Marvel’s I Am Groot dodaje nową grę wideo do kanonu MCU


Seria spinoffów Strażników Galaktyki Marvela Jestem Grootem rozszerza Kinowe Uniwersum Marvela w najbardziej nieistotny sposób. Przez dwa sezony krótkich animowanych filmów krótkometrażowych, Mały Groot toczy walkę na pięści z kosmicznym drzewkiem bonsai, spędza dzień w spa i spotyka (i tupie) obcą cywilizację Lilliputów, a wszystko to podczas gdy pozostali Strażnicy są gdzieś poza kadrem.

Ale sezon 2 Jestem Grootem poszerza kanon gier wideo MCUw którym potwierdzono istnienie kilkunastu gier w świecie rzeczywistym, Fortnite I Polibiusz pomiędzy nimi. Wybrana przez Groota gra wideo pojawia się w odcinku „Groot Noses Around”. Jest inspirowany 16-bitowymi grami walki, takimi jak Super Street Fighter 2 I Mortalna Kombata. (Groot był wcześniej uznanym graczem w Avengers: Wojna bez granicw którym obsesyjnie gra w przenośną wersję gry Obrońca.)

Gra wideo Groota nie ma oficjalnej nazwy. Ale ma kryptonim Plażowi Wojownicywedług jego twórcy, artysty pikselowego i animatora Jona Daviesa, którego twórczość obejmuje gry wideo w świecie rzeczywistym Przeklęty na golfa, Wiązanie IsaacI Super Dom Martwych Ninja. Davies powiedział to firmie Polygon Jestem Grootem reżyserka Kirsten Lepore i jej zespół zrekrutowali go do animowania bijatyki na potrzeby odcinka, w którym Baby Groot wegetuje na brudnym worku z fasolą, pogrążony w mgle graczy.

„[They] zaproponował Grootowi grę walki, w którą z radością wciskałby przyciski, zanim wyczerpie się bateria w jego kontrolerze” – wyjaśnił Davies. „W szczególności chcieli czegoś bardziej retro, z ograniczonymi/ponownie wykorzystanymi klatkami animacji do szybkich ataków i animacjami tła, o podobnym zakresie do portów konsolowych Uliczny wojownik 2, a nie bardziej szczegółowe i płynniejsze animacje, takie jak 2D Marvel Vs. gry Capcomu. Gra miała wyraźnie pokazać, że Groot po prostu wciska przyciski i wyprowadza losowe ataki na nieaktywnego przeciwnika P2.

Reklama

Zdjęcie: Studio Marvela

Groot wciela się w Skrulla w walce przeciwko Strażnikowi Sakaaran, a jest tam kilka epizodów postaci Marvela, w tym Kaczor Howard, w tle. Wciągnięcie Howarda do środka Plażowi Wojownicy była to jego jedyna osobista prośba dotycząca projektu, powiedział Davies.

A jeśli chodzi o to, jak oryginalna bijatyka w stylu retro znalazła się w tym odcinku, Jestem Grootem scenarzystka i reżyserka Kirsten Lepore powiedziała Polygon, że ma to bezpośredni związek z założeniami odcinka: nowym nosem Groota.

„Nasz początkowy scenariusz, w którym wysłaliśmy dyrektorów – wysyłamy ich 30 na sezon, a to wszystko są po prostu przypadkowe rzeczy, których tak naprawdę nie rozwijamy poza jednym lub dwoma zdaniami – był tym, co mnie szczególnie podekscytowało. – powiedział Lepore. „To było po prostu zdanie, które zapisałem w swoim szkicowniku, a które brzmiało: «Groot ma nos». To był po prostu dziwaczny pomysł, na który myślałem, że nigdy nie wpadną, a potem byłem zszokowany, gdy faktycznie go zakreślili i odesłali”.

Kiedy Groot nabiera nosa, odkrywa nową galaktykę zapachów, w tym swój własny, niemyty, przesiąknięty pyłem Cheetos smród.

„[We] były jak, OK, kiedy jesteś pochłonięty czymś, całkowicie tracisz poczucie czasu i nie przejmujesz się tym, czy wziąłeś prysznic, jak pachniesz lub wyglądasz? Tak, kiedy jesteś w trakcie gry– wyjaśnił Lepore. – To mogła być propozycja Aleksa [Sennwald]nasz artysta zajmujący się tworzeniem scenopisów, i gdy tylko pojawiła się ta tablica, nie mogłem się doczekać, aby zobaczyć go na krześle z fasolą.

„Odbyło się nawet wiele dyskusji na temat krzesła z workiem fasolowym, ponieważ moim zdaniem był to dość trudny temat w przypadku naszego dostawcy CG, Lumy. Oni byli jak Czy musi to być krzesło z fasolą? Tak, i to musi być brudne. Musiał tam być od zawsze i ma ochotę wycierać to smarem z Cheetosów i w ogóle.”

Mały Groot wącha bukiet kwiatów swoim nowym pomarańczowym nosem w I Am Groot

Zdjęcie: Studio Marvela

Lepore zwróciła uwagę na inny ze swoich ulubionych szczegółów Filthy Gamer Groot: Je spaghetti z buta. „To tak, jakby był tak pochłonięty swoją grą, że pomyślał: Tak, nie potrzebuję niczego wymyślnego. Po prostu włóż go do bagażnika– stwierdził Lepore.

Choć było jasne, że twórcy serialu chcieli, aby Groot był brudnym graczem, wewnątrz toczyła się debata na temat tego, w jaką grę powinien grać Groot, dodał Lepore. Podczas fazy scenorysu odcinka pokazano, jak Groot gra Kosmiczni najeźdźcy-strzelanka w stylu. Ale Lepore nalegał na grę walki. „Zawsze uważałem, że to naprawdę ważne, że nie jest w ogóle utalentowany w grze, w którą gra. To totalny maniak guzików” – wyjaśnił Lepore. „Zrobiłem kilka odniesień do filmów i innych rzeczy dla animatorów, aby naprawdę zrozumieli. To jest jak bardzo miękki mashing”.

Lepore powiedziała, że ​​Street Fighter jest „bliski i drogi” jej sercu, ponieważ są to gry, przy których dorastała – i dorastała, grając z poziomem umiejętności porównywalnym do Groota.

„Naprawdę mnie to interesowało [Street Fighter] kiedy byłem młody” – powiedział Lepore. (Była główną bohaterką Chun-Li.) „Grałam w tę grę na Super Nintendo lub Sega Genesis u sąsiada, ponieważ nie pozwolono mi mieć konsoli. Ale właśnie na tym spędzałem cały swój czas, po prostu chodząc do jego domu, żeby się pobawić. Chciałem czegoś w tym królestwie [where] prawdopodobnie po prostu gra na komputerze, albo na jakimś odtwarzaczu internetowym daleko w galaktyce, czy gdziekolwiek indziej.

Żart jest jednak taki, że Groot nie gra przeciwko nikim, ani komputerowi, ani drugiemu kontrolerowi bez nadzoru. Próbuje Więc ciężko, ale jest w tym bardzo zły. Jego wojownik Skrull po prostu uderza i kopie w powietrzu, często w złym kierunku. „Jako dziecko po prostu nie wiesz, co robisz” – powiedział Lepore. „To znaczy, tak grałem w Street Fighter: ciekawe, ale wcale nie byłem graczem combo. Jeśli trafiłem na kombinację, było to całkowicie przypadkowe. Myślę więc, że to także daje Grootowi odrobinę posmaku moich doświadczeń jako dziecięcego gracza.”

Groota odpycha śmierdząca chmura pośród sterty śmieci i zgniłego jedzenia w kadrze z filmu „I Am Groot”

Zdjęcie: Studio Marvela

Lepore to zauważył Jestem Grootem kompozytor Daniele Luppi napisał oryginalną partyturę chiptune dla Plażowi Wojownicy, odejście od jego typowego stylu. „Jego specjalnością jest tworzenie brzmień bardziej przypominających brzmienia z lat 60. i 70. za pomocą analogowych mikrofonów i analogowych syntezatorów i tak dalej” – powiedziała. „Byłem zachwycony, gdy wiedział, jak tworzyć muzykę do gier retro. Po prostu całkowicie nas zaskoczył i stworzył ten niesamowity utwór, który powraca kilka razy i który mnie bardzo podekscytował.

Jeszcze jeden szczegół, o którym Lepore z radością opowiadał: Jestem Grootem„śmierdząca mgła”.

„To tego rodzaju pytania, które ciągle zadaję i prawdopodobnie doprowadzają naszych dostawców do szaleństwa” – powiedziała Lepore, gdy zapytałem ją o techniczną implementację efektów cząsteczkowych funku dla graczy i przekąsek serowych. „Ale myślę, że może dlatego oni też mnie kochają, ponieważ są po prostu jak: Wow, nikt inny nie prosi nas teraz o dodanie pyłu Cheeto do naszych modeli. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy pojawił się kurz Cheeto, miałem notatki. Przeszliśmy więc przez serię poprawek, aby upewnić się, że pył Cheeto naprawdę czyta i że widzisz to paskudztwo. Jeśli chodzi o brud w pokoju, wewnętrznie ukuliśmy termin „śmierdząca mgła”, o którym dużo rozmawialiśmy. Śmierdząca mgła powraca jeszcze szybciej i wściekle, bez zamierzonej gry słów, na końcu.

Sezon 2 Jestem Grootemktóry można obejrzeć w całości w niecałe 30 minut, jest teraz transmitowany strumieniowo w Disney Plus.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czy Apple powinien przywrócić Touch ID na iPhone’a?

Sponsorowane przez Capital One Shopping: Użytkownicy Capital One Shopping zaoszczędzili w zeszłym roku ponad 800 milionów dolarów. Uzyskaj automatyczne darmowe kupony w...

AirTagi użyte do złapania seryjnego złodzieja roślin, policja odzyskuje „sanktuarium skradzionej zieleni”

Kilka miesięcy temu I napisał artykuł o AirTags wykorzystywane do odnajdywania skradzionych roślin doniczkowych. Po raz kolejny wracam z kolejną historią dotyczącą...

Inteligentna wtyczka Eve Energy współpracuje teraz z platformą Samsung SmartThings Energy

W tym tygodniu firma Eve Systems ogłosiła nowe partnerstwo z firmą Samsung, w ramach którego wprowadza wtyczki Eve Energy doskonałe możliwości monitorowania energii...
Advertisment