w tym miesiącu, kiedy będzie wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zmian przed premierą i będzie wystarczająco blisko, aby [it aligns with] inne zespoły pracujące nad bohaterem. To wciąż niektóre rozmowy, które prowadzimy w zespole [in] dokładnie tak, jak chcemy to wykonać. Ale wiemy, że chcemy to zrobić.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Asustor przedstawia NAS Drivestor 2 Lite

Asustor przedstawia serwer NAS dla każdego — Drivestor 2 Lite. Drivestor 2 Lite i Drivestor Pro Gen 2 wykorzystują wydajne czterordzeniowe procesory...

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich firm

Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych w chmurze opartych na sztucznej inteligencji, wypuścił punkt dostępowy (AP) NWA130BE - BE11000 Wi-Fi 7...

Forrester: Wskazówki dotyczące oceny zarządzania chmurą hybrydową

Ponieważ coraz więcej firm wdraża chmurę publiczną, większość wybiera strategia chmury hybrydowej. Dzieje się tak dlatego, że starsze obciążenia i aplikacje nie...
Advertisment