Najnowsza łatka 1.1.207 przyniosła dalsze ulepszenia stabilności, naprawiając kilka problemów z awariami, a także wdrażając różne ulepszenia optymalizacji, gry wieloosobowej, rozgrywki, sztucznej inteligencji, zadań i innych ulepszeń. W uwagach do wydania wskazano również, że poprawka dotycząca problemu powodującego awarię gry na platformie Steam Deck została naprawiona i powinna zostać opublikowana zaraz po przejściu kontroli jakości.
Oto pełne informacje o wydaniu łatki 1.1.207, które można znaleźć reszta na Steamie.
Pozdrawiamy Latarników,
Kolejny dzień, kolejna łatka i sporo innych błędów zostało usuniętych.
Prosimy o regularne raportowanie o Sentry, abyśmy mogli skupić się na Twoich najważniejszych problemach.
Stabilność
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy postać obdarta duszą została zniszczona, gdy gracz nie ukończył jeszcze animacji wyciągania duszy.
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy upłynął limit czasu GameThread w oczekiwaniu na RenderThread po 120 sekundach.
- Dodano zabezpieczenie przed awarią, aby zapobiec awarii związanej z naruszeniem dostępu w DirectX. Podejrzewa się, że tekstura RHI zostanie usunięta przed powrotem FD3D12DynamicRHI::RHIAsyncCreateTexture2D.
- Naprawiono podstępny błąd, który powodował awarię mniej obsługiwanych kart AMD podczas korzystania z 32-bitowych operacji wave w shaderach zamiast 64-bitowych.
- Wywołujemy teraz TerminateOnGPUCrash() wtedy, gdy procesor graficzny faktycznie uległ awarii, a nie wtedy, gdy nie odpowiada, aby uzyskać lepsze informacje o Sentry w przypadku awarii.
- Naprawiono problem polegający na przekazywaniu błędnego deskryptora do konstruktora zasobów d3d12, co skutkowało potwierdzeniem podczas uzyskiwania informacji o alokacji zasobów dla współdzielonych buforów.
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić, gdy aktor będący w trakcie obdzierania duszy został zniszczony, zanim gracz mógł ukończyć animację przyciągania.
- Naprawiono bardzo rzadką awarię występującą podczas ciągłego uderzania w ściany. Czasami ściana mściła się i zawieszała grę.
Optymalizacja
- 4000 książek na półkach zamku Bramis nie ma teraz kolizji, co pozwala zmniejszyć zużycie pamięci.
- To był dzień ogrodnictwa na Lennie i zoptymalizowano kilka drzew.
- Niektóre tekstury interfejsu użytkownika zostały zoptymalizowane pod kątem szybszego ładowania i zmniejszenia zużycia pamięci VRAM.
Tryb wieloosobowy
- Naprawiono błąd, przez który czasami po śmierci klient nie słyszał dźwięku hosta w trybie widza.
Rozgrywka
- W niektórych przypadkach, gdy używasz lampy do przechodzenia przez określone platformy w Axiom, upadek powodowałby dwukrotne uruchomienie animacji upadku. Teraz uruchamia się tylko raz, zgodnie z przeznaczeniem.
sztuczna inteligencja
- Naprawiono wrogów, którzy czasami mogli pojawić się w pozycji T w dolnej części rezydencji.
- Poprawiono siatkę nawigacyjną na małej części Dolnego Calrath, aby pomóc AI lepiej poruszać się w tym złożonym środowisku.
- Pułapki traperów można teraz niszczyć za pomocą opcji dystansowych, takich jak strzały, granaty, magia i nie tylko.
Zadania
- W jednym z zadań bohatera znajdowały się duże drzwi, które zniknęły. Teraz, kiedy znika, robi to ze stylem, ponieważ dodaliśmy do zniknięcia systemy cząstek ćmy.
Kolizja
- Naprawiono kolizje na niektórych platformach umbralnych w cysternie, aby poprawić nawigację niektórych wrogów.
- W Lennie podczas pracy w ogrodzie ulepszyliśmy drzewa, które wymagały lepszego wykrywania kolizji.
- Zakryliśmy dziurę w ziemi w Pilgrim’s Perch, która powodowała, że gracze przez nią wpadali. Nie było to wystarczająco widoczne i wydawało się niesprawiedliwe.
- Naprawiliśmy kolizję małej drewnianej platformy w Lower Calrath, która powodowała, że Niosący Ciszę spadali przez nią, zamiast czaić się z cienia.
Audio
- Dodaliśmy nowy (nieco bardziej seksowny) dźwięk po naciśnięciu „kontynuuj” w menu głównym.
- Ekskluzywna sekcja edycji kolekcjonerskiej zawiera teraz konkretną piosenkę.
Pokład parowy
- Zidentyfikowaliśmy problem powodujący awarię gry na Steam Deck w najnowszych wersjach. Mamy poprawkę i gdy tylko przejdzie ona pomyślnie kontrolę jakości, opublikujemy ją jutro. W międzyczasie upewnij się, że zaktualizowałeś oprogramowanie Steam Deck do wersji „stabilnej” (nie „BETA” lub „Podgląd”). Dodatkowo możesz obejść ten problem, uruchamiając grę na komputerze i odpoczywając na pozostałościach, aby pozbyć się efektu czerwonych oczu.