. Lista broń W Monster Hunter Wilds Uruchom gamę od dużego miecza do dużego młotka aż po ponadwymiarowy topór.
Tam są 14 Broń typy Do wyboru każdy ma własny charakterystyczny styl gry, korzyści i wady.
Broń, w której zdecydujesz się władać Monster Hunter Wilds Określa zakres twoich ataków, twoją rolę w imprezie, a nawet ile czasu będziesz musiał wydać materiały rzemieślnicze i amunicję. Ale każda broń ma swój własny zestaw ruchów i idiosynkrazów, które sprawiają, że naprawdę trudno jest po prostu wybrać nowy.
Nasz Monster Hunter Wilds pokrowce przewodnika cała broń W grze, wraz z opisami ich atrakcyjności i wyzwań związanych z ich grą. Zobacz spis treści poniżej, aby przejść do konkretnej broni lub jeśli szukasz bardziej dostosowanych rekomendacji, przeczytaj nasze przewodniki na Najlepsza broń dla początkujących I najlepiej kombinacje broni.
Lista broni Monster Hunter Wilds
Oto wszystkie typy broni w Monster Hunter Wildsktóry każdy łączy się z dedykowaną sekcją w sprawie ich odwołania i wyzwań.
Odwołanie: Miecz jest duży! Kiedy wielki miecz wyrządza obrażenia, liczby również duże! Planem gry dla świetnego użytkownika miecza jest pozycja, naładowanie ogromnego cięcia dla ogromnych obrażeń i powtórzenie. Jesteś ofensywną potęgą i używasz jednej z niewielu broni, która może wysłać potwór Zachęcanie jednym hitem. I nadal masz dostęp do solidnych opcji obronnych, jeśli zostaniesz złapany w złą sytuację.
Wyzwania: Pozycjonowanie jest największym wyzwaniem z Wielkim Mieczem. Twoja prędkość ruchu z wyciągniętą bronią jest absolutnie lodowata, a długie wyczerpanie i powrót do zdrowia każdego ataku oznacza, że będziesz również skłonny do powiewu, chyba że zasadzisz stopy w właściwym miejscu.
Odwołanie: Miecz i tarcza dotyczy wszechstronności. Radzi sobie z cięciem I Tępe uszkodzenia, ma silną obronę, wielką mobilność – i, w przeciwieństwie do innych broni, możesz używać przedmiotów bez ich poszycia. Poza tym jest to po prostu wspaniale używać.
Wyzwania: Największym wyzwaniem miecza i tarczy jest jego ograniczony zasięg. Musisz być na potwora, aby wykonać swoją pracę, co oznacza, że będziesz musiał być również na punkcie bloków i uchylonych.
Odwołanie: Atutowanie grania w Hammer jest niesamowitą prostotę celu. Jesteś tutaj, aby w kółko bić potwora na głowie. Hammers zadają obrażenia KO na strzawiach głowy, a wystarczająca ilość obrażeń KO przewraca potwora, aby Twój zespół mógł na nich absolutnie wieloryb. Podobnie jak wielki miecz, będziesz ładować swoje ataki o maksymalny efekt, ale w przeciwieństwie do wielkiego miecza, możesz biegać, a nawet unikać, gdy się napędzasz.
Wyzwania: Pozycjonowanie ma znaczenie! Aby uzyskać pożądany efekt, będziesz musiał być w twarzy potwora, który jest niebezpiecznym miejscem. Bez silnych opcji obronnych musisz nauczyć się wzorców ataku i użyć taktyk trafienia i biegania.
Odwołanie: Długi miecz polega na ucieleśnianiu fantazji anime szermierza. Budujesz miernik ducha, aby zwiększyć obrażenia, a następnie wypłacać ogromne finiszer. To wszechstronna broń o dobrej zasięgu, świetnej mobilności i kilku bardzo fajnych opcjach obronnych.
Wyzwania: Wyzwaniem jest ich czas! Te opcje defensywne są licznikami, co oznacza, że negują obrażenia tylko wtedy, gdy doskonale je uruchamiasz z nadchodzącym atakiem. Długi miecz również pozuje społeczny wyzwania. Twoje bardziej błyskotliwe kombinacje mają duży obszar efektu, a złapanie innego łowcy może przerwać ich ataki. Więc trzymaj się ogona potwora i obserwuj swój zasięg.
Odwołanie: Lanca polega na radzeniu sobie z stałym, konsekwentnym uszkodzeniem z powodu solidnej obrony. Twoja tarcza oznacza, że możesz stać swoją ziemię, blokując, zamiast unikać. Masz również dostęp do kilku super satysfakcjonujących, opartych na czasie kontrataków. Jego kombinacje nie są tak krzykliwe jak niektóre broń, ale jest coś naprawdę miłego w tym, że tylko się wyrzuca.
Wyzwania: Ruch może być nieco trudny do Lance. Zamiast Dodge Rolls masz mały chmiel. Aby pozostać na pozycji, musisz zapoznać się z specjalnymi opcjami ruchu.
Odwołanie: To Lance, ale z bronią! Katalog ma bardziej złożone i wybuchowe kombinacje niż lanca, która używa czasopisma powłoka. W połączeniu z ciężką tarczą sprawia, że czujesz się jak czołg, który nie musi się wycofywać.
Wyzwania: Strzelca ma takie same wyzwania mobilności jak Lance, ale brakuje jej prostych kontrataków. Skorupy strzelanie zwolnione z nieograniczonego stada, ale przeładowanie magazynu dodaje nieco stosu mentalnego podczas walki.
Odwołanie: Podwójne ostrza dotyczą mobilności i agresji. Masz jedną z najszybszych prędkości ruchu i ataków z niskim uruchomieniem i odzyskiwaniem. Korzystając z trybu demona, otrzymujesz silniejsze opcje wymijające, a nawet wyższe wyniki obrażeń.
Wyzwania: W przypadku czegoś, co wygląda jak kompilacja Berserkera, podwójne ostrza wymagają zaskakującej ilości starannego zarządzania licznikami-a dobrze zarządzany miernik jest niezbędny dla twojego przetrwania. Masz tylko dostęp do swojego Dobry Narzędzia unikania w twoich stanach zasilanych.
Odwołanie: Topór przełącznika jest bronią transformującą z rozpryskiwaniem kombinacji i dużym wyjściem obrażeń żywiołowych. W trybie bardzo mobilnym siekierą używasz kotletów do wypełnienia miernika miecza, a następnie przełącz się w tryb miecza, aby uzyskać większe obrażenia i ogromne ataki finiszera.
Wyzwania: Topór przełącznika ma ograniczone opcje obronne. Zarówno tryb Axe, jak i Miecz mają parkiety z własnymi konkretnymi wymaganiami czasowymi i nie ma prostej opcji blokowej. Będziesz także musiał być na bieżąco z zarządzaniem licznikami, aby najlepiej wykorzystać tryb miecza, gdy chcesz.
Odwołanie: Ostrze ładunku to szwajcarski miecz armii. Podstawowa pętla używa trybu miecza i tarczy do budowania zapasów energii, a następnie przełączania się w tryb AX w celu wydobycia tej energii elementarnej na twarz potwora. Ostrza ładowania mają wszystko: solidne bloki, liczniki oparte na rozrządach, dobrą mobilność i szalone wyniki obrażeń.
Wyzwania: Ta wielka moc przynosi koszt wielkiego mikrozarządzania i zajmie trochę czasu, aby skierować głowę w sposób, w jaki Twoja broń zyskuje i wydaje zasoby. Twój ładunek miecza przekształca się w fiolki. Fial można spędzać z atakami AX lub być używane do tymczasowego wzmocnienia tarczy. Twoja wzmocniona tarcza sprawia, że ataki topora są mocniejsze, a także może tymczasowo wzmacniać miecz. A potem jest tryb specjalny, który zamienia go w Buzzsaw. To dużo, ale to też zabawne.
Odwołanie: Jakiś owad glaive jest najbardziej akrobatyczną bronią w Monster Hunter Wilds. Pozwala ci atakować potwora pod kątem żadna inna broń. Nawet na ziemi ma świetną prędkość ruchu i szybkie ataki. Jest również z darmowym przyjacielem błędów. Owad jest towarzyszem bitwy, który zbiera zdolność zwiększając esencje z różnych części ciała potwora.
Wyzwania: Owad Glaive może być najwyższą klasą mikro broni, po prostu dlatego, że walczysz i zarządzasz zasobami, jednocześnie dowodząc zwierzakiem. Glaive owadów brakuje również bloków lub parkietów, więc będziesz musiał polegać na ruchu i uchylaniu się, aby uniknąć uszkodzeń.
Odwołanie: Rogu myśliwskie to duży, dziwny muzyczny młot. Każdy atak w kombinacji dodaje konkretną notatkę do twojego personelu. W zależności od kombinacji notatek, które ładujesz, możesz odtwarzać różne piosenki, które wzmacniają swoich kolegów z drużyny różnymi przydatnymi bonusami. Wszyscy uwielbiają gracz rogu myśliwskiego.
Wyzwania: To jedna z bardziej ezoterycznych broni. Wykorzystanie maksimum z twoich umiejętności czasami wymaga serii danych wejściowych, a jeśli po prostu przyzwyczajasz się do polowania, granie w grę rytmiczną w tym samym czasie może być wiele do zapytania.
Odwołanie: Kłon jest zwinną, bronią pociskową z bliskim, co w środku, która zachowuje część fizyczności broni w zwarciu opartej na kombinacji. Masz świetną mobilność, krzykliwy Dodge, który ładuje twoją wytrzymałość, i kilka naprawdę fajnych przeszywających ataków, które opadają długość potwora.
Wyzwania: Łuk jest rzadkim wyjątkiem Monster Hunter WildSPAMINA SUPINY. Każdy atak z łukiem zjada kawałek wytrzymałości, więc musisz upewnić się, że nie pójdziesz zbyt mocno.
Odwołanie: Lekki Bowgun to broń pociskowa średniej klasy, która może zapewnić stałe obrażenia i efekty statusu z bezpiecznej odległości. Ma przyzwoitą mobilność, z unikaniem, który pozwala szybko zmienić położenie po strzelaniu. Ma nawet opcje wsparcia – możesz strzelać kopalnie, które wyleczą lub wzmocnią kolegów z drużyny.
Wyzwania: Lekki Bowgun nie ma żadnych liczników ani bloków, więc uchylanie się od Ciebie zależy. Ma również nieco więcej utrzymania niż inna broń, o której rozmawialiśmy. Specjalne okrągłe amunicję Pożary Bowgun można wykorzystać, więc musisz ciągle rzemieślić lub kupować więcej.
Odwołanie: Ciężki Bowgun to cięższa wersja lekkiej wersji. Ma nieco większy zakres, obrażenia i wyższy poziom pożaru. Ma również kilka solidnych opcji obronnych. Możesz wykonać automatyczną straż, po prostu stojąc nieruchomo, zdobyć silniejszą ochronę z terminami, a nawet wykonać wybuchowy parry Tryb zapłonu.
Wyzwania: Zwykłe są kosztem zmniejszonej mobilności. Nie będziesz szybko poruszać podczas korzystania z tej rzeczy. Jest również wyposażony w te same obowiązki związane z utrzymaniem amunicji jego lżejszego kuzyna.
Nasz Monster Hunter Wilds Przewodniki mogą nakreślić twoje postępy za pomocą naszych Główna historia I Lista potworów przed sięganiem Wysoka rangapomóż ci osiedlić się na uzbrojeniu z naszym Najlepsza broń wyjaśnienie, odkryj rudyW kościI Monster Tails.