W niedzielny wieczór Taco Bell serwowało nie tylko tacos – dostarczało również NFT: sieć fast foodów opublikował na Twitterze, że sprzedaje GIF-y i obrazy o tematyce taco na Rynek NFT Rarible. Oczywiście wszyscy widzieli, że była to marka wskakująca na modę (taką, która mogła potencjalnie szkodliwe dla środowiska) i natychmiast go zignorował. Nikt ich nie kupił i nie napisano żadnych artykułów.
Żartuję! Taco Bell powiedział, że popyt na NFT był wysoki, a 25 tokenów najwyraźniej wyprzedały się w 30 minut. NFT mają oczywiście motywy taco, a cztery z pięciu projektów to animowane GIF-y.
Taco Bell twierdzi, że wszystkie wpływy zostaną przekazane na stypendium Live Más za pośrednictwem Fundacji Taco Bell. Taco Bell również powiedział The Verge że NFT zawierało prawdziwy profit w postaci elektronicznej karty podarunkowej Taco Bell o wartości 500 USD. Ten profit jest jednak zarezerwowany dla pierwotnego właściciela NFT, potwierdził rzecznik PR. Niezły interes dla ludzi, którzy zapłacili za nich złotówki lub dwa.
Taco Bell zasugerował, że planuje zrobić kolejną serię tokenów, ale nie spieszyłbym się z ich zakupem w nadziei na otrzymanie karty podarunkowej – nie ma żadnych obietnic, że przyszłe NFT Taco Bell będą je zawierać. Poza tym musiałbyś spędzić resztę swojego życia, wiedząc, że oddałeś swoje pieniądze Taco Bellowi i dostałeś GIF-a zamiast taco. Taco Bell mówi, że NFT są wieczne, ale czy naprawdę mogą być tak satysfakcjonujące, jak chrupiąca skorupa z twardej tortilli z dodatkiem sałaty o smaku wodnym? A jeśli chcesz lepiej smakować taco, to ciepłe uczucie, które dostajesz od wspierania lokalnego taco?