Kołysanki są jedną z możliwości pobocznych zadań Sagi Alana Wake’a 2i w ten sposób będziesz zbierać uroki do jej bransoletki z zawieszkami. Tak jak Skrytki kultowete łamigłówki są rozproszone po jeziorze Cauldron, Bright Falls i poza nimi, a od ciebie zależy, czy znajdziesz lalki powiązane z rymowankami, aby móc rozwiązać zagadkę.
W tym Alana Wake’a 2 przewodnika, powiemy Ci, jak działają Rymowanki, gdzie możesz znaleźć Rymowanki i jak rozwiązać znalezione Rymowanki.
Notatka: Ten przewodnik jest w trakcie tworzenia. Dodamy więcej rymowanek, gdy je znajdziemy.
Jak rozwiązać rymowanki w Alan Wake 2
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Po raz pierwszy natkniesz się na Rymowanki w Alana Wake’a 2drugi rozdział, po usunięciu zalewu z Cauldron Lake i wyruszamy w podróż do Streamside.
Rymowanki przedstawiają się jako rysunki wykonane kredą na ziemi, otaczające kartkę papieru z rymowanką. Aby rozwiązać zagadkę, musisz znaleźć lalki które reprezentują głównych bohaterów rymu i umieszczają je lokalizacje na podstawie tego, co dzieje się w historii.
Gdy zrobisz to poprawnie, coś w świecie się zmieni, a w pobliżu pojawi się amulet (umiejętność pasywna) do bransoletki z wdziękiem Sagi. Czasami te nagrody pojawiają się tuż obok lokalizacji Rymowanka, a czasami będziesz musiał podążać szlakiem ciemności do innego obszaru mapy. Niektóre z tych rymowanek powodują również pojawienie się wrogów, gdy je rozwiążesz, więc bądź ostrożny.
Rymowanki dla dzieci Cauldron Lake
W Cauldron Lake jest łącznie pięć rymowanek, ale podczas pierwszej przygody w tym obszarze możesz zdobyć tylko trzy. Będziesz musiał wrócić, aby znaleźć pozostałych dwóch w dalszej części gry.
Rozwiązanie rymowanek z prywatną kabiną
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045409/Alan_Wake_2_20231027135212.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Pierwsza rymowanka jest najbardziej złożona — przynajmniej z trzech pierwszych na tym zalanym obszarze. Znajdziesz go tuż obok prywatnej kabiny, która staje się bezpiecznym obszarem po włączeniu pobliskiego generatora.
Do rozwiązania rymu potrzebne będą trzy lalki: Wrona, WilkI Bohater. Wronę możesz odebrać obok pobliskiej prywatnej chaty, na ławce. Zarówno Wilk, jak i Bohater są na górze Stacja Poszukiwaczy Czarownic, więc udaj się tam najpierw i złap je. (Możesz także najpierw przejść do rymowanki Witchfinder Station i ją dokończyć, ponieważ nie ma powodu robić ich w kolejności, w jakiej je znajdziesz).
Kiedy już będziesz mieć odpowiednie lalki, czas rozwiązać rym:
W swoim gnieździe siedzi matka-wrona
Chroniąc swoje dzieci, dając z siebie wszystko
Aby chronić swój dom przed Bestią przychodzącą na ucztę
Ale tylko bohater o odważnym sercu może rozdzielić tę dwójkę
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045379/Alan_Wake_2_20231027140932.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Umieść Lalka wrona na pisklęciu w jajkuUmieść Lalka bohaterka o wielkim sercui umieść Lalka Wilk w domu.
Kiedy ułożysz rymowankę, domek dla ptaków nad jeziorem, tuż przy rampie prowadzącej do prywatnej chaty, runie. Podejdź do niego i chwyć Urok Rycerzy Kalevali, co poprawia flary ręczne. Ale bądź przygotowany, ponieważ rozwiązanie tej zagadki spowoduje pojawienie się wilka, który będzie walczył w okolicy.
Rozwiązanie do rymowanek w stacji Witchfinder
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045400/Alan_Wake_2_20231027140154.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Ten rym jest tuż za drzwiami Stacja Poszukiwaczy Czarownicktóry znajdziesz na swojej mapie w północnej części zalanego obszaru.
Aby rozwiązać tę zagadkę, będziesz potrzebować Lalka Wilk i Lalka bohatera, oba znajdują się na piętrze pobliskiego domu. Złap je i przestudiuj tę zagadkę:
Bohater odważny i silny opuścił dom, aby naprawić zło
Z lasu przyszedł Wilk, tak chciwy i głodny
Że to, co znalazł w domu, jadł bez gospodarza
Bohaterka wróciła i odkryła, że straciła to, co kochała najbardziej
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045372/Alan_Wake_2_20231027140431.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Aby rozwiązać zagadkę, umieść Wilk na drzewie i Bohater na łodzi. Spowoduje to pojawienie się śladów wilka prowadzących do domu. Podążaj za nimi, ale nie stresuj się, ponieważ ten rym nie powoduje pojawienia się wilka, z którym będziesz walczył tak jak pierwszy (lub tak, jak możesz sobie wyobrazić). Podążaj śladami do kojca na górze i podnieś amulet z kubkiem kawy, który uratuje ci życie, jeśli umrzesz, ale przy okazji niszczy urok.
Rozwiązanie dla rymowanek Streamside Picnic Area
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045389/Alan_Wake_2_20231027141642.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Ten rym jest na zachód od prywatnej kabiny I na południowy zachód od stacji Witchfinder. Znajdziesz go w sekcji stołu piknikowego na mapie. Upewnij się, że masz Wrona lalkę ze sobą, którą możesz odebrać z Private Cabin.
Oto rym, który musisz rozwiązać:
Jeden ptak dla światła
Dwa za ciemność
Trzy ptaki do walki
Cztery za walkę
Pięć ptaków za kontuzję
Sześć za nieszczęście
Siedem na zakończenie, cokolwiek by to nie było
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/25045386/Alan_Wake_2_20231027141706.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Zdjęcie: wydawnictwo Remedy Entertainment/Epic Games za pośrednictwem Polygon
Weź lalkę Crow i po prostu upuść ją na słońce. To natychmiast rozwiąże rym i spowoduje pojawienie się Urok Młota na pobliskim stole piknikowym — co poprawia twoją zdolność do ogłuszania Schwytanych.
Uwaga: kiedy skończyliśmy ten rym, w okolicy pojawiło się trzech wrogów Schwytanych, dwóch przy latarni prowadzącej do prywatnej chaty i jeden przy moście.
Więcej rymowanek już wkrótce!