Logitech G LIGHTSYNC RGB dodaje dynamiczne oświetlenie dla systemu Windows 11



Strumieniowanie gier i tworzenie treści stale się rozwija dzięki nowym narzędziom. Gracze pragną produktów, które przesuwają granice rozgrywki i pozwalają na więcej opcji dostosowywania niż kiedykolwiek. Konfigurowalne oświetlenie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na nadanie urządzeniom i doświadczeniom wyjątkowego charakteru. To także potężna siła sprzyjająca immersji, kreatywności i nauce, a także odróżniająca Twój strumień gier od innych. LIGHTSYNC RGB umożliwia użytkownikom nieograniczone dostosowywanie oświetlenia. Teraz, po dodaniu Dynamic Windows, LIGHTSYNC stał się większy, lepszy i jaśniejszy. Zabłyśnij!”

Funkcja Dynamic Lighting umożliwia użytkownikom maksymalne wykorzystanie urządzeń RGB przy zachowaniu spójnego doświadczenia na wszystkich kompatybilnych urządzeniach. Ten nowy standard zapewnia użytkownikom Logitech G nowy sposób konfigurowania urządzeń obsługujących technologię LIGHTSYNC poprzez wykorzystanie systemu Windows 11 do bezpośredniego wysyłania oświetlenia do swoich urządzeń. Funkcja Dynamic Lighting umożliwia aplikacjom innych firm działającym w systemie Windows bezpośrednie adresowanie diod LED obsługujących RGB na podłączonych urządzeniach. Każde kompatybilne urządzenie może odbierać zdarzenia świetlne, a każdy programista może tworzyć aplikacje korzystające z tego standardu w celu kontrolowania swojego środowiska oświetleniowego.

LIGHTSYNC synchronizuje kolory i oświetlenie, aby uzyskać spersonalizowane efekty, ożywiając konfigurację gry dzięki wciągającemu i reaktywnemu oświetleniu, pełnozakresowej animacji i nie tylko. Możesz także z łatwością zsynchronizować oświetlenie wszystkich klawiatur i zestawów słuchawkowych obsługujących technologię LIGHTSYNC, a także nowo wprowadzonego na rynek Logitech G Yeti GX, mikrofonu Yeti Orb i światła Litra Beam LX — idealny arsenał do dostarczania świetnej zawartości swojej społeczności.

Dzięki dodaniu większej liczby partnerów, aplikacji i gier do ekosystemu Dynamic Lighting, użytkownicy będą mogli automatycznie sprawić, że wszystkie ich kompatybilne urządzenia obsługujące RGB będą tańczyć do tej samej melodii lub walczyć z tymi samymi złoczyńcami, a nawet będą mogli korzystać z praktycznych aplikacji, takich jak poczta elektroniczna lub powiadomienia w wiadomościach. Używanie innego oświetlenia, aby pomóc użytkownikom nauczyć się skrótów klawiszowych lub grać w nową grę, może być potężne i wciągające. Oczywiście jest też radość z wyboru palety kolorów i efekt, jaki wyświetlą się na wszystkich Twoich urządzeniach jednocześnie, po prostu za pomocą jednego narzędzia.

W Logitech G jesteśmy podekscytowani możliwością udostępnienia obsługi Dynamic Lighting w systemie Windows 11 wszystkim naszym obecnym na rynku urządzeniom obsługującym technologię LIGHTSYNC.

Już dziś przenieś swoje oświetlenie na wyższy poziom i z niecierpliwością czekamy na najnowsze dodatki naszej społeczności do ekosystemu Dynamic Lighting.

Aby uzyskać więcej informacji na temat G HUB i LIGHTSYNC, kliknij Tutaj.

Reklama
  • Andrew Coonrad, szef produktu G Software



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

SolidRun przedstawia moduł komunikacyjny Ryzen V3000 CX7

SolidRun, wiodący deweloper i producent wysokowydajnych rozwiązań System on Module (SOM), komputerów jednopłytkowych (SBC) i rozwiązań brzegowych sieci, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek...

Razer demonstruje przyszłość gamingowej technologii dotykowej dzięki Sensa HD Haptics i Project Esther

Gracze uwielbiają oglądać transmisje na żywo, widzieć, jak ich ulubieni gracze wykonują niesamowite zagrania i wygrywają – ale co by było, gdybyśmy mogli...

Samsung opracowuje pierwszą w branży pamięć DRAM HBM3E 12H o pojemności 36 GB

Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanych technologii pamięci, ogłosiła dzisiaj, że opracowała pamięć HBM3E 12H, pierwszą w branży 12-stosową pamięć DRAM...
Advertisment