Lords of the Fallen otrzymuje nowe aktualizacje, najnowsza aktualizacja 1.1.207 wprowadza poprawę stabilności


W ciągu ostatnich kilku dni do gry Lords of the Fallen pojawiło się mnóstwo aktualizacji. Dwie z nich, łatka 1.1.199 i 1.1.203, zostały wydane wczoraj, a najnowsza łatka v1.1.207 została wypuszczona wcześniej dzisiaj. Poprzednie dwie naprawiono awarie GPU na kartach graficznych AMD, a także dużą poprawkę problemu w komunikacji pomiędzy sterownikami a DirectX 12. Łatka 1.1.203 przyniosła także zmniejszenie zużycia pamięci VRAM, co powinno zapewnić dodatkowy zapas dla procesorów graficznych pracujących w trybie limitu, co z kolei powinno zapewnić znaczną poprawę wydajności, przynajmniej według Paradox Interactive.

Najnowsza łatka 1.1.207 przyniosła dalsze ulepszenia stabilności, naprawiając kilka problemów z awariami, a także wdrażając różne ulepszenia optymalizacji, gry wieloosobowej, rozgrywki, sztucznej inteligencji, zadań i innych ulepszeń. W uwagach do wydania wskazano również, że poprawka dotycząca problemu powodującego awarię gry na platformie Steam Deck została naprawiona i powinna zostać opublikowana zaraz po przejściu kontroli jakości.

Oto pełne informacje o wydaniu łatki 1.1.207, które można znaleźć reszta na Steamie.

Pozdrawiamy Latarników,

Kolejny dzień, kolejna łatka i sporo innych błędów zostało usuniętych.

Prosimy o regularne raportowanie o Sentry, abyśmy mogli skupić się na Twoich najważniejszych problemach.

Stabilność

Reklama
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy postać obdarta duszą została zniszczona, gdy gracz nie ukończył jeszcze animacji wyciągania duszy.
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy upłynął limit czasu GameThread w oczekiwaniu na RenderThread po 120 sekundach.
  • Dodano zabezpieczenie przed awarią, aby zapobiec awarii związanej z naruszeniem dostępu w DirectX. Podejrzewa się, że tekstura RHI zostanie usunięta przed powrotem FD3D12DynamicRHI::RHIAsyncCreateTexture2D.
  • Naprawiono podstępny błąd, który powodował awarię mniej obsługiwanych kart AMD podczas korzystania z 32-bitowych operacji wave w shaderach zamiast 64-bitowych.
  • Wywołujemy teraz TerminateOnGPUCrash() wtedy, gdy procesor graficzny faktycznie uległ awarii, a nie wtedy, gdy nie odpowiada, aby uzyskać lepsze informacje o Sentry w przypadku awarii.
  • Naprawiono problem polegający na przekazywaniu błędnego deskryptora do konstruktora zasobów d3d12, co skutkowało potwierdzeniem podczas uzyskiwania informacji o alokacji zasobów dla współdzielonych buforów.
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy aktor będący w trakcie obdzierania duszy został zniszczony, zanim gracz mógł ukończyć animację przyciągania.
  • Naprawiono bardzo rzadką awarię występującą podczas ciągłego uderzania w ściany. Czasami ściana mściła się i zawieszała grę.

Optymalizacja

  • 4000 książek na półkach zamku Bramis nie ma teraz kolizji, co pozwala zmniejszyć zużycie pamięci.
  • To był dzień ogrodnictwa na Lennie i zoptymalizowano kilka drzew.
  • Niektóre tekstury interfejsu użytkownika zostały zoptymalizowane pod kątem szybszego ładowania i zmniejszenia zużycia pamięci VRAM.

Tryb wieloosobowy

  • Naprawiono błąd, przez który czasami po śmierci klient nie słyszał dźwięku hosta w trybie widza.

Rozgrywka

  • W niektórych przypadkach, gdy używasz lampy do przechodzenia przez określone platformy w Axiom, upadek powodowałby dwukrotne uruchomienie animacji upadku. Teraz uruchamia się tylko raz, zgodnie z przeznaczeniem.

sztuczna inteligencja

  • Naprawiono wrogów, którzy czasami mogli pojawić się w pozycji T w dolnej części rezydencji.
  • Poprawiono siatkę nawigacyjną na małej części Dolnego Calrath, aby pomóc AI lepiej poruszać się w tym złożonym środowisku.
  • Pułapki traperów można teraz niszczyć za pomocą opcji dystansowych, takich jak strzały, granaty, magia i nie tylko.

Zadania

  • W jednym z zadań bohatera znajdowały się duże drzwi, które zniknęły. Teraz, kiedy znika, robi to ze stylem, ponieważ dodaliśmy do zniknięcia systemy cząstek ćmy.

Kolizja

  • Naprawiono kolizje na niektórych platformach umbralnych w cysternie, aby poprawić nawigację niektórych wrogów.
  • W Lennie podczas pracy w ogrodzie ulepszyliśmy drzewa, które wymagały lepszego wykrywania kolizji.
  • Zakryliśmy dziurę w ziemi w Pilgrim’s Perch, która powodowała, że ​​gracze przez nią wpadali. Nie było to wystarczająco widoczne i wydawało się niesprawiedliwe.
  • Naprawiliśmy kolizję małej drewnianej platformy w Lower Calrath, która powodowała, że ​​Niosący Ciszę spadali przez nią, zamiast czaić się z cienia.

Audio

  • Dodaliśmy nowy (nieco bardziej seksowny) dźwięk po naciśnięciu „kontynuuj” w menu głównym.
  • Ekskluzywna sekcja edycji kolekcjonerskiej zawiera teraz konkretną piosenkę.

Pokład parowy

  • Zidentyfikowaliśmy problem powodujący awarię gry na Steam Deck w najnowszych wersjach. Mamy poprawkę i gdy tylko przejdzie ona pomyślnie kontrolę jakości, opublikujemy ją jutro. W międzyczasie upewnij się, że zaktualizowałeś oprogramowanie Steam Deck do wersji „stabilnej” (nie „BETA” lub „Podgląd”). Dodatkowo możesz obejść ten problem, uruchamiając grę na komputerze i odpoczywając na pozostałościach, aby pozbyć się efektu czerwonych oczu.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Rozwój procesorów graficznych AI nowej generacji „Rubin” firmy NVIDIA 6 miesięcy przed terminem: raport

Architektura „Rubin” jest następcą obecnego „Blackwell” firmy NVIDIA, który obsługuje firmowe procesory graficzne AI, a także nadchodzące procesory graficzne GeForce RTX z serii...

Forza Motorsport otrzyma globalne oświetlenie oparte na technologii Ray Tracing w aktualizacji wizualnej z 9 grudnia

Forza Motorsport, Filmowa symulacja wyścigów na żywo od Xbox Studios na rok 2023otrzyma ładną aktualizację wizualną w nadchodzącej aktualizacji (zatytułowanej Aktualizacja 15), wkrótce...

Intel na targach CES 2025: Pionierskie innowacje oparte na sztucznej inteligencji w pracy i mobilności

Sztuczna inteligencja zasadniczo zmienia technologię — od komputerów PC po urządzenia brzegowe i chmurę — ​​oraz na nowo definiuje sposób, w jaki pracujemy,...
Advertisment