Atrament MX Ink jest obecnie stosowany w szerokiej gamie aplikacji związanych z kreatywnością i produktywnością, a także w takich branżach jak medycyna, architektura i edukacja, a nowe aplikacje są regularnie dodawane.
„Wraz z wprowadzeniem MX Ink odblokowujemy nową falę kreatywności i ekspresji oraz kontynuujemy rozbudowę naszego ekosystemu MX dla zaawansowanych twórców, po ogłoszeniu MX Creative Console” — powiedział Vadim Kogan, szef AR/VR w Logitech. „To narzędzie oferuje zupełnie nowy sposób integracji z doświadczeniami MR, łącząc tradycyjne narzędzia z immersyjnym światem cyfrowym”.
Jako pierwszy rysik MR obsługiwany przez zestawy słuchawkowe Meta Quest, rysik łączy się za pośrednictwem aplikacji Meta Quest, a po podłączeniu użytkownicy mogą łatwo przełączać się między kontrolerami Meta Quest i MX Ink bez przerywania pracy. Podobnie jak prawdziwy długopis lub ołówek, końcówka wrażliwa na nacisk MX Ink działa na różnych powierzchniach fizycznych, a użytkownicy mogą również sparować go z MX Mat, środowiskiem do pisania i rysowania o niskim tarciu.
Dostępność i ceny
MX Ink, MX Ink + MX Inkwell Combo i MX Mat, kompatybilne z nowym Meta Quest 3S, a także Quest 3 i Quest 2, są dostępne globalnie w tym miesiącu na stronach www.logitech.com, www.meta.com, Amazon w sugerowanej cenie detalicznej 129,99 USD (MX Ink), 169,99 USD (MX Ink + MX Inkwell Combo) i 49,99 USD (MX Mat). Deweloperzy zainteresowani integracją MX Ink ze swoimi aplikacjami powinni odwiedzić stronę www.logitech.com/en-us/products/vr/mx-ink, aby złożyć wniosek o zestaw dla deweloperów, lub odwiedzić stronę GitHub, aby dowiedzieć się więcej o integracji dla deweloperów.