W nowym wywiadzie podcastowym w tym tygodniu, CEO Meta, Mark Zuckerberg, odniósł się do tego, jak jego zdaniem jego firma różni się od Apple. Jak zauważył Informacje biznesoweZuckerberg stwierdził, że uważa, że Meta jest pod wieloma względami „przeciwieństwem Apple” i wskazał na liczne wady strategii Apple.
Mówiąc o podcast „Acquired” w tym tygodniu Zuckerberg powiedział:
„Myślę, że pod wieloma względami jesteśmy przeciwieństwem Apple. Oczywiste jest, że ich rzeczy również dobrze się sprawdziły. Podchodzą do tego w ten sposób: „Zajmie nam to dużo czasu, dopracujemy to i wypuścimy”. A może w przypadku rzeczy, które robią i które działają, po prostu pasuje to do ich kultury”.
Zauważył jednak, że Meta woli strategię, w której nacisk kładzie się na wydawanie rzeczy i zbieranie opinii, zamiast czekać, aż coś będzie idealne, zanim się to wypuści.
„Naprawdę chcesz mieć kulturę, która ceni wysyłkę, wydawanie rzeczy i otrzymywanie opinii bardziej niż stałą potrzebę otrzymywania pozytywnych pochwał od ludzi, gdy coś wypuszczasz
Jeśli czekasz, aż cały czas będziesz chwalony, tracisz mnóstwo czasu, w którym mógłbyś nauczyć się wielu przydatnych rzeczy, a następnie wykorzystać je w kolejnej wersji, którą zamierzasz udostępnić.
To nie pierwszy raz, kiedy Zuckerberg podzielił się swoimi przemyśleniami na temat Apple. Wcześniej w tym roku dał jego opinia na temat „fanboyów” Apple’a oferując również jego własna recenzja Apple Vision Pro. On ma Również wielokrotnie skrytykował politykę App Store firmy Apple i jego „dusicielska władza” na platformie iPhone’a.
Tymczasem Tim Cook ma skrytykował praktyki dotyczące prywatności w Meta i zbierania danych użytkowników wielokrotnie na przestrzeni lat.
Poniżej możesz posłuchać całego wystąpienia Zuckerberga w podcaście „Acquired”.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.